eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasocin › Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej, tj. budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Olesznie o oddział przedszkolny wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086531-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Krasocin: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej, tj. budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Olesznie o oddział przedszkolny wraz z infrastrukturą towarzyszącą
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działanie 7.4. Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 - projekt "Rozbudowa oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Olesznie w celu utworzenia przedszkola"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562880-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500030236-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasocin, Krajowy numer identyfikacyjny 29101014500000, ul. ul. Macierzy Szkolnej 1, 29105 Krasocin, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 39 17 026 w. 121, e-mail marta.wytrych@krasocin.com.pl, faks 413 917 010.
Adres strony internetowej (url): http://www.krasocin.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej, tj. budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Olesznie o oddział przedszkolny wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.217.1.9.2017.MW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Olesznie o oddział przedszkolny w wraz z niezbędną infrastrukturą w zakresie: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - ławy i ściany fundamentowe; - izolacja fundamentów; - posadzka na gruncie; - ściany konstrukcyjne, działowe i kominy; - słupy, wieńce i nadproża; - konstrukcja dachu wraz z pokryciem; - wewnętrzna instalacja wodociągowa; - wewnętrzna instalacja kanalizacyjna; - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania; - instalacje elektryczne; - zewnętrzna instalacja kanalizacyjna - przyłącze; - roboty wykończeniowe wewnętrzne; - roboty wykończeniowe zewnętrzne; - zagospodarowanie terenu. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i obioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót stanowią pomoc w skalkulowaniu ceny ryczałtowej, lecz nie tworzą zamkniętego zakresu robót objętego zamówieniem. 1.2 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:

45223500-1,

45320000-6,

45262500-6,

45261100-5,

45214210-5,

45421000-4,

45400000-1,

45311200-2,

45332300-6,

45332200-5,

45331100-7,

45331200-8,

45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 14.09.2017r. do 30.09.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmianie ulega zakres zamówienia (roboty zamienne i zaniechane) bez zmiany wartości wynagrodzenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny wprowadzenie zmian i ich zakres: 1. Zamiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV- kolor bez zmian- uzasadnienie: obniżenie kosztów eksploatacyjnych - okna z PCV nie wymaganej okresowej konserwacji elementów ram (w kosztorysie inwestorskim oraz przedmiarze robót wskazane są okna PCV). 2. Zamiana otworu ściennego i kurtyny Ei60 360/300 z systemem sterującym na otwór i drzwi o wymiarach 180/220 z zachowaniem zgodności odporności ogniowej E60- uzasadnienie: w tym przypadku zastosowanie prostszego rozwiązania daje większą ochronę p.poż., dodatkowo wprowadzenie rozwiązania zamiennego obniży koszty eksploatacyjne - brak utrzymywania w ciągłej gotowości systemu do automatycznego jej opuszczania. 3. Zamiana podbitki drewnianej na podbitkę z blachy trapezowej w kolorze nawiązującym do istniejącej podbitki z blachy trapezowej na budynku szkolnym- uzasadnienie: podbitka z blachy trapezowej będzie trwalsza niż drewniana i nie będzie wymagała okresowej konserwacji, co wiąże się z obniżeniem kosztów eksploatacyjnych. 4. Zamiana okna E60 uchylno- rozwiernego na okno o tych samych parametrach E60 rozwierane- uzasadnienie: brak możliwości wykonania okna p.poż. z funkcją uchylności. 5. Zamiana części tynków mokrych na suchą zabudowę- obudowa rur instalacyjnych- uzasadnienie: estetyka wykończenia ścian i zamaskowanie rur instalacyjnych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.