eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 461.420,40 zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej majątkowej dla powiatu na realizację zadania "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1477 N na odcinku Radostowo-Derc " na okres od 27 grudnia 2017 r. do 20 września 2028 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500082635-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 461.420,40 zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej majątkowej dla powiatu na realizację zadania "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1477 N na odcinku Radostowo-Derc " na okres od 27 grudnia 2017 r. do 20 września 2028 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630471-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500076544-N -2017 i 500077246-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Krajowy numer identyfikacyjny 51074355100000, ul. Plac Zamkowy 4, 11320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 392 748, e-mail um-budownictwo@wp.pl, faks 895 392 760.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 461.420,40 zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej majątkowej dla powiatu na realizację zadania "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1477 N na odcinku Radostowo-Derc " na okres od 27 grudnia 2017 r. do 20 września 2028 r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Nazwa przedmiotu zamówienia. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 461.420,40 zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej majątkowej dla powiatu na realizację zadania "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1477 N na odcinku Radostowo-Derc " na okres od 27 grudnia 2017r. do 20 września 2028r. 1a. Kod CPV zamówienia - CPV 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Usługa kredytu 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 461.420,40 zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej majątkowej dla powiatu na realizację zadania "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1477 N na odcinku Radostowo-Derc " na okres od 27 grudnia 2017r. do 20 września 2028r. 2.2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy - 27.12.2017 r. 2.3. Terminy i wysokość rat spłaty kredytu. Data spłaty kwota 25.07.2018 1.420,40 ROK 2018 1.420,40 20.11.2019 20.000 ROK 2019 20.000 20.01.2020 25.000 20.05.2020 25.000 20.07.2020 25.000 25.10.2020 25.000 ROK 2020 100.000 20.06.2021 10.000 20.08.2021 10.000 20.10.2021 20.000 Rok 2021 40.000 20.01.2022 20.000 20.05.2022 20.000 20.07.2022 20.000 20.08.2022 20.000 20.10.2022 20.000 20.11.2022 20.000 20.12.2022 20.000 ROK 2022 140.000 20.07.2023 5.000 Rok 2023 5.000 20.02.2024 5.000 Rok 2024 5.000 20.02.2025 25.000 20.11.2025 25.000 ROK 2025 50.000 20.01.2026 25.000 20.06.2026 15.000 20.08.2026 10.000 Rok 2026 50.000 20.01.2027 25.000 20.06.2027 14.000 20.08.2027 10.000 Rok 2027 49.000 20.09.2028 1.000 Rok 2028 1.000 Ogółem 461.420,40 2.4. Rok obrachunkowy - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 2.5. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do 31.05.2018 r. 2.6. Naliczone odsetki od kredytu podlegają spłacie w terminach miesięcznych. 2.7. Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M wg kursu na dzień 03.12.2017 r. 1,73% powiększone o stałą marżę banku 2.8. Marża nie może przekroczyć 2% 2.9. Prowizja nie może przekroczyć 0,1% 2.10. ................ 2.11. Spłata odsetek w terminach miesięcznych za każdy miesiąc do 12-go następnego miesiąca na podstawie otrzymanego zawiadomienia z banku z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych 2.12. Kredyt może być przeznaczony na refundacje wydatków poniesionych w 2017 roku przed podpisaniem umowy kredytowej. 2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość, bez dodatkowych opłat, b. zmiany terminów i wysokości transz jego wykorzystania, bez ponoszenia dodatkowych opłat, c. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością skrócenia okresu spłaty lub w przypadku pogorszenia się sytuacji finansowej gminy bądź ze względu na umotywowany interes gminy wydłużenia okresu spłaty o trzy następne lata, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Miejską i RIO nowej Prognozy Finansowej gminy, bez ponoszenia dodatkowych opłat, d. dokonanie jednorazowej spłaty pozostałego kredytu lub wcześniejszej spłaty częściowej kredytu, bez ponoszenia opłat ............., e. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością wydłużenia okresu spłaty na wniosek gminy z zachowaniem ceny obowiązującej z umowy kredytowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Miejską i RIO nowej Prognozy Finansowej gminy d. prowizja będzie pobrana przy podpisywaniu umowy kredytowej, wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, e. zawierania aneksów bez opłat. 3a. Projekt umowy. Wykonawca przygotuje projekt umowy (w wersji papierowej i elektronicznej), który musi zawierać wszystkie elementy SIWZ, łącznie z wpisaniem do umowy n/wo treści w odpowiednie paragrafy: Integralność SIWZ i złożonej oferty § x "Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ z dnia07- 08.12 .2017 r. znak: BR-ZP.271.11.2017 ze szczególnym uwzględnieniem zapisów rozdziału 3, 4 i 16 i złożoną ofertą z dnia ...... 12.2017 r.". Kontrola zatrudnienia § y 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników , o których mowa w ust. 1, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych i dostarczenie ich kopii wraz z umowami. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp "Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 4. W związku z zapisem ust. 3, Wykonawca przed podpisaniem umowy, składa w formie pisemnej oświadczenie, że osoby realizujące czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 3, są zatrudnione na umowę o pracę. 5.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań należy zawrzeć w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89957.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Piszu Oddział w Jezioranach
Email wykonawcy: wmbs.jeziorany@bankbps.pl
Adres pocztowy: Kajki 19
Kod pocztowy: 11-320
Miejscowość: Jeziorany
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89906.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89906.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89906.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.