eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa sprzedaż wraz z transportem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500085832-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Dostawa sprzedaż wraz z transportem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523801-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.mzuk.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzedaż wraz z transportem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 20/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 1 - URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO Urządzenia bezpieczeństwa ruchu typu U-3, U-4, U-5, U-9, U-20 oraz ich odmiany powinny być wykonane z blachy stalowej grubości 1,5 mm ocynkowanej i malowanej proszkowo pokryte folią odblaskową 2. typu. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu z konstrukcją wsporczą powinny posiadać słupki Ø 60 mm, odpowiedniej długości (zgodne z rozporządzeniem j.w.), uchwyty do zamocowania tarcz na tych słupkach oraz podstawy o masie 25 kg do każdego ze słupków by zapewnić stabilność konstrukcji wsporczej: 1. LUSTRO DROGOWE (nietłukące) U-18, wykonane z polimeru, akrylu odpowiednio Ø 900 mm przystosowane do montażu (z uchwytem) na słupkach : o przekroju Ø 50 - 60 mm o przekroju kwadratowym 80 x 40 mm. 2. PACHOŁKI DROGOWE U-23 wykonane z materiału elastycznego - GUMY*, pokryte materiałem odblaskowym - biało - czerwone, o wymiarach : U-23b wysokość 75 cm wraz z napisem MZUK Sosnowiec, U-23c wysokość 50 cm wraz z napisem MZUK Sosnowiec. *dopuszcza się inny niż guma materiał elastyczny (np. poliuretan). 3. TAŚMA: 3.1. OSTRZEGAWCZA U-22 biało- czerwona, 3.2. UNIEWAŻNIAJĄCA TREŚĆ ZNAKU - szer. 65,00 mm. 4. TABLICA 4.1. PROWADZĄCA POJEDYNCZA lub CIĄGŁA U-3 (a lub b i c lub d) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: (z konstrukcją wsporczą) 2 słupki ocynkowane ø 60 mm, wys. 1500 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm: - długość 180 cm 1. długość 240 cm. 4.2. TABLICA ROZDZIELAJĄCA U-4 (a lub b) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań (bez konstrukcji wsporczej), - U-4b 500x750 mm. 4.3. TABLICA KIERUJĄCA U-21 (a lub b), 1-stronna lub 2-stronna z tworzyw sztucznych pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: podstawa gumowa o masie 25-30 kg + komplet obejm. 5. ZAPORA DROGOWA wraz z konstrukcją wsporczą U-20a z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane ø 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 19 kg każda + komplet obejm: długość 225 cm. 6.1. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5a zespolony, z tworzyw sztucznych, bez konstrukcji wsporczej; minimalna średnica przy wierzchołku 25 cm. 6.2. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5 a i b zespolony, z tworzyw sztucznych, dwustronny, ze znakami o średnicy Ø 400 mm odblaskowy typu 2. 6.3 SŁUPEK BLOKUJĄCY U-12c Ø120 mm, oklejony folią odblaskową typu 2. 6.4. SŁUPEK BLOKUJĄCY U 12c Ø 60 mm, oklejony folią odblaskową biało-czerwoną typu 2. 6.5. BARIERA BETONOWA TYPU JERSEJ dł. 2m z uchwytami do montażu. 6.6. PODSTAWA GUMOWA: materiał : PCV o dużej wytrzymałości mechanicznej, waga 28 kg, wymiary 760mm x 380mm x 122mm, kolor podstawowy - czarny, otwory mocujące znaki drogowe : 3 x Ø 50 mm, kwadrat 40 mm kwadrat 60 mm, miejsce na umieszczenie standardowego w UE akumulatora do podświetlania znaków drogowych, uchwyt umożliwiający wygodne podnoszenie ręczne, antypoślizgowe stopki, kształt umożliwiający wielopoziomowe składowanie. 6.7. BARIERA PRZECIWBŁOTNA - przęsło z rury Ø 42,4 mm o rozstawie słupków 2250 mm z wypełnieniem z płyty poliwęglanowej / rysunek w załączniku/. Zamawiający zastrzega sobie zamawianie w przypadkach uzasadnionych innych elementów ruchu drogowego w ramach niniejszego postępowania, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych Dostawcy. Dostawca jest zobowiązany do posiadania właściwych Krajowych Deklaracji Właściwości Użytkowych zgodnie przepisami Prawa budowlanego oraz rozporządzenia UE CPR. CZĘŚĆ 2 - URZĄDZENIA DO OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI POJAZDÓW- PROGI ZWALNIAJĄCE WYSPOWE; PROGI PODRZUTOWE Progi powinny: a. posiadać odpowiednią Deklarację właściwości użytkowych, b. być wykonane z prefabrykowanych elementów , c. być wykonane z utwardzonego kauczuku lub tworzyw sztucznych (trwałych termoplastycznych lub chemoutwardzalnych materiałów) cechujących się dużą twardością i wysokimi własnościami elastycznymi oraz dużą odpornością mechaniczną, d. być wykonane w kolorystyce żółto-czarnej lub biało czarnej dla progów listwowych, i podrzutowych