eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywania prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500082462-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Miasto Białystok: Wykonywania prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618556-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500067279-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 000515000, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywania prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DGK-IV.272.89.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem: 1) związanych z wykonywaniem dekoracji podstawowych wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym: a) zawieszanie, zdejmowanie i transport flag w sposób zapewniający szacunek do flag, b) transport i ustawianie bębnów, c) magazynowanie około 13700 szt. flag oraz 18 bębnów oraz innych materiałów dekoracyjnych (drzewce, obejmy), d)konserwacja flag tj. suszenie, drobne naprawy oraz zabezpieczenie przed zniszczeniem, e) bieżące przeglądy flag przed każdym, kolejnym oflagowaniem, f) pranie flag zabrudzonych, po ich użyciu, g) konserwacja bębnów w tym malowanie wszystkich bębnów dwukrotnie w ciągu trwania umowy w terminach wskazanych przez Zamawiającego, h) segregowanie flag polegające na wyeliminowaniu flag zabrudzonych lub zniszczonych, i) prowadzenie aktualnego wykazu ilościowego wszystkich materiałów dekoracyjnych z uwzględnieniem materiałów wyeliminowanych - nie nadających się do wyeksponowania, j) montaż obejm na słupach oświetlenia ulicznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, k) przesyłanie Zamawiającemu, w terminie do końca grudnia każdego roku trwania umowy pisemnych meldunków dotyczących wykazu ilościowo - jakościowego flag, trzonków bębnów i uchwytów powierzonych do realizacji umowy. 2) związanych z wykonywaniem dekoracji dodatkowych nie wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych cenami jednostkowymi: a) małej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 4 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 100 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. b) średniej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 8 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 500 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. c) dużej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami 8-18 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami 500-3000 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. 3. Miejsce, zakres dekoracji, rodzaj flag, termin wykonania oraz demontaż dekoracji podstawowej lub dodatkowej Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy protokołem konieczności lub telefonicznie. 4. W okresie między ekspozycjami Wykonawca zapewni zamknięte pomieszczenie magazynowe: ogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 oraz nieogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2, przystosowane do przechowywania materiałów dekoracyjnych. Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracji w posiadanym przez siebie pomieszczeniu i na własny koszt. 5. Wykonawca przetransportuje materiały i elementy dekoracyjne z ul. Spasa 2 Sobolewo gmina Supraśl do swoich magazynów na własny koszt i własnym staraniem w terminie do dnia 07.01.2018 r. 6. Wykonawca zobowiązuje się zachować gotowość do wykonania dekoracji i zapewnić całodobowy dyżur telefoniczny w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz dni świąteczne. 7. Z chwilą wygaśnięcia umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół stanu technicznego elementów i materiałów dekoracyjnych. Przekazanie oraz przejęcie materiałów nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w przeciągu 7 dni od dnia zakończenia umowy. 8. Przewiduje się następujące ilości dekoracji dodatkowych w okresie obowiązywania umowy: 1) mała dekoracja - 18 razy, 2) średnia dekoracja - 90 razy, 3) duża dekoracja - 3 razy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.39.00.00 - Inne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282770.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budownictwa Wodnego i Melioracji "MELIOR" s.c. Mikołaj Andrejczuk, Mariusz Andrejczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radzymińska 22/47
Kod pocztowy: 15-863
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289740.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.