eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Naprawie - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500085914-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Gmina Jordanów: Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Naprawie - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn."Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Naprawie" jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałania 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - SPR

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527078-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jordanów, Krajowy numer identyfikacyjny 49189225100000, ul. ul. Rynek 2, 34240 Jordanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 693 510, e-mail przetargi@gmina-jordanow.pl, faks 182 693 526.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-jordanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Naprawie - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku oraz modernizacji instalacji odgromowej budynku Zespołu Szkół w Naprawie w ramach zadania pn: "Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Naprawie - etap II". 2. Charakterystyka obiektu: Budynek Zespołu Szkół w Naprawie zbudowany w 1960 r., rozbudowany w 2002 i 2015 roku w technologii tradycyjnej z elementami uprzemysłowionymi. Powierzchnia użytkowa budynku 2191,7 m2, kubatura 8 087,0 m3 i wysokości 12,95 m. Ściany zewnętrzne budynku wykonane z cegły ceramicznej o grubości 42-44 cm. Ściany łącznika i nowej sali gimnastycznej warstwowe z ociepleniem zewnętrznym ze styropianu grubości 5 cm. Stropodach nad budynkiem głównym z przestrzenią powietrzną wentylowaną, gęstożebrowy DMS. Nad nową salą gimnastyczną stropodach niewentylowany do przestrzeni dachowej - płyty ISOTHERM SCW z rdzeniem z pianki o grubości 10 cm. Nad łącznikiem stropodach wentylowany do przestrzeni dachowej - Teriva z ociepleniem z wełny mineralnej o grubości 16 cm. Dach łącznika ocieplony wełną mineralną o grubości 16 cm. 3. Zakres i rodzaj podstawowych prac budowlanych: a) roboty demontażowe i rozbiórkowe, b) termomodernizacja ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu: - wykonanie izolacja przeciwwilgociowa i cieplna ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu oraz w przestrzeni cokołu nad poziomem terenu, - wykonanie opaski odwadniającej wzdłuż całego budynku. c) termomodernizacja ścian zewnętrznych powyżej poziomu gruntu wraz z nową kolorystyką elewacji, d) docieplenie stropu w przestrzeni poddasza nad budynkiem głównym, e) wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej, f) wymiana systemu odwodnienia - rur spustowych, a także obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych, g) wymiana instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót określony został w Dokumentacji projektowej (zał. 9) oraz przedmiarze robót (zał. 8), STWIOR (zał. 10) stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262350-9, 45450000-6, 45321000-3, 45261000-4, 45410000-4, 45421000-4, 45262000-1, 45332300-6, 45312310-3, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 851390.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana TOPER-BUD
Email wykonawcy: toperbud@interia.pl
Adres pocztowy: Toporzysko 213
Kod pocztowy: 34-240
Miejscowość: Jordanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1089676.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1089676.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1111111.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.