To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082545-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: Usługa sprzątania i utrzymania w czystości zewnętrznych powierzchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606038-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000,
ul. ul. Połczyńska
32,
78-301
Świdwin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks
261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości zewnętrznych powierzchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/63/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości zewnętrznych powierzchni utwardzonych, odśnieżanie dachów, czyszczenie rynien, usuwanie sopli oraz utrzymanie terenów zielonych zlokalizowanych na terenie odpowiedzialności 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, tj. w kompleksach wojskowych w Mirosławcu. Adres wykonywania usługi: Kompleksy wojskowe w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec. Szczegółowy opis, wymagania jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia, zestawienie powierzchni do sprzątania i częstotliwości wykonywania prac, zawierają: Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 6a, Załącznik nr 6b oraz Załącznik nr 6c do SIWZ - Zestawienie powierzchni,które są integralną częścią SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. "Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych prac dotyczących usług. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.), osób, które w sposób bezpośredni wykonywać będą usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych, na cały okres obowiązywania umowy, w wymiarze adekwatnym do zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę, osób pełniących funkcje nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy, a także osób wykonujących usługi występujące sezonowo.Przez usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych, do których wykonania niezbędne jest zatrudnienie osób na umowę o pracę, Zamawiający rozumie: a)Codzienne, ręczne lub mechaniczne, zamiatanie chodników, dróg, powierzchni utwardzonych wykazanych w załączniku nr 6a do SIWZ - Zestawieniu powierzchni; b)Sprzątanie palarni i miejsc na nie wyznaczonych, a także bieżące opróżnianie popielniczek; c)Bieżący wywóz zanieczyszczeń powstających z wykorzystaniem własnych lub wynajętych przez siebie pojemników, z terenu obsługiwanego kompleksu;d)Codzienne zbieranie papierów, opakowań, butelek i innych zanieczyszczeń i odpadów; e)Stałe utrzymanie w czystości schodów, kratek i otrząsaczy zamontowanych na zewnątrz budynków - ze szczególnym uwzględnieniem zachowania czystości przy budynkach infrastruktury żywnościowej (kuchnie, stołówki, magazyny żywnościowe); f)Stałe utrzymanie czystości terenów przy śmietnikach;g)Opróżnianie koszy ulicznych na nieczystości stałe ustawione wzdłuż ciągów komunikacyjnych. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Główne aspekty dotyczące prawa opcji:a)Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji odnosi się do zakresu świadczonej usługi, wyrażonej w czasie trwania tej usługi, tj. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że zrealizuje zakres usługi świadczonej do 31.12.2018 r.. Pozostały zakres, wyrażony czasem realizacji, Zamawiający stanowi opcję. b)Wykorzystanie prawa opcji uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i przyznania środków finansowych. c)Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia woli o rezygnacji z zakresu zamówienia objętego prawem opcji, będzie jednoznaczne z uruchomieniem prawa opcji. Wówczas Wykonawca zobligowany będzie podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy.d)Oświadczenie, o którym mowa w ppkt c), musi być złożone nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem prac Wykonawcy, w ramach realizacji prawa opcji. e)Prawo opcji będzie realizowane w terminie obowiązywania umowy i wygasa z dniem 31.12.2019 r. f)Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. g)Rozliczenie za wykonanie zamówienia z prawa opcji odbywać się będzie na zasadach określonych w umowie w odniesieniu do rozliczania usług zamówienia podstawowego. h)Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie bądź skorzystania z prawa opcji częściowego nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania częściowych. Oferta musi obejmować wykonanie usług w zakresie całego przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 77314100-5, 77100000-1, 90620000-9, 90630000-2, 77342000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
448960.65
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Impel Cleaning Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
308442.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/13/2024 OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI
- ZP/14/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych II
- Utworzenie żłobka miejskiego w Świdwinie.
- ZP/11/2024 Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Utrzymanie terenów zielonych pasów drogowych wraz z przyległymi do nich chodnikami i przystankami komunikacyjnymi na terenie miasta Działdowo
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.