To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500083241-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Gmina Tuchola: Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej
nr 3 w Tucholi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 74,47% kosztów kwalifikowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620577-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000,
ul. pl. Zamkowy
1,
89500
Tuchola, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 56 42 500, e-mail
przetargi212@tuchola.pl, faks
52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Tucholi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.23.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45210000 - 2 - roboty budowlane w zakresie budynków CPV 45400000 - 1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45321000 - 3 - izolacja cieplna CPV 45421100 - 5 - instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów CPV 45331100 - 7 - instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45332300 - 6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne CPV 45331200 - 8 - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV 45261215 - 4 - pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych CPV 45310000 - 3 - roboty instalacyjne elektryczne Budynek Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 1387/5. Powyższy obiekt składa się z 3-kondygnacji, częściowo podpiwniczony, technologia wykonania tradycyjna, ściany zewnętrzne z cegły kratówki grubości 38 cm, strop w formie stropodachu wentylowanego z warstwą konstrukcyjną w formie stropu gęstożebrowego typu DZ-3. Dach kryty papą. Dostęp do nieruchomości realizowany jest od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1385/3) ul. Pocztowa oraz od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1392/4) ul. Karasiewicza. Do budynku stanowiącego przedmiot zamówienia doprowadzone jest: - przyłącze energetyczne - przyłącze wodociągowe - przyłącze kanalizacyjne - przyłącze gazowe Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - naprawa tynków w miejscach odparzeń i zagrzybień, a następnie docieplenie ścian zewnętrznych i cokołu budynku metodą lekką-mokrą - ocieplenie stropodachu - wymiana parapetów na nowe z blachy stalowej powlekanej, wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej (rury spustowe, rynny, pas podrynnowy) - wymiana luksferów na stolarkę okienną na klatkach schodowych (6 sztuk) - demontaż instalacji odgromowej oraz ponowne jej zamontowanie w rurkach PCV pod styropianem - remont daszków nad wejściami do klatek schodowych - montaż nawiewników okiennych - prace renowacyjne schodów z podestami - prace renowacyjne balustrad - wymiana stolarki drzwiowej - montaż budek podtynkowych zgodnie z decyzją nr WOP.6401.1.18.2017.RS z dnia 18 maja 2017r. należy wykonać do 31 grudnia 2017 r. (skan decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy) Wszystkie prace dodatkowe należy skoordynować z pracami termomodernizacyjnymi. W związku z powyższym, w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Budynek podlegający termomodernizacji jest szkołą czynną w związku z tym, od Wykonawcy wymaga się dokładnego zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich z uwagi na użytkowanie obiektu przez dzieci. Szczegółowy opis robót objętym przedmiotem zamówienia do wykonania znajduje się w projekcie wykonawczym oraz w dokumentacji technicznej, ( załącznik do zgłoszenia, projekt wykonawczy, audyt energetyczny budynku, ekspertyza chiropterologiczna, specyfikacje techniczne, ekspertyza ornitologiczna, decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: ? Załącznik nr 1 a-e- dokumentacja techniczna wraz załącznikami; ? Załącznik nr 2 - audyt energetyczny, ? Załącznik nr 3 - przedmiary, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy szczegółowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45321000-3, 45421100-5, 45331100-7, 45332300-6, 45331200-8, 45261215-4, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
980072.59
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontoy Budownictwa "ELMAL" Eliasz Adamczewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1075979.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola - II etap.
- Świadczenie usług hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w 2024 roku
- Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego
- Rozwój infrastruktury społecznej poprzez przebudowę i rozbudowę budynku ośrodka zdrowia w Kęsowie w celu prowadzenia usług społecznych - etap I.
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.