natomiast progi wyspowe powinny być wykonane w kolorze czerwono - białym e. być odporne na działanie warunków atmosferycznych. CZĘŚĆ 3 - BARIERY OCHRONNE DROGOWE TYPU SP PODSTAWOWE WŁAŚCIWOŚCI: 1. Stalowa bariera ochronna drogowa skrajna i dzieląca typu SP oraz bariera mostowa i mostowa z barieroporęczą (komplet : bariera + słupki + śruby mocujące z podkładkami i nakrętkami - komplet); 2. Bariera typu SP o profilu B i o rozstawie słupków co 4 m (rysunek w załączeniu) z prowadnicą z profilowanej taśmy stalowej; 3. Wszystkie elementy bariery powinny posiadać Deklarację właściwości użytkowych. CZĘŚĆ 4 - OGRODZENIA DLA PIESZYCH Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (sprzedaż wraz z dostawą do bazy Zamawiającego) ogrodzeń dla pieszych, należących do grupy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-12, ustawianych w celu: - ochrony pieszych i innych uczestników ruchu przed nieprawidłowymi zachowaniami oraz przed wodą i błotem rozpryskiwanym przez koła pojazdów, - kanalizowania ruchu pieszych na niektórych ciągach komunikacyjnych, spełniających niżej wskazane wymagania. Ogrodzenia - pojedynczy moduł składa się z: 1. panelu o wym. 105 cm x 200 cm z prętów stalowych walcowanych, spełniających wymagania: -normy PN-EN 10017:2006 i PN-EN 10025-1:2007 ze stali S235 JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 poziomych Ø7 mm - rozstaw co 243 mm i pionowych Ø5 mm - rozstaw co 50mm zgrzewanych pod kątem prostym, połączonych ze słupkami i przykrytych od góry podchwytem z ceownika stalowego giętego na zimno spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 2. słupka pionowego: dł. 1500 mm, wykonanego z zamkniętego kształtownika stalowego 50 x 50 x 2 mm o przekroju kwadratowym; spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10219-1 i 2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN- EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 w górnej części wyposażone są w przyspawany wieszak, na którym zawieszany jest panel ogrodzenia; słupek mocowany jest w fundamencie betonowym, w przypadku montowania kołkami stalowymi do podłoża betonowego/bitumicznego słupek powinien być wyposażony w dospawaną podstawę z płyty stalowej o wym. 140x140x4mm lub kotwę o dł. 150 mm. 3. maskownicy wykonanej z ceownika stalowego o wym. 30x50x2 mm, giętego na zimno spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2, mocowanej pionowo za pomocą śrub do słupka, mającej za zadanie ukrycie elementów połączeń, usztywnienie wszystkich elementów, uniemożliwienie odkształcenia pojedynczych przęseł, umożliwienie szybkiego demontażu bariery 4. łączników śrubowych wykonanych ze śrub zamkowych M8x45, M8x70 i M8x90, spełniających wymagania normy PN-M-82406:1987. Wymagania ogólne: - Cała konstrukcja ogrodzenia powinna być ocynkowana ogniowo. Zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich elementów poprzez cynkowanie ogniowo (gwarancja min 10 lat od daty odbioru). Grubość powłoki cynkowej powinna spełniać wymagania normy PN-EN ISO 1461:2000; - połączenia spawane powinny być wykonane poprzez spawanie elektryczne w osłonie gazowej spoiną pachwinową lub doczołową o grubości spoiny 3mm, spełniającą wymagania normy PN-EN 970:1999. Ogrodzenie powinno być oznakowane znakiem budowlanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198, poz 2041). Część 5 -URZĄDZENIA ZABEZPIECZAJĄCE RUCH PIESZYCH I ROWERZYSTÓW - BARIERY ŁUKOWATE 2.1. BARIERY ŁUKOWATE KOMPLETNE (BARIERA +SŁUPEK Z KOTWAMI I ZE ŚRUBAMI) jak na rys. niżej. 1 Bariery powinny być wykonane z rurek stalowych bezszwowych. 2. Bariery i słupki montażowe powinny być ocynkowane ogniowo zgodnie z DIN EN ISO 1461. 3. Minimalna grubość powłoki cynku (dla materiałów gr. 3-6 mm) 70 m, dopuszczalna odchyłka - 10 m. Przygotowanie powierzchni elementów cynkowanych należy wykonać w ?? oparciu o PrPN EN ISO 12944 cz.4 4. Elementy montażowe (śruby, nakrętki, podkładki) ocynkowane ogniowo. WYMAGANIA W ZAKRESIE MALOWANIA SŁUPKÓW MONTAŻOWYCH I BARIER OCHRONNYCH : kolor bariery - zgodnie z rysunkiem: ŻÓŁTY I CZERWONY RAL 7043 (z elementami odblaskowymi z folii II typu - WYSOKOŚĆ ELEMENTU ODBLASKOWEGO 20 CM) Przy opracowaniu technologii malowania należy uwzględnić miejsce użytkowania barier - atmosfera miejska. elementy lakierowane : 4. gruntowanie : dwuskładnikowy podkład akrylowo-poliuretanowy z utwardzaczem do wyrobów poliuretanowych - 2 powłoki malarskie***; powłoka nawierzchniowa : z emalii dwuskładnikowej poliuretanowej z utwardzaczem - 2 powłoki malarskie*** 5. *** dopuszcza się zastosowanie farby proszkowej poliestrowej (farbami piecowymi) zamiast technologii "na mokro" farbami poliuretanowymi. 