Ogłoszenie nr 500082400-N-2018 z dnia 16-04-2018 r.
Jedlińsk: Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz wentylacją mechaniczną, parkingi, zbiornik na gaz i przydomową oczyszczalnią ścieków na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki nr ewid. 223/parking/ położonych w miejscowości Ludwików" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa sali gimnastycznej przy PSP w Ludwikowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41296-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 44047-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 72743-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jedlińsk, Krajowy numer identyfikacyjny 670223764,
ul. ul. Warecka
19,
26-660
Jedlińsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 213 087, e-mail
jedlinsk@jedlinsk.pl, faks
483 213 021.
Adres strony internetowej (url): www.jedlinsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz wentylacją mechaniczną, parkingi, zbiornik na gaz i przydomową oczyszczalnią ścieków na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki nr ewid. 223/parking/ położonych w miejscowości Ludwików" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa sali gimnastycznej przy PSP w Ludwikowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem socjalno-technicznym oraz z Infrastrukturą towarzyszącą przy PSP w Ludwikowie na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223. Budynek parterowy, niepodpiwniczony z dachem łukowym, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi i żelbetowymi. Roboty budowlane obejmują wykonanie fundamentów, i ław fundamentowych, wykonanie fundamentów, ścian fundamentowych, wykonanie słupów żelbetowych, wymurowanie ścian nośnych i osłonowych, wykonanie posadzek, umiejscowienie nadproży, wykonanie zbrojenia nadproży, wieńcy, podestów wejściowych, konstrukcji dachu z drewna klejonego oraz stropodachu nad częścią łącznika, wykonanie pokrycia dachowego, ścian działowych, sufitu podwieszonego, paro-izolacji i izolacji termicznej. -Budynek jednokondygnacyjny o parametrach: Pow. Zabudowy: 1082,78m2, Kubatura: 6952,78m3, wysokość 10,60m, szerokość 23,14m, długość 60,84m. W projektowanym budynku Sali gimnastycznej znajdować się będą: sala gimnastyczna z trybunami, pokój instruktora, magazyn, przestrzeń komunikacyjna z przedsionkami, sanitariaty ogólnodostępne, szatnie męskie i damskie z węzłami sanitarnymi, pomieszczenia techniczne i magazyn porządkowy. W sali zaprojektowano boisko centralne do gry w koszykówkę, piłkę ręczną, siatkówkę i tenisa ziemnego. -Budynek wyposażony w instalację wentylacji, instalacji c.o., wod-kan. Instalację p.poż. oraz zbiornik instalacji gazu propan-butan, w rozdzielnię elektryczną RS, rozdzielnicę elektryczną RH, instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego, gniazd wtyczkowych 230V, zasilania technologii, odgromową, uziemień, ochrony od porażeń, ochrony przed przepięciami. -Parking dla samochodów osobowych - 25 stanowisk o nawierzchni z płyt ażurowych, chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Ścieki odprowadzane do projektowanej przyszkolnej oczyszczalni. Oświetlenie zewnętrzne. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projektach wykonawczych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45400000-1,
45300000-0,
45110000-1,
45260000-7,
45220000-5,
45210000-2,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45450000-6,
45330000-9,
45310000-3,
45262000-1,
45216000-4,
45223000-6,
45212000-6,
45422000-1,
45431000-7,
45331000-6,
45311000-0,
45315000-8,
45316000-5,
45332000-3,
45333000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24/04/2017r. - 30/08/2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
na podstwie art. 144 ust. 1 pkt 6 w zawiazku z parf.24 umowy z dnia 24.04.2017r. i pism z dnia 18.01.2018r. i 05 .02.2018r. i Protokołów konieczności nr 1,2,3,4,5,6,7 z dnia 19.03.2018r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy wyniknęła:
Protokół konieczności nr 1.Rezygnacja ze zwodów poziomych instalacji odgromowych na dachu Sali, Wykonanie dodatkowego zasilania kotłowni, Wykonanie dodatkowego odcinka kabla zasilającego - Konieczność wykonania powyższych robót dodatkowych wynika z faktu: Wykorzystania blachy aluminiowej zastosowanej jako pokrycie dachu Sali, Wykonanie dodatkowego zasilania kotłowni nie ujętego w projekcie, Ze względu na niezgodności projektu z warunkami nr RP/KG/1541/1564/2016 Z DN 22.08.2016 r. wydanymi przez PGE zaszła konieczność wykonania dodatkowego odcinka kabla zasilającego.
