To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082462-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Miasto Białystok: Wykonywania prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618556-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500067279-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 000515000,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywania prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DGK-IV.272.89.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem: 1) związanych z wykonywaniem dekoracji podstawowych wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym: a) zawieszanie, zdejmowanie i transport flag w sposób zapewniający szacunek do flag, b) transport i ustawianie bębnów, c) magazynowanie około 13700 szt. flag oraz 18 bębnów oraz innych materiałów dekoracyjnych (drzewce, obejmy), d)konserwacja flag tj. suszenie, drobne naprawy oraz zabezpieczenie przed zniszczeniem, e) bieżące przeglądy flag przed każdym, kolejnym oflagowaniem, f) pranie flag zabrudzonych, po ich użyciu, g) konserwacja bębnów w tym malowanie wszystkich bębnów dwukrotnie w ciągu trwania umowy w terminach wskazanych przez Zamawiającego, h) segregowanie flag polegające na wyeliminowaniu flag zabrudzonych lub zniszczonych, i) prowadzenie aktualnego wykazu ilościowego wszystkich materiałów dekoracyjnych z uwzględnieniem materiałów wyeliminowanych - nie nadających się do wyeksponowania, j) montaż obejm na słupach oświetlenia ulicznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, k) przesyłanie Zamawiającemu, w terminie do końca grudnia każdego roku trwania umowy pisemnych meldunków dotyczących wykazu ilościowo - jakościowego flag, trzonków bębnów i uchwytów powierzonych do realizacji umowy. 2) związanych z wykonywaniem dekoracji dodatkowych nie wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych cenami jednostkowymi: a) małej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 4 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 100 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. b) średniej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 8 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 500 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. c) dużej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami 8-18 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami 500-3000 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. 3. Miejsce, zakres dekoracji, rodzaj flag, termin wykonania oraz demontaż dekoracji podstawowej lub dodatkowej Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy protokołem konieczności lub telefonicznie. 4. W okresie między ekspozycjami Wykonawca zapewni zamknięte pomieszczenie magazynowe: ogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 oraz nieogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2, przystosowane do przechowywania materiałów dekoracyjnych. Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracji w posiadanym przez siebie pomieszczeniu i na własny koszt. 5. Wykonawca przetransportuje materiały i elementy dekoracyjne z ul. Spasa 2 Sobolewo gmina Supraśl do swoich magazynów na własny koszt i własnym staraniem w terminie do dnia 07.01.2018 r. 6. Wykonawca zobowiązuje się zachować gotowość do wykonania dekoracji i zapewnić całodobowy dyżur telefoniczny w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz dni świąteczne. 7. Z chwilą wygaśnięcia umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół stanu technicznego elementów i materiałów dekoracyjnych. Przekazanie oraz przejęcie materiałów nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w przeciągu 7 dni od dnia zakończenia umowy. 8. Przewiduje się następujące ilości dekoracji dodatkowych w okresie obowiązywania umowy: 1) mała dekoracja - 18 razy, 2) średnia dekoracja - 90 razy, 3) duża dekoracja - 3 razy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.39.00.00 - Inne usługi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
282770.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budownictwa Wodnego i Melioracji "MELIOR" s.c. Mikołaj Andrejczuk, Mariusz Andrejczuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
289740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule"zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie:"Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie: "Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańsku".
- Remont drogi powiatowej Nr 1565B na odcinku od m. Brzozowo Stare do m. Brzozowo Panki - Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych SP Nr 43, ul. Stroma 16-cz I SP Nr 44, ul. Rumiankowa 13-cz II ZS-P Nr 5, ul. Magnoliowa 13-cz III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Dostawa i montaż podestu z elementów stalowych, wraz z dostawą urządzenia transportu pionowego, niezbędnego do jego obsługi w części podziemnej budynku hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego[...]
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.