eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Tucholi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500083241-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Gmina Tuchola: Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Tucholi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 74,47% kosztów kwalifikowanych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620577-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy 1, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Tucholi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.23.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45210000 - 2 - roboty budowlane w zakresie budynków CPV 45400000 - 1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45321000 - 3 - izolacja cieplna CPV 45421100 - 5 - instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów CPV 45331100 - 7 - instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45332300 - 6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne CPV 45331200 - 8 - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV 45261215 - 4 - pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych CPV 45310000 - 3 - roboty instalacyjne elektryczne Budynek Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 1387/5. Powyższy obiekt składa się z 3-kondygnacji, częściowo podpiwniczony, technologia wykonania tradycyjna, ściany zewnętrzne z cegły kratówki grubości 38 cm, strop w formie stropodachu wentylowanego z warstwą konstrukcyjną w formie stropu gęstożebrowego typu DZ-3. Dach kryty papą. Dostęp do nieruchomości realizowany jest od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1385/3) ul. Pocztowa oraz od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1392/4) ul. Karasiewicza. Do budynku stanowiącego przedmiot zamówienia doprowadzone jest: - przyłącze energetyczne - przyłącze wodociągowe - przyłącze kanalizacyjne - przyłącze gazowe Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - naprawa tynków w miejscach odparzeń i zagrzybień, a następnie docieplenie ścian zewnętrznych i cokołu budynku metodą lekką-mokrą - ocieplenie stropodachu - wymiana parapetów na nowe z blachy stalowej powlekanej, wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej (rury spustowe, rynny, pas podrynnowy) - wymiana luksferów na stolarkę okienną na klatkach schodowych (6 sztuk) - demontaż instalacji odgromowej oraz ponowne jej zamontowanie w rurkach PCV pod styropianem - remont daszków nad wejściami do klatek schodowych - montaż nawiewników okiennych - prace renowacyjne schodów z podestami - prace renowacyjne balustrad - wymiana stolarki drzwiowej - montaż budek podtynkowych zgodnie z decyzją nr WOP.6401.1.18.2017.RS z dnia 18 maja 2017r. należy wykonać do 31 grudnia 2017 r. (skan decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy) Wszystkie prace dodatkowe należy skoordynować z pracami termomodernizacyjnymi. W związku z powyższym, w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Budynek podlegający termomodernizacji jest szkołą czynną w związku z tym, od Wykonawcy wymaga się dokładnego zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich z uwagi na użytkowanie obiektu przez dzieci. Szczegółowy opis robót objętym przedmiotem zamówienia do wykonania znajduje się w projekcie wykonawczym oraz w dokumentacji technicznej, ( załącznik do zgłoszenia, projekt wykonawczy, audyt energetyczny budynku, ekspertyza chiropterologiczna, specyfikacje techniczne, ekspertyza ornitologiczna, decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: ? Załącznik nr 1 a-e- dokumentacja techniczna wraz załącznikami; ? Załącznik nr 2 - audyt energetyczny, ? Załącznik nr 3 - przedmiary, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy szczegółowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45321000-3, 45421100-5, 45331100-7, 45332300-6, 45331200-8, 45261215-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 980072.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontoy Budownictwa "ELMAL" Eliasz Adamczewski
Email wykonawcy: elmal@tuchola.pl
Adres pocztowy: Przy Szosie Sępoleńskiej 11
Kod pocztowy: 89-500
Miejscowość: Tuchola
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1075979.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1075979.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1334534.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.