Protokół konieczności nr 2: Wykonanie opaski wokół budynku szerokości 50 cm z kostki brukowej szarej grubości 6 cm w ilości 77,98 m2- Konieczność wykonania powyższych robót dodatkowych wynika z faktu:
że, zabezpieczy dolną partię elewacji przed zabrudzeniem (chodzi głównie o brud unoszony z ziemi przez padający deszcz). Odprowadzi również wody opadowe od ścian fundamentowych.
Protokół konieczności nr 3: Zamiana licowania płytkami klinkierowymi zaprojektowanych fragmentów elewacji na wykonanie tynków szlachetnych dekoracyjnych szablonowych w kształcie płytek klinkierowych w tej samej kolorystyce - Konieczność wykonania powyższych robót zamiennych wynika z faktu:
poprawi estetykę budynku a w szczególności znacznie wydłuży trwałość elewacji budynku, a tym samym poprawi bezpieczeństwo użytkowników.
Protokół konieczności nr 4: -Zamiana przydomowej oczyszczalni ścieków w układzie pompowym na przydomową oczyszczalnię ścieków w układzie grawitacyjnym.
-Wyprowadzenie odpowietrzenia drenażu rozsączającego poza obszar boiska szkolnego -Wykonanie oczyszczalni ścieków w układzie grawitacyjnym ogranicza koszty eksploatacyjne związane z obsługą oraz pracą pompowni ścieków. Zmniejsza awaryjność pracy oczyszczalni ścieków.
Protokół konieczności nr 5: Remont korytarza w budynku istniejącej szkoły polegający na wyburzeniu ścianek działowych, uzupełnieniu ubytków w tynkach, szpachlowaniu i malowaniu ścian i sufitów, wymiana posadzki z tworzyw sztucznych na posadzkę z płytek gres - Konieczność wykonania powyższych robót dodatkowych wynika z faktu:
Wykonanie robót remontowych korytarza jest konieczne do prawidłowego funkcjonowania szkoły i Sali Sportowej. Powstanie w ten sposób korytarz łączący istniejącą szkołę z nowo wybudowaną Salą gimnastyczną wraz z łącznikiem. Niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Protokół konieczności nr 6: Zamiana licowania płytkami gres podestu wejściowego przy drzwiach ewakuacyjnych wraz z schodami na wykonanie podestu i schodów wejściowych z kostki brukowej-Konieczność wykonania powyższych robót zamiennych wynika z faktu:
wykonanie podestu i schodów z kostki brukowej zamiast z płytek gres poprawi znacznie bezpieczeństwo użytkowników Sali jak również ujednolici wygląd całego obiektu gdyż pozostałe wejścia zaprojektowane zostały z kostki brukowej. Ponadto znacznie wydłuży trwałość tych elementów.
Protokół konieczności nr 7:Wykonanie izolacji wystających części dachu wełną mineralną grubości 5 cm z wykonaniem podprzybitki z blachy trapezowej w ilości 121,51 m2 - Konieczność wykonania powyższych robót dodatkowych wynika z faktu:
Wykonanie izolacji jest konieczne w celu likwidacji mostków termicznych a w szczególności złagodzenia skutków przewodności termicznej blachy konstrukcyjnej. Zlikwiduje to wykraplanie się pary wodnej na blasze konstrukcyjnej wewnątrz budynku i zawilgocenie ścian zewnętrznych na styku z dachem w trakcie użytkowania Sali Gimnastycznej - na powyższe opracowana jest opinia rzeczoznawcy, która jest załącznikiem do protokołu.
Na podstawie sporządzonych Protokołów konieczności spisanych w dniu 19.03.2018r. w wyniku przeprowadzonych negocjacji z Wykonawca robót wynegocjowano cenę brutto 99015,00zł. Na podstawie pism z dnia 18.01.2018r. i 05.02.2018 w sprawie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W związku z powyższym wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy z kwoty 3511112,48zł brutto wzrosło do kwoty 3626948,05 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
- Budowa hali na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących wybudowania przystani na stawie nr 1 w Parku Sołackim oraz budowa przystani na bazie przygotowanej dokumentacji
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo - Ratowniczej na potrzeby USAR Poland - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.