Ogłoszenie nr 500086973-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Olsztyn: Remont nawierzchni ulic Leonharda i Wyszyńskiego na odc. od zjazdu do OBI do skrzyżowania z ul. Pstrowskiego (bez skrzyżowania), - roboty uzupełniające, kontynuacja etapu 3 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 28135803400000,
ul. ul. Knosały
,
10015
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 544 31 00, e-mail
przetargi@zdzit.olsztyn.eu, faks
89 544 31 13.
Adres strony internetowej (url): www.zdzit.olsztyn.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni ulic Leonharda i Wyszyńskiego na odc. od zjazdu do OBI do skrzyżowania z ul. Pstrowskiego (bez skrzyżowania), - roboty uzupełniające, kontynuacja etapu 3
Numer referencyjny
NP.2522.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w kontynuacji etapu 3, polegających na remoncie i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5) poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża, przebudowie uzbrojenia, przebudowie i regulacji elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej, oznakowania poziomego i pionowego, instalacji sygnalizacji ulicznej.
II.5) Główny Kod CPV:
45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
2629030.79
Waluta:
pln
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w kontynuacji etapu 3 polegających na remoncie i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5) poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża, przebudowie uzbrojenia, przebudowie i regulacji elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej, oznakowania poziomego i pionowego, instalacji sygnalizacji ulicznej.
Zakres inwestycji niniejszego zamówienia według dokumentacji projektowej - od km 1+259,66 do km 1+545,00.
Zamówienie przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (Ogłoszenie nr 559187-N-2017 z dnia 2017-07-27 r.)
W sekcji II.7 napisano:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dla pozostałej części etapu 3, w szczególności:
a) remont i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5) poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża,
b) przebudowa uzbrojenia, przebudowa i regulacja elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych,
c) wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej,
d) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, e) instalacji sygnalizacji ulicznej dla pozostałej części etapu 3.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 mogą być udzielone w przypadku zapewnienia środków finansowych, na warunkach określonych we wzorze umowy na zamówienie podstawowe, z uwzględnieniem wynegocjowanych aspektów.
Przedmiotem zamówienia podstawowego, które udzielone zostało 05.09.2017 r., było wykonanie robót budowlanych
w zakresie etapu 3.1 polegających w szczególności na:
1) remoncie i wykonaniu nowej, dostosowanej do przewidywanych obciążeń konstrukcji nawierzchni jezdni (KR5) poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych, podbudowy i ulepszonego podłoża,
2) przebudowie uzbrojenia,
3) przebudowie i regulacji elementów sieci kanalizacyjnych i wodociągowych,
4) wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej,
5) wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego,
6) instalacji sygnalizacji ulicznej.
Zakres inwestycji zamówienia podstawowego według dokumentacji projektowej - od km 0+938,39 do km 1+259,66.
Niniejsze zamówienie dotyczy powtórzenia podobnych robót oraz zgodne jest z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (wartość zamówienia ogółem: 9 880 217,77 zł, w tym wartość wszystkich zamówień podobnych - 6 898 314,94 zł; wartość niniejszego zamówienia: 2 629 030,79 zł).
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.