eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraszewice › Przebudowa drogi gminnej nr 836559 Jażwiny-Nieszkodnia w gminie Kraszewice,powiat Ostrzeszowski,woj.wielkopolskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089755-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Urząd Gminy Kraszewice: Przebudowa drogi gminnej nr 836559 Jażwiny-Nieszkodnia w gminie Kraszewice,powiat Ostrzeszowski,woj.wielkopolskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521129-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kraszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 108235900000, ul. ul. Wieluńska 53, 63522 Kraszewice, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 73 12 038, e-mail urzad@kraszewice.pl, faks 0-62 73 12 038.
Adres strony internetowej (url): www.kraszewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 836559 Jażwiny-Nieszkodnia w gminie Kraszewice,powiat Ostrzeszowski,woj.wielkopolskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPN.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Stan istniejący : Droga położona jest w gminie Kraszewice, w powiecie ostrzeszowskim w województwie wielkopolskim. Przebiega przez teren niezabudowany jak i zabudowany. Istniejąca droga gminna jest droga klasy D szerokości 5,0 m o nawierzchni bitumicznej. Na terenie zabudowanym istnieją chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Odwodnienie drogi odbywa się poprzez istniejące spadki poprzeczne, rowy oraz istniejące elementy kanalizacji deszczowej. Stan projektowany: Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto klasę techniczną D. Droga techniczna D jest ogólnodostępną droga przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. Przedmiot zamówienia obejmuje m.innymi : - długość przebudowy drogi - 5265 m. - szerokość jezdni 5 m - powierzchnia jezdni - 26825m2 - ilość przebudowywanych skrzyżowań - 2 szt. - ilość nowo wybudowanych peronów - 4 szt. - długość wyremontowanych chodników str.L - 2385 mb - długość wyremontowanych chodników str P - 340 mb - długość ścieku przykrawężnikowego - 2385 mb - studzienki ściekowe przykrawężnikowe - 17 szt, - długość poręczy ochronnych - 40 m, - nowe znaki pionowe - 23 szt, - oznakowanie poziome jezdni - 712 m2, - długość poboczy gruntowych - 8265 mb, - szerokość poboczy - 0,75 m - długość rowów przydrożnych (strona lewa) - 2160 m - długość rowów przydrożnych (strona prawa) - 1700 m - system aktywnej informacji wizualnej na przejściu dla pieszych 5 kpl. - 3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt budowlany - załącznik nr 9, 2. Przedmiar robót - branża budowlana - Załącznik nr 10, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 11, 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. UWAGA: Okres gwarancji, który jest jednym z kryteriów oceny ofert, zarówno wymagany jak i dodatkowy, dotyczy całego przedmiotu zamówienia/umowy wraz z materiałami i urządzeniami, a nie wyłącznie wykonywanych robót. Zamawiający wymaga 5-letniego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Za każdy następny dodatkowo zaoferowany rok gwarancji wykonawca otrzyma punkty, zgodnie z tabelą, o której mowa w pkt 16.4. SIWZ. Wykonawca sam więc decyduje, jaki dodatkowy okres gwarancji może zaoferować, mając na względzie, że wszelkie koszty, które mogą mieć związek z wydłużoną jak i wymaganą gwarancją leżą po jego stronie i powinien ująć je w cenie składanej oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) robót drogowych , 4a. Wymagania Zamawiającego które musza być ujęte w cenie umownej: - zabezpieczenie i prawidłowe oznakowanie robót drogowych przez cały czas przebudowy nawierzchni ww. drogi gminnej, - by pracownicy Wykonawcy w czasie robót byli ubrania w kamizelki ostrzegawcze. - by na czas wykonywanych robót należycie zminimalizować ograniczenia i utrudnienia dla indywidualnego ruchu lokalnego. - zgłoszenie przebudowy nawierzchni drogi gminnej - robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Ostrzeszowie , Wydział budownictwa i Środowiska UWAGA - w trakcie prowadzonych robót drogowych, wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie znaków geodezyjnych. - szczegółowa inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza pasa drogowego, - komplet wymaganych dokumentów odbiorowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1553481.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A Kalisz
Email wykonawcy: dfk@pbdsakalisz.com.pl
Adres pocztowy: ul.Noskowska 3-5
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2269000.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2269000.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2269000.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40.00%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.