eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089722-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Gmina Koniecpol: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532144-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Koniecpol, Krajowy numer identyfikacyjny 15139799000000, ul. ul. Chrząstowska , 42230 Koniecpol, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 35 51 881, e-mail umig@koniecpol.pl, faks 34 35 51 756.
Adres strony internetowej (url): http://bip.koniecpol.pl/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych. Zamówienie dotyczy 75 punktów poboru energii, znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Koniecpol. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Za zachowanie standardów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego. Szacunkowe łączne zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 682 730 kWh, w tym: 1) energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 27 350 kWh; 2) energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 49 000 kWh; 3) energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 160 000 kWh; 4) energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 315 000 kWh; 5) energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 48 200 kWh; 6) energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a: 79 600 kWh; 7) energia rozliczana całodobowo w grupie G11: 3 580 kWh; Podane powyżej wielkości określone są szacunkowo, Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości energii w okresie realizacji zamówienia, co nie może wpłynąć na sposób realizacji umowy zawartej na skutek przeprowadzonego postępowania. Zapotrzebowanie łączne na moc dla wszystkich punktów poboru energii określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 600,3 kW. Zapotrzebowanie na moc może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia (w przypadku zmian ilości punktów lub zmian mocy na już istniejących punktach poboru), co nie może wpływać na realizację umowy, zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości punktów poboru energii określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi, a także ze zwiększenia ilości punktów poboru energii, z zastrzeżeniem, że ilość tych punktów nie wzrośnie o więcej niż 20% wielkości początkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tych samych stawek rozliczeniowych, jakie zostały zaoferowane w ofercie wykonawcy, a koniec okresu umowy zawieranej dla nowego punktu będzie taki sam jak termin zakończenia dostaw, określony w niniejszym postępowaniu. Zwiększenie ilości punktów poboru energii odbywać się może jedynie w obrębie grup taryfowych objętych przedmiotem zamówienia. Punkty poboru energii, określone w załączniku nr 2 do SIWZ, od nr 1 do nr 64 i od nr 66 do nr 75 posiadają odrębne umowy dystrybucji energii elektrycznej zawarte z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, którym jest TAURON Dystrybucja S.A. (na czas nieokreślony), oraz oddzielne umowy sprzedaży energii elektrycznej z PGE Obrót S.A (obowiązujące do dnia 30.04.2018 r.). Punkt poboru wyszczególniony pod pozycją nr 65 posiada umowę kompleksową. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca dokona: 1) zgłoszenia umowy do OSD w imieniu własnym i Zamawiającego, celem przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy dla punktów posiadających oddzielne umowy dystrybucyjne i sprzedaży energii (punkty od nr 1 do nr 64 i od nr 66 do nr 75 załącznika nr 2 do SIWZ). Na wykonawcy spoczywa obowiązek skutecznego zgłoszenia zmiany sprzedawcy, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów i ich złożenie u OSD w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy; 2) dla punktu poboru energii wyszczególnionego pod pozycją nr 65 załącznika nr 2 do SIWZ jest to pierwsza zmiana dostawcy - wykonawca zobowiązany będzie do wypowiedzenia w imieniu Zamawiającego umowy kompleksowej oraz na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa do dokonania wszelkich czynności związanych z rozwiązaniem dotychczasowej umowy kompleksowej oraz zawarciem odrębnych umów na dostawę i dystrybucję energii. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wypełnionych przez Wykonawcę wszelkich dokumentów niezbędnych do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Wszystkie powinności z tego wynikające lezą po stronie Wykonawcy. Wszelkie niezbędne dokumenty służące zmianie sprzedawcy wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wszystkie punkty poboru energii określone w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia posiadają jednolite numery PPE.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140467.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Harcerska 15
Kod pocztowy: 45-118
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187514.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187514.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206160.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.