To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-28
Ogłoszenie nr 500081794-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: Ustawienie i obsługa kabin WC
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620243-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000,
ul. ul. Połczyńska
32,
78-301
Świdwin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks
261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ustawienie i obsługa kabin WC
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/78/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ustawienie i obsługa kabin WC w rejonie odpowiedzialności 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r., zamawianych w systemie stacjonarnym oraz zamawianych doraźnie według potrzeb Zamawiającego, w ilościach i miejscach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 zadania: a) Garnizon Świdwin b) Garnizon Mrzeżyno c) Garnizon Trzebiatów d) Garnizon Mirosławiec Część zamówienia dotycząca wynajęcia i obsługi kabin ustawionych w systemie stacjonarnym realizowana będzie w niżej wymienionych lokalizacjach i stanowi minimalny poziom zamówienia: a) Zadanie nr 1 - Świdwin (lokalizacja, kompleksy): Świdwin - ul. Połczyńska 32,78-301 Świdwin, kompleks lotniskowy - 720 obsług serwisowych, b) Zadanie nr 2 - Mrzeżyno (lokalizacja, kompleksy): Mrzeżyno - ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno, kompleks inny - 528 obsług serwisowych, c) Zadanie nr 3 - Trzebiatów (lokalizacja, kompleksy): Kłodkowo - Strzelnica Garnizonowa, 72-321 Trzebiatów - 48 obsług serwisowych, d) Zadanie nr 4 - Mirosławiec (lokalizacja, kompleksy): 78-651 Mirosławiec Górny- kompleks koszarowy - 48 obsług serwisowych 78-651 Mirosławiec Górny - kompleks lotniskowy - 384 obsług serwisowych UWAGA: Na etapie przygotowywania dokumentacji przetargowej Zamawiający nie ma możliwości ustalenia rzeczywistych potrzeb w zakresie zabezpieczenia kompleksów wojskowych w kabiny WC typu Standard i VIP ustawianych w systemie doraźnym. Przez określenie system doraźny Zamawiający rozumie okresowe zwiększenie zapotrzebowania na kabiny WC oraz ilość obsług w ramach zabezpieczania ćwiczeń. Usługi zamawiane doraźnie realizowane będą na podstawie prawa opcji w lokalizacjach określonych w kolumnie nr 2 formularza cenowego. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac dotyczących usługi. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. "Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 4 do SIWZ - Projekt umowy. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), na okres obowiązywania umowy, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawcy mogą składać swoje oferty. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Mirosławiec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47260.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOI TOI Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47783.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/13/2024 OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI
- ZP/14/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych II
- Utworzenie żłobka miejskiego w Świdwinie.
- Poprawa jakości usług medycznych w szpitalu powiatowym w Połczynie- Zdroju, Remont dachu zabytkowego Szpitala w Połczynie- Zdroju oraz sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- ZP/11/2024 Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Czyszczenie separatora i osadnika oczyszczalni wód deszczowych "OWD NOWY ŚWIAT" wraz z odbiorem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji
- Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Część I i Część II.
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.