eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › "Asysta techniczna na oprogramowanie funkcjonujące w ramach specjalistycznego systemu GIS"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500090586-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Urząd Miasta: "Asysta techniczna na oprogramowanie funkcjonujące w ramach specjalistycznego systemu GIS"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506060-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna 22, 65424 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0684564100,4564406 do 08, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks 068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielona-gora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Asysta techniczna na oprogramowanie funkcjonujące w ramach specjalistycznego systemu GIS"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO-ZP.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. NADZÓR MERYTORYCZNY a) analiza i dostosowanie Oprogramowania do zmian wynikających z przepisów prawnych w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od terminu wejścia ich w życie, jednakże nie krócej niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o konieczności dostosowania Oprogramowania wymienionego w punkcie 1.2. W przypadku kiedy przepisy prawne będą zawierały określone terminy na wprowadzenie zmian i będą one dłuższe niż 30 dni, wówczas Strony każdorazowo określą czasowy harmonogram ich realizacji z zachowaniem nadrzędności terminów określonych w tych przepisach prawa z uwzględnieniem ewentualnych okresów przejściowych. b) aktualizacja, modyfikacja oraz rozszerzenia lub zmiana funkcjonalności i technologii Oprogramowania wykonane z własnej inicjatywy Wykonawcy. c) jeżeli zmiany prawa nie będą zrealizowane przez Wykonawcę w ramach Oprogramowania wymienionego w Załączniku nr 1, natomiast będą zrealizowane przez Wykonawcę w innym równorzędnym oprogramowaniu nie wymienionym w Załączniku nr 1, wówczas Wykonawca wdroży je u Zamawiającego. Wykonawca wykona dostawę, instalację i przeprowadzi niezbędne szkolenia pracowników Zamawiającego nieodpłatnie w ramach niniejszej Umowy. d) dostarczanie aktualnej Dokumentacji Użytkowej. 2. SERWIS OPROGRAMOWANIA a) analiza, diagnozowanie i usuwanie BŁĘDÓW b) naprawa baz danych OPROGRAMOWANIA c) ewentualne migracje zgromadzonych danych w zakresie obsługiwanych baz danych wynikające z Zakresu Nadzoru Merytorycznego d) świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym baz danych, oprogramowania systemowo-narzędziowego i OPROGRAMOWANIA e) przeprowadzenie w okresie obowiązywania UMOWY w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO (bez dodatkowych kosztów) do 12 wizyt serwisowo-wdrożeniowych o czasie trwania min. 6 godzin, po uprzednim zgłoszeniu przez ZAMAWIAJĄCEGO potrzeby przeprowadzenia takich wizyt, f) udzielaniu porad 3. Specjalistyczne OPROGRAMOWANIE objęte usługą: 1) KATASTER WZ z wszystkimi modułami (ewidencja gruntów i budynków), 2) EDYCJA MAPY (geodezyjna mapa zasadnicza i ewidencyjna - ODGiK), 3) REJESTR ZASOBU (zasób materiałów geodezyjnych - ODGiK), 4) GeoZEZWOLENIA (rejestr zajętość terenu), 5) GeoPRACE (roboty geodezyjne - ODKiK), 6) GeoZLECENIA ( rozliczanie wykorzystywania zasobu geodezyjnego), 7) GeoOSNOWA (prowadzenie osnowy geodezyjnej), 8) GeoZUD (uzgodnienia dokumentacji projektowej), 9) GeoADRES (system adresacji), 10) SONET - Planowanie Przestrzenne, 11) SONET DE i EE - aplikacje narzędziowe, 12) REJESTR POZWOLEŃ NA BUDOWĘ - obsługa procesów związanych z wydawaniem pozwoleń na budowę oraz decyzji o warunkach zabudowy, 13) Aplikacje i rozwiązania informatyczne zrealizowane w ramach projektu "Wdrożenie innowacyjnych e-usług w zakresie Systemu Informacji Przestrzennej GIS dla Miasta Zielona Góra": 13.1 Aplikacja desktop zarządzająca danymi GIS-ZG, 13.2 Metadane - Geonetwork ( Edytor i katalog metadanych ,serwer usług wyszukiwania), 13.3 ARC (platforma narzędziowa portalu mapowego ), 13.4 MZU ( Moduł Zarządzania Użytkownikami ), 13.5 Geo-Ośrodek ( portal dla geodetów i rzeczoznawców ), 13.6 Moduł ZUDP, 13.7 Moduł Edukacyjny, 13.8 Moduł Mapy akustycznej, 13.9 Moduł Mapy podstawowej, 13.10 Moduł turystyczny, 13.11 Moduł PZP, 13.12 Moduł Mapy własnościowej, 13.13 Moduł Mapy zasadniczej, 13.14 Moduł Obsługi decyzji administracyjnych, 13.15 Moduł Zaawansowanego dostępu do danych ewidencyjnych. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr I.3 do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji systemu GIS nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich (treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr I.1 do SIWZ). 7. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72267100-0


Dodatkowe kody CPV: 72320000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sygnity S.A.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Franciszka Klimczaka 1
Kod pocztowy: 02-797
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 276750
Oferta z najniższą ceną/kosztem 276750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276750
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.