eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wyskoci wraz z montażem OZE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-23

Ogłoszenie nr 500089488-N-2018 z dnia 23-04-2018 r.

Gmina Kościan: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wyskoci wraz z montażem OZE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520104-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000, ul. ul. Młyńska 15, 64000 Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 121 001, e-mail agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks 655 120 315.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscian.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wyskoci wraz z montażem OZE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.04.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakres przedsięwzięcia wchodzi: - ocieplenie ścian zewnętrznych (styropian EPS 100 gr. 15 cm) - 420,80 m2 - ocieplenie ścian cokołu (styropian XPS gr. 12 cm ) - 114,53 m2 - ocieplenie stropu nad salą główną (płyta warstwowa gr. 16 cm) - 269,28 m2 - ocieplenie stropu nad częścią socjalną i salką (styropapa gr. 25 cm) - 283,36 m2 - ocieplenie podłogi na gruncie (styropian EPS200 gr. min 5 cm) - 399,00 m2 - wymiana okien na okna PCV - 13 szt. / 18,80 m2 - wymiana drzwi zewnętrznych - 2 szt. / 6,51 m2 - kompleksowa modernizacja systemu ogrzewania pomieszczeń polegająca na likwidacji systemu ogrzewania gazowego i wprowadzaniu ogrzewania zasilanego z pompy ciepła współpracującej z gruntowym wymiennikiem ciepła, zasilającej centralę wentylacyjną z wymiennikiem krzyżowym. Zakres prac obejmuje montaż centrali wentylacyjnej z wbudowaną pompą ciepła, instalacji nawiewno - wywiewnej, montaż czerpni powietrza (gruntowego płytowego wymiennika ciepła), montaż instalacji centralnego ogrzewania w postaci ogrzewania podłogowego zintegrowanego z centralą wentylacyjną - 1 komplet - modernizacja przygotowania c.w.u. w oparciu o pojemnościowy podgrzewacz ciepłej wody (zbiornik buforowy c.w.u. o poj. 500 l) zasilany z układu pompy ciepła - 1 komplet Ponadto, zakres przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmuje wykonanie prac związanych z rozbudową budynku (budowa wiatrołapu) i przebudową świetlicy (zmiana układu ścianek wewnętrznych) oraz prac wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres powyższych prac obejmuje roboty rozbiórkowe, fundamentowe, murowe, tynkowanie ścian, wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie systemowego sufitu podwieszanego, wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej w wiatrołapie, montaż wyposażenia świetlicy i wykonanie elementów zewnętrznych, w tym schodów, podestów, trawników oraz wymianę instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i odgromowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212140-9


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45261210-9, 45261410-1, 45261300-7, 45421152-4, 45400000-1, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45432114-6, 45431000-7, 45442100-8, 45332000-3, 45330000-9, 45421100-5, 45331200-8, 45443000-4, 45310000-3, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1224501.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOMONT Sp.zo.o.
Email wykonawcy: budomont.olech@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Północna 5
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1299936.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1299936.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1475529.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.