To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500084787-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Gmina Dąbrowa Chełmińska: Budowa drogi gminnej w miejscowości Czarże
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528201N2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Chełmińska, Krajowy numer identyfikacyjny 9235064200000,
ul. ul. Bydgoska
21,
86070
Dąbrowa Chełmińska, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 3816-005, e-mail
inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, faks
052 3816-290.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Czarże
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej w miejscowości Czarże Niniejsze opracowanie obejmuje budowę drogi gminnej klasy D (dojazdowej) w miejscowości Czarże o łącznej długości 147,41 mb (odcinek podstawowy - trasa A-B) wraz zatoką autobusową (trasa C-D) odcinek o długości 55,41m. Projektowane trasy łączą się z istniejącą drogą gminną nr 050543C klasy funkcjonalno-technicznej D (dojazdowa) i dodatkowo dla zatoki aut. z drogą gminną nr 050525C L (lokalna). Projektowane roboty drogowe obejmują: - wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych, - wykonanie niezbędnych robót ziemnych, - wykonanie nawierzchni jezdni, miejsc post., jezdni manewrowych, chodników/peronu, wybrukowań (poszerzeń), miejsc post. dla rowerów, - wykonanie poboczy, - wykonanie trawników (zieleni), - wykonanie robót wykończeniowych. Wszystkie prace łącznie z dokumentacją odbiorową należy wykonać w terminie do 31-10-2018. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na roboty budowlane, oraz Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zamawiający, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo. Przedmiar robót został załączony do SIWZ jako materiał pomocniczy do wyceny prac. Wykonawca w ramach zakresu prac jest zobowiązany wykonać oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z dokumentacją projektową i projektem stałej organizacji ruchu, którą dostarcza Zamawiający. Prace przy ul. Nowej należy skonsultować z pracami Wykonawcy który będzie wykonywał ścieżkę rowerową wzdłuż ul. Nowej. W konsultacjach będzie również uczestniczył Zamawiający. Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie wymagał wypełnienia harmonogramu rzeczowego finansowego, który zostanie przekazany przez Zamawiającego. Warunki płatności zostały opisane we wzorcu umownym. KOD CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45111000-8 roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywane czynności wynikające z SIWZ w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (dalej KP, tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujący wymieniony roboty budowlane: - brukarskie, Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób , które wymagają pracy w sposób określony w art. 22§1 KP. 2) Dokumentowanie polegać będzie na: a) na etapie składania oferty - Wykonawca złoży oświadczenie w formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych powyżej. Na każdym etapie realizacji umowy oświadczenie w razie zaistnienia określonych okoliczności można aktualizować. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia w terminie 7 dni: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane powyżej wraz ze skazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby. - zanonimizowanych druków RCA, - zanonimizowanych umów o pracę (mają zawierać pracodawcę, imię i nazwisko i wymiar czasu pracy). Uprawnienia Zamawiającego zostały określone we wzorze umowy. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
357000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bogmar Sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
439110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
- Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa
- Przebudowa części drogi gminnej nr 050504C w miejscowości Czarże i Borki
więcej: przetargi DĄBROWA CHEŁMIŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
- "Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie
- Budowa Centrum Fizjoterapii przy Gminnym Ośrodku Zdrowia w Gogolinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.