eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Usługa sprzątania i utrzymania w czystości zewnętrznych powierzchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500082545-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: Usługa sprzątania i utrzymania w czystości zewnętrznych powierzchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606038-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania i utrzymania w czystości zewnętrznych powierzchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/63/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości zewnętrznych powierzchni utwardzonych, odśnieżanie dachów, czyszczenie rynien, usuwanie sopli oraz utrzymanie terenów zielonych zlokalizowanych na terenie odpowiedzialności 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, tj. w kompleksach wojskowych w Mirosławcu. Adres wykonywania usługi: Kompleksy wojskowe w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec. Szczegółowy opis, wymagania jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia, zestawienie powierzchni do sprzątania i częstotliwości wykonywania prac, zawierają: Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 6a, Załącznik nr 6b oraz Załącznik nr 6c do SIWZ - Zestawienie powierzchni,które są integralną częścią SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. "Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych prac dotyczących usług. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.), osób, które w sposób bezpośredni wykonywać będą usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych, na cały okres obowiązywania umowy, w wymiarze adekwatnym do zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę, osób pełniących funkcje nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy, a także osób wykonujących usługi występujące sezonowo.Przez usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych, do których wykonania niezbędne jest zatrudnienie osób na umowę o pracę, Zamawiający rozumie: a)Codzienne, ręczne lub mechaniczne, zamiatanie chodników, dróg, powierzchni utwardzonych wykazanych w załączniku nr 6a do SIWZ - Zestawieniu powierzchni; b)Sprzątanie palarni i miejsc na nie wyznaczonych, a także bieżące opróżnianie popielniczek; c)Bieżący wywóz zanieczyszczeń powstających z wykorzystaniem własnych lub wynajętych przez siebie pojemników, z terenu obsługiwanego kompleksu;d)Codzienne zbieranie papierów, opakowań, butelek i innych zanieczyszczeń i odpadów; e)Stałe utrzymanie w czystości schodów, kratek i otrząsaczy zamontowanych na zewnątrz budynków - ze szczególnym uwzględnieniem zachowania czystości przy budynkach infrastruktury żywnościowej (kuchnie, stołówki, magazyny żywnościowe); f)Stałe utrzymanie czystości terenów przy śmietnikach;g)Opróżnianie koszy ulicznych na nieczystości stałe ustawione wzdłuż ciągów komunikacyjnych. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Główne aspekty dotyczące prawa opcji:a)Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji odnosi się do zakresu świadczonej usługi, wyrażonej w czasie trwania tej usługi, tj. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że zrealizuje zakres usługi świadczonej do 31.12.2018 r.. Pozostały zakres, wyrażony czasem realizacji, Zamawiający stanowi opcję. b)Wykorzystanie prawa opcji uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i przyznania środków finansowych. c)Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia woli o rezygnacji z zakresu zamówienia objętego prawem opcji, będzie jednoznaczne z uruchomieniem prawa opcji. Wówczas Wykonawca zobligowany będzie podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy.d)Oświadczenie, o którym mowa w ppkt c), musi być złożone nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem prac Wykonawcy, w ramach realizacji prawa opcji. e)Prawo opcji będzie realizowane w terminie obowiązywania umowy i wygasa z dniem 31.12.2019 r. f)Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. g)Rozliczenie za wykonanie zamówienia z prawa opcji odbywać się będzie na zasadach określonych w umowie w odniesieniu do rozliczania usług zamówienia podstawowego. h)Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie bądź skorzystania z prawa opcji częściowego nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania częściowych. Oferta musi obejmować wykonanie usług w zakresie całego przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 77314100-5, 77100000-1, 90620000-9, 90630000-2, 77342000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 448960.65
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Impel Cleaning Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ślężna 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 308442.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 308442.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356424.49
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.