eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do logopedii dla dzieci niepełnosprawnych w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Wadowicach oraz w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wadowicach w ramach projektu "Rozszerzenie oferty dodatkowej ośrodków wychowania przedszkolnego w Gminie Wadowice pod kątem wsparcia dzieci z niepełnosprawnościami" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020. Oś priorytetowa X, Poddziałanie 10.1.2. Wychowanie przedszkolne - SPR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-23

Ogłoszenie nr 500089455-N-2018 z dnia 23-04-2018 r.

Gmina Wadowice Urząd Miejski: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do logopedii dla dzieci niepełnosprawnych w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Wadowicach oraz w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wadowicach w ramach projektu "Rozszerzenie oferty dodatkowej ośrodków wychowania przedszkolnego w Gminie Wadowice pod kątem wsparcia dzieci z niepełnosprawnościami" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020. Oś priorytetowa X, Poddziałanie 10.1.2. Wychowanie przedszkolne - SPR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozszerzenie oferty dodatkowej ośrodków wychowania przedszkolnego w Gminie Wadowice pod kątem wsparcia dzieci z niepełnosprawnościami" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020. Oś priorytetowa X, Poddziałanie 10.1.2. Wychowanie przedszkolne - SPR

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530442-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423, ul. pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 33 873 18 11, e-mail zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks +48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do logopedii dla dzieci niepełnosprawnych w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Wadowicach oraz w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wadowicach w ramach projektu "Rozszerzenie oferty dodatkowej ośrodków wychowania przedszkolnego w Gminie Wadowice pod kątem wsparcia dzieci z niepełnosprawnościami" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020. Oś priorytetowa X, Poddziałanie 10.1.2. Wychowanie przedszkolne - SPR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.ZP.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do logopedii dla dzieci niepełnosprawnych w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Wadowicach oraz w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wadowicach w ramach projektu "Rozszerzenie oferty dodatkowej ośrodków wychowania przedszkolnego w Gminie Wadowice pod kątem wsparcia dzieci z niepełnosprawnościami" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020. Oś priorytetowa X, Poddziałanie 10.1.2. Wychowanie przedszkolne - SPR. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 37524100-8, 22100000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15161.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 93-428 Łódź
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17088.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17088.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21706.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.