To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-24
Ogłoszenie nr 500090592-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Zakup i dostawa komputera stacjonarnego i dwóch monitorów dla Katedry Anatomii UJ CM, w związku z realizacją projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. "Najlepsi z najlepszych! 2.0." pt. "Morfometria ludzkich zastawek serca: aortalnej, pnia płucnego i ujść przedsionkowo-komorowych. Anatomiczne podłoże dla operacyjnych i małoinwazyjnych technik leczenia wad zastawkowych serca" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, umowa nr MNISW/2017/98/DIR/NN.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt o nr PSP S/FSO/0270 pt. "Morfometria ludzkich zastawek serca: aortalnej, pnia płucnego i ujść przedsionkowo-komorowych. Anatomiczne podłoże dla operacyjnych i małoinwazyjnych technik leczenia wad zastawkowych serca" realizowany jest w ramach projektu pn. "Najlepsi z najlepszych! 2.0" finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534083-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500061113-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040,
ul. Św. Anny
12,
31-008
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 433 27 29, e-mail
dzp@cm-uj.krakow.pl, faks
12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa komputera stacjonarnego i dwóch monitorów dla Katedry Anatomii UJ CM, w związku z realizacją projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. "Najlepsi z najlepszych! 2.0." pt. "Morfometria ludzkich zastawek serca: aortalnej, pnia płucnego i ujść przedsionkowo-komorowych. Anatomiczne podłoże dla operacyjnych i małoinwazyjnych technik leczenia wad zastawkowych serca" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, umowa nr MNISW/2017/98/DIR/NN.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):141.2711.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera stacjonarnego i dwóch monitorów dla Katedry Anatomii UJ CM, w związku z realizacją projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. "Najlepsi z najlepszych! 2.0." pt. "Morfometria ludzkich zastawek serca: aortalnej, pnia płucnego i ujść przedsionkowo-komorowych. Anatomiczne podłoże dla operacyjnych i małoinwazyjnych technik leczenia wad zastawkowych serca" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, umowa nr MNISW/2017/98/DIR/NN odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację komputera stacjonarnego i monitorów M1 i M2, tj. konfigurację, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawierają załączniki A i B do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Część 1 zamówienia - komputer stacjonarny: 1) Dostawę jednej sztuki komputera stacjonarnego wraz z transportem do Katedry Anatomii UJ CM, ul. Mikołaja Kopernika 12; 31 - 034 Kraków. 2) Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 3) Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego. 4) Dostarczenie wraz z dostawą komputera stacjonarnego: a) kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej; b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; c) system operacyjny na płycie CD lub DVD lub kopię na dysku twardym oraz oprogramowanie narzędziowe na płycie CD lub DVD; d) certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), 5) Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. * parametr dodatkowo punktowany 6) Zapewnienie serwisu realizowanego na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez serwis producenta lub przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, serwisant zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. 7) W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostaje u użytkownika. 8) W przypadku trzykrotnej naprawy komputera stacjonarnego będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy. 9) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 10) Dostawa musi być zrealizowana do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy.* parametr dodatkowo punktowany (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) 11) Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) 12) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. 13) Oferowany komputer stacjonarny musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 14) Oferowany komputer stacjonarny musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). 15) Oferowany komputer stacjonarny musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR 6.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej oraz musi posiadać wpis w internetowym katalogu eu-energystar.org lub energystar.gov. 16) Wykonawca w formularzu oferty musi złożyć oświadczenie potwierdzające, że producent komputera stacjonarnego posiada certyfikat ISO 9001:2008 lub certyfikat PN-EN ISO 9001:2009. b) Część 2 zamówienia - dwa monitory: 1) Dostawę monitorów M1 i M2 wraz z transportem do Katedry Anatomii UJ CM, ul. Mikołaja Kopernika 12; 31 - 034 Kraków. 2) Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 3) Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego. 4) Dostarczenie wraz z dostawą monitorów M1 i M2: a) kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej; b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; c) płyty z oprogramowaniami instalacyjnymi na nośnikach CD lub DVD; d) certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), 5) Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. * parametr dodatkowo punktowany 6) Zapewnienie serwisu realizowanego na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez serwis producenta lub przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, serwisant zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. 7) W przypadku trzykrotnej naprawy monitora będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy. 8) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 9) Dostawa musi być zrealizowana do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy.* parametr dodatkowo punktowany (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) 10) Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) 11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. 12) Oferowane monitory M1 i M2 muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku oraz muszą posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 13) Oferowane monitory M1 i M2 muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). 14) Oferowane monitory M1 i M2 muszą spełniać wymogi normy ENERGY STAR 6.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej oraz muszą posiadać wpis w internetowym katalogu eu-energystar.org lub energystar.gov. 2. Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania oraz parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzorów stanowiących Załączniki A i B do Formularza oferty, pozwalających na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30231300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa komputera stacjonarnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7365.33
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IT Business Group Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8072.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa dwóch monitorów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2416.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IT Business Group Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2634.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.