eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › "Wykonanie robót drogowychZadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Leśna) w msc. Zagnańsk; Zadanie 2 - Budowa chodnika w msc. Siodła; Zadanie 3 - Droga w ul. Widokowej (dz. Nr 899) w msc Gruszka; Zadanie 4 - Droga w ul. Klonowej (dz. Nr 1325/2, 1329, 1354) wraz ze skrzyżowaniem w msc Kaniów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500082124-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Zagnańsk: "Wykonanie robót drogowych: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Leśna) w msc. Zagnańsk; Zadanie 2 - Budowa chodnika w msc. Siodła; Zadanie 3 - Droga w ul. Widokowej (dz. Nr 899) w msc Gruszka; Zadanie 4 - Droga w ul. Klonowej (dz. Nr 1325/2, 1329, 1354) wraz ze skrzyżowaniem w msc Kaniów"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536152-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500008266-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 29101086600000, ul. ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 001 322, e-mail sekretariat@zagnansk.pl, faks 413 001 373.
Adres strony internetowej (url): www.zagnansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie robót drogowych: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Leśna) w msc. Zagnańsk; Zadanie 2 - Budowa chodnika w msc. Siodła; Zadanie 3 - Droga w ul. Widokowej (dz. Nr 899) w msc Gruszka; Zadanie 4 - Droga w ul. Klonowej (dz. Nr 1325/2, 1329, 1354) wraz ze skrzyżowaniem w msc Kaniów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZ.271.1.13.2017.PZZIS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 Przebudowa drogi gminnej (ul. Leśna) w msc Zagnańsk Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi o długości 260m, wraz ze zjazdami na posesje, chodnikiem dla pieszych, odwodnieniem, położeniem nowej warstwy asfaltowej w msc Zagnańsk ul. Leśna. - wykonanie robót rozbiórkowych zjazdów i nawierzchni ulicy - wykonanie robót ziemnych - wykonanie chodnika - wykonanie zjazdów do posesji - wykonanie warstwy profilującej z masy mineralno-bitumicznej grubości 6cm - wykonanie warstwy wiążącej z BA grubości 6cm po zagęszczeniu - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4cm po zagęszczeniu - wykonanie nowej konstrukcji jezdni z płyt ażurowych oraz odzyskanych krawężników na odcinku od km 0+004,80-km 0+029,70 - wykonanie robót towarzyszących w tym regulacji studzienek do włazów kanałowych, regulacja studzienek telefonicznych, regulacja studzienek do zaworów wodociągowych i gazowych - umocnienie skarp płytami ażurowymi - roboty wykończeniowe w tym humusowanie skarp z obsianiem trawą - oznakowanie pionowe - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Zadanie 2 Budowa chodnika w msc. Siodła Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika dla pieszych o długości 226 m, wraz ze zjazdami na posesje, ściekiem przykrawężnikowym. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty rozbiórkowe zjazdów 3. Roboty ziemne 4. Konstrukcji chodnika i dojść do posesji 5. Konstrukcji zjazdów do posesji 6. Konstrukcję nawierzchni ścieku przykrawężnikowego 7. Ściek podchodnikowy 8. Roboty dodatkowe 9. Roboty wykończeniowe Zadanie 3 Droga w ul. Widokowej (dz. Nr 899) w msc Gruszka, o długości ok. 600m Zakres rzeczowy: - wykonanie robót rozbiórkowych zjazdu z kostki betonowej - wykonanie odmulenia istniejącego rowu - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa - gr. 4cm po zagęszczeniu - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna 4cm po zagęszczeniu - wykonanie pobocza(strona lewa szer. 30 cm i gr. 10cm z kruszywa łamanego) - wykonanie robót towarzyszących(istniejące zjazdy z drogi gminnej wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie) - wykonać regulację studzienek Uwaga: kostkę brukową z istniejącego zjazdu z drogi powiatowej na ul. Widokową Wykonawca ułoży na paletach i przekaże Zamawiającemu. Zadanie 4 Droga w ul. Klonowej (dz. Nr 1325/2, 1329, 1354) wraz ze skrzyżowaniem w msc Kaniów, o długości ok. 312m Zakres rzeczowy - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - skropienie nawierzchni asfaltem - ułożenie warstwy profilującej z masy mineralno-bitumicznej śr. gr. 4cm - wykonanie profilowania skrzyżowania ulicy Klonowej z ulicą Brzozową warstwą wyrównawczą z masy mineralno-bitumicznej - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - wykonanie warstwy ścieralnej z BA gr. 4cm po zagęszczeniu - wykonanie regulacji studzienek dla włazów kanałowych - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - dodatkową masę asfaltową w ilości 25t. uwzględnioną w przedmiarze robót należy wykorzystać do profilowania poziomu skrzyżowania ulicy Klonowej z ul. Brzozową w celu zachowania odpowiednich spadków i nachyleń umożliwiających odprowadzenie wód deszczowych w taki sposób, aby nie dopuścić do zalewania poszczególnych posesji. Uwaga: przebudowa chodnika oraz wymiana krawężnika nie jest w zakresie zamówienia. W związku z realizacją przebudowy chodnika oraz wymiany krawężników przez Gminę Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu końcowego w przypadku ewentualnych opóźnień w tym zakresie. Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące wszystkich zadań : a) Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. b) Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze. c) Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp. d) zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące wybranych zadań : a) Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej tylko dla zadania 1 oraz zadania 2, którą należy przedstawić przy odbiorze końcowym robót (Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia na dzień odbioru robót szkiców geodezyjnych, a ostatecznie opieczętowanych przez Starostwo Kielce map inwentaryzacyjnych). b) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu powykonawczego oraz kosztorysu różnicowego zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego tylko dla zadania 1 i zadania 2.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45110000-1,

45111200-0,

45233253-7,

45233120-6,

45236000-0,

45233000-9,

45220000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia umowy określony został na 20.10.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania zadania. Termin wykonania zadania przedłużono z dnia 20.10.2017r. na dzień 15.11.2017r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na realizację przebudowy chodnika oraz wymiany krawężników przez Gminę nastąpiły opóźnienia w realizacji wymienionych robót z winy Zamawiającego. W związku z powyższym w oparciu o wniosek Wykonawcy z dnia 18 października 2017 roku o przedłużenie terminu zakończenia robót, zgodnie z zapisem umowy Nr 11/ZP/2017 paragraf 1, ust. 2 z dnia 1 sierpnia 2017 roku Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z winy leżącej po stronie Zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.