eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2018.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500090453-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Wójt Gminy w Dębicy: REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533514-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 851661056, ul. ul. Batorego 13, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6803342, 6803310, e-mail itr@ugdebica.pl, faks 146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITR.271.04.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2018. 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty związane z remontem, naprawą i bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Dębica finansowane ze środków funduszu sołeckiego w roku 2018 obejmujące m.in. zadania: a) Remont dróg gminnych w sołectwie Braciejowa; b) Remont dróg gminnych w sołectwie Brzeźnica, w tym ul. Srebrna, ul. Złota, ul. Piaskowa, zakup i montaż 3 luster na ul. Brzozowej, ul. Spacerowej i ul. Metalowej; c) Remont dróg gminnych w sołectwie Brzeźnica Wola - bieżące remonty dróg i chodników; d) Remonty oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Głobikowa; e) Remont dróg gminnych i mostu w sołectwie Gumniska; f) Drogownictwo - bieżące naprawy dróg gminnych w sołectwie Kędzierz; g) Remont dróg gminnych w sołectwie Kochanówka. Malowanie pasów ścieżki rowerowej - ring Dąbrówki; h) Remont drogi gminnej w sołectwie Kozłów - droga od drogi Mieleckiej do posesji P. Marka Cetnarskiego; i) Remont dróg gminnych w sołectwie Nagawczyna. Położenie masy asfaltowej na drodze gminnej obok p. Mazur, Pociask, Poproch, Możdzioch, Mroczek do rzeki Perełka; j) Remont dróg gminnych w sołectwie Latoszyn., zakup i montaż 2 szt. luster na drogi gminne; k) Remonty dróg gminnych na terenie sołectwa Paszczyna, zakup i montaż lustra drogowego na Grobli, remont dwóch przystanków autobusowych na Podlesiu; l) Remont dróg gminnych w sołectwie Podgrodzie; ł) Remont dróg gminnych i dwóch placów manewrowych w sołectwie Pustków; m) Naprawa nawierzchni chodników na mieniu komunalnym w sołectwie Pustków-Osiedle; n) Remont dróg gminnych w sołectwie Pustków Krownice , remont klińcem oraz uszczelnianie nawierzchni bitumicznych; o) Poprawa oznakowania dojazdu od Pustkowa-Osiedla w kier Bud do Zakładu Opiekuńczego na Budach; p) Drogownictwo i remont dróg gminnych na terenie sołectwa Pustynia; r) Remont dróg gminnych w sołectwie Stasiówka; s) Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych w sołectwie Stobierna. Wyłożenie korytkami rowu przy drodze gminnej na P. Klisia Józefa; t) Drobne remonty dróg gminnych w sołectwie Zawada. Remont drogi koło P. Dyrda w Zawadzie. 2) Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) Remonty dróg gruntowych, w tym: - Naprawy dróg gruntowych równiarką, - Naprawy dróg gruntowych kruszywem łamanym, - Wykonanie podbudów z kruszywa łamanego, - Wykonanie przepustów na zjazdach, - Umacnianie dna i skarp rowów, - Oczyszczanie rowów z namułu, - Ścinanie poboczy. b) Remonty nawierzchni bitumicznych, w tym: - Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów, - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych (masa na zimno), - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych. c) Remonty chodników, w tym: - Remonty cząstkowe chodników z kostki brukowej, - Remonty cząstkowe chodników z płytek betonowych, - Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych. d) Praca sprzętu, w tym: - Koparko - ładowarka, - Koparka obrotowa, - Równiarka, - Walec stalowy 5-10t . 3) Oznakowanie drogowe, w tym : a) zakup luster drogowych, b) montaż luster, c) wymiana znaków drogowych. 4) Pozostałe roboty, w tym : a) montaż barierek ochronnych, b) ułożenie korytek odwadniających, c) zakup wiaty przystankowej, d) montaż wiaty przystankowej, e) czyszczenie mechaniczne chodników i poboczy dróg. 5) Zamówienie obejmuje: a) Wykonanie i oddanie przedmiotu przetargu zrealizowanego zgodnie z kosztorysem, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; b) Wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami; c) Ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych; d) Ubezpieczenie placu robót; e) Uporządkowanie placu robót; f) Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; g) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje) - Wykonawca winien dostarczyć po zakończeniu robót oświadczenia właścicieli posesji o przywróceniu posesji do stanu pierwotnego (w przypadku braku oświadczenia za zgodą Zamawiającego można odstąpić od obowiązku); h) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót - Wykonawca winien opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas częściowego zamknięcia ulic - jeżeli konieczne; i) Wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas robót zgodnie z wcześniej uzgodnionym projektem - jeżeli konieczne; j) Oznakowanie i zabezpieczenie niezbędnego terenu, ulic i placu robót; k) Utrzymanie przejezdności ulic i dojazdów do posesji w trakcie okresu realizacji; l) Roboty mające na celu zabezpieczenie występującego niebezpieczeństwa dla użytkowników ruchu drogowego winny zostać podjęte natychmiastowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 60 minut; m) Wykonawca deklaruje pełną dyspozycyjność przez okres 24 godzin na dobę (w nocy, w święta) i natychmiastowe podjęcie działań w okresie zagrożenia ruchu spowodowanego powodziami, ulewami, silnymi wiatrami itp. W okresach powodzi i pozostałych zdarzeń losowych Wykonawca zapewni minimum 10 osób i sprzęt w postaci 2 szt. koparko - ładowarek, 2 szt. samochodów samowyładowczych, 1 szt. samochodu dostawczego oraz piasek w ilości zapewniającej możliwość zabezpieczenia miejsc zagrożonych podtopieniem. n) Roboty związane z naprawą dróg gruntowych winny zostać wykonane najpóźniej w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. o) Zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych na ulicach i placach w ramach prowadzonych robót winno zostać wykonane najpóźniej w terminie do 60 minut od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. p) Prace z zakresu zabezpieczenia uszkodzonego oznakowania oraz jego remontu (w miarę możliwości) winno zostać wykonane najpóźniej w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. q) Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren w czasie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. r) Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 36 miesięcy na nowo wybudowane nawierzchnie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowa tj. : - rysunki, plany i inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (opis techniczny, opis przedmiotu zamówienia), - przedmiar robót, oraz b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wykonane przez : mgr inż. Bronisław Szymaszek Upr. bud. Nr PG. VII.I/7342/100/93

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6, 45233252-0, 45233270-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 366363.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Joanna Gałuszka Załadunek- Usługi- Handel
Email wykonawcy: zuh_g@op.pl
Adres pocztowy: Jaworze Dolne 9 A
Kod pocztowy: 39-223
Miejscowość: Strzegocice
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430389.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430389.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 755466.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.