eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera oraz likwidacja przełomów w ilości 80m˛ ".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086723-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Gmina Jordanów: "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera oraz likwidacja przełomów w ilości 80m² ".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533572-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jordanów, Krajowy numer identyfikacyjny 49189225100000, ul. ul. Rynek 2, 34240 Jordanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 693 510, e-mail przetargi@gmina-jordanow.pl, faks 182 693 526.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-jordanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera oraz likwidacja przełomów w ilości 80m² ".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera oraz likwidacja przełomów w ilości 80m²". 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy zastosowaniu emulsji asfaltowej modyfikowanej i grysów oraz mas mineralno-asfaltowej. Przewidywana ilość zużycia emulsji asfaltowej to 18 ton oraz likwidacja przełomów 80m². Remont cząstkowy nawierzchni jest to zabieg techniczny do natychmiastowego wykonania, obejmujący małe powierzchnie, służący usuwaniu uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz pozwalający na zahamowanie procesu powiększania się uszkodzonej powierzchni i uzyskanie równej nawierzchni. Wykonanie remontów należy wykonywać tylko przy użyciu remonterów. Rozliczenie będzie następowało na podstawie rzeczywistego zużycia materiałów. Każdorazowy wyjazd w teren należy zgłosić Zamawiającemu. Dla prawidłowego rozliczenia zużycia materiału oraz zakres wykonywanych remontów przed i po zakończonej pracy będzie kontrolowany przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania robót - załącznik nr 7.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121951.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSCO Firma Usługowo-Budowlana Adam Miernik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 34-242 Łętownia 625
Kod pocztowy: 34-242
Miejscowość: Łętownia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117834.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117834.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119851.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.