Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087222-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Agencja Mienia Wojskowego : Usługa wymiany szyby w oknie PCV oraz wymiana drzwi wewnętrznych w lokalu mieszkalnym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Mienia Wojskowego , Krajowy numer identyfikacyjny 011263946,
ul. Nowowiejska
26 A,
00-911
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
586 908 700, e-mail
gdynia@amw.com.pl, faks
586 908 701.
Adres strony internetowej (url): www.amw.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wymiany szyby w oknie PCV oraz wymiana drzwi wewnętrznych w lokalu mieszkalnym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OG-ZP.7725.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana pakietu szybowego w oknie kuchennym, wymiana skrzydeł drzwiowych do pokoju dziennego, pokoju małego, łazienki oraz wc w lokalu mieszkalnym w miejscowości Gdynia, przy ulicy Ikara 3 kl. D m. 6
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2066.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIROX Spółka z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1601.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 23.02.2018 r. ogłoszono postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na "Wymianę stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobach OR Gdynia" - nr postępowania OG-ZP.7720.2.2018 r. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w dniu 23.02.2018 r. W dniu 15.03.2018 wybrano najkorzystniejszą ofertę firmy: Mirox Spółka z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań. W dniu 26.03.2018 r. podpisano umowę ze wskazanym wyżej Wykonawcą. W związku z pilną potrzebą przekazania mieszkania lokatorowi, nastąpiła konieczność wymiany stolarki w lokalu nie objętym zawartą umową. Lokal nie wymagał przeprowadzenia całościowych prac remontowych. W związku z powyższym oraz z przewidzianą możliwością udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w postępowaniu na "Wymianę stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobach OR Gdynia"- nr postępowania OG-ZP.7720.2.2018 r., Zamawiający na na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 udzielił zamówienia. Wszystkie przesłanki powyższego artykułu zostały spełnione - zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i było zgodne z jego przedmiotem, a takzże całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych: "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach" "Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Zawadach Dworskich
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (drugie postępowanie)
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 27
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.