3. Wymagana gwarancja to 5 lat (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych). A. Bariera łukowata długości 1600 mm (dla długości 2000 mm pozostałe wymiary bez zmian) CZERWONO-ŻÓŁTA. WYMAGANIA OGÓLNE Wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi PN/EN. Realizacja zamówienia odbywać się będzie przez okres trwania umowy partiami w ilościach i terminach w zależności od potrzeby Zamawiającego. Potrzeby zgłaszane będą Wykonawcy każdorazowo w formie odrębnych pisemnych zamówień, przesłanych dogą elektroniczną lub faxem, w których zostanie podana ilość i rodzaj asortymentu. Na dostarczane materiały Wykonawca winien udzielić: Część 1 - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego minimum 24 miesięcy gwarancji , max 36 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy, Część 2 - urządzenia do ograniczenia prędkości - progi minimum 24 miesiące gwarancji, max 36 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy, Część 3 - stalowe bariery ochronne drogowe minimum 36 miesięcy gwarancji, max 60 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy, Część 4 - bariery siatkowe typu SIPOL minimum 36 miesięcy gwarancji, max 60 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy, Część 5 - bariery łukowate minimum 36 miesięcy gwarancji, max 60 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w całej ilości w zakresie podanym wyżej Wykonawca nie ma prawa do żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówienie na własny koszt do bazy Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1. (w cenę materiału należy wkalkulować koszt transportu) w terminie nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni. Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 50% oszacowanej maksymalnej ilości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg, zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego wyroby ponad gwarantowaną ilość nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) zamierza powierzyć podwykonawcy/com do wykonania. Pozostały zakres Wykonawca realizuje własnymi siłami. UWAGA: Wszystkie elementy objęte niniejszym postępowaniem powinny posiadać dokumenty przewidziane obowiązującymi przepisami w zakresie jakości, a Wykonawca zobowiązany będzie te dokumenty dołączyć do każdej partii dostarczonych materiałów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34928470-3, 34928110-2, 34928300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134790.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inzynierii Drogowej DROG-MOL Wiesław Molik
Email wykonawcy: biuro@drogmol.com.pl
Adres pocztowy: Wolnosci 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: Pyrzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93795.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93795.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123472.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Urządzenia do ograniczania prędkości pojazdów- progi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76983.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa KRUPIŃSCY II Sp. Jawna
Email wykonawcy: biuro@krupińscy.pl
Adres pocztowy: florowska 2b
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51878.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51878.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86014.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Stalowe bariery ochronne drogowe typu SP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53075.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa KRUPIŃSCY II Sp. Jawna
Email wykonawcy: biuro@krupińscy.pl
Adres pocztowy: Florowska 2b
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dabrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74405.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Bariery siatkowe typu SIPOL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej DROG-MOL Wiesław Molik
Email wykonawcy: biuro@drogmol.com.pl
Adres pocztowy: Wolności 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: Pyrzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Urzadzenia zabezpieczające ruch pieszych i rowerzystów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej DROG-MOL Wiesław Molik
Email wykonawcy: biuro@drogmol.com.pl
Adres pocztowy: Wolności 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: Pyrzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1230.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1230.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1230.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.