eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawy produktów spożywczych sypkich dla jednostek organizacyjnych OISW w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500081742-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Zakład Karny Czerwony Bór 2: Dostawy produktów spożywczych sypkich dla jednostek organizacyjnych OISW w Białymstoku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611959-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
ZAKŁAD KARNY W CZERWONYM BORZE 18-400 Łomża, Czerwony Bór 2 (86) 215-35-81 (86) 215-35-81 zk_czerwony_bor@sw.gov.pl
Zakład Karny w Przytułach Starych Przytuły Stare 13A 07-411 Rzekuń zk_przytuly_stare@sw.gov.pl 29 764-42-22
ARESZT ŚLEDCZY w Hajnówce 17-200 Hajnówka ul. Warszawska 67(85) 683-20-07 (85) 683-29-78 as_hajnowka@sw.gov.pl
ZAKŁAD KARNY w Grądach Woniecko 18 - 312 Rutki Kossaki, Grądy Woniecko 34 (086) 475 26 60 do 62 (086) 475 29 65 zk_g rady_woniecko@sw.gov.p l
ARESZT ŚLEDCZY w GIŻYCKU 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 28A (87) 428-38-48 (87) 428-59-98 as_gizycko@sw.gov.pl
ZAKŁAD KARNY w BIAŁYMSTOKU 15-727 Białystok, ul. Hetmańska 89 (85) 662-85-52 (85) 664-34-01 zk_bialystok@sw.gov.pl
Areszt Śledczy w Białymstoku 155-377 Białystok, Mikołaja Kopernika 21 (85) 742-70-21 (85) 742-70-24 as_bialystok@sw.gov.pl
ARESZT ŚLEDCZY w SUWAŁKACH 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29 (87) 565-12-07 (87) 565-03-28 as_suwalki@sw.gov.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny Czerwony Bór 2, Krajowy numer identyfikacyjny 45109521500000, ul. Czerwony Bór 2, 18400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 086 215 35 83, e-mail zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, faks 086 215 35 83 wew. 510.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zakład Karny w Czerwonym Borze został upoważniony do: Wyboru trybu przedmiotowego postępowania zgodnie z przepisami cyt. ustawy, Sporządzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z przewidywanym zakresem i wartością zamówienia, uwzględniającej opis przedmiotu zamówienia upełnomocniającego, Wszczęcia postępowania i publikacji przewidzianych cyt. ustawą ogłoszeń oraz zawiadomień, Przeprowadzenia wszelkich czynności związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniem postępowania, Występowania w imieniu upoważniającego w postępowaniach odwoławczych przed krajową izbą odwoławczą oraz skargowych przed właściwym miejscowo sądem okręgowym, Zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego oraz wypowiedzenia umowy na zasadach w niej określonych, czy też odstąpienia od niej na zasadach w niej określonych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy produktów spożywczych sypkich dla jednostek organizacyjnych OISW w Białymstoku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKw.2232.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych sypkich dla jednostek organizacyjnych OISW w ilościach i według poniższego zestawienia: Część 1: Lp Opis przedmiotu zamówienia j.m Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1 kasza jęczmienna - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, sucha, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15613100-9 kg 15900 2 kasza manna - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, sucha, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15613100-9 kg 5150 3 kasza pęczak - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, suchy, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7, kg 9700 4 płatki owsiane - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, suche, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7, kg 11300 5 ryż - ryż biały, luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, suchy, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15611000-4 kg 25000 6 mąka pszenna - typ 550, luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, sucha, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15612100-2 kg 17200 7 kasza gryczana palona - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, sucha, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15612100-2. kg 6300 8 płatki jęczmienne - luzem opakowanie zbiorcze do 10 kg., bez zanieczyszczeń, suche, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15612100-2. kg 350 9 mąka ziemniaczana - opakowanie do 50 kg - bez zanieczyszczeń, suche, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom,. CPV 15620000-0 kg 2050 Część 2 Lp Opis przedmiotu zamówienia j.m Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1 makaron - świderek, muszelka , rurka, opakowanie zbiorcze do 5 kg, makaron cały, nie połamany, bez zanieczyszczeń, suchy, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7 PN-A-74131:1999, kg 33 600 Część 3 Lp Opis przedmiotu zamówienia j.m Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1 granulat sojowy - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, suchy, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7, kg 1 820 2 kostka sojowa - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, suchy, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7, kg 2 300 3 kotlet sojowy - luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg., bez zanieczyszczeń, suchy, o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 2 m-ce od daty dostawy, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7, kg 620

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15643100-9


Dodatkowe kody CPV: 15610000-7, 15611000-4, 15612100-2, 15620000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy kasz, mąk i ryżu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166083.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168605.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168605.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170912.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy makaronu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57120.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wytwórnia koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
Email wykonawcy: doro@doro.net.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59136.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59136.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72912.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy produktów sojowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wykonawca który jako jedyny złożył ofertę na część nr 3 wystąpił do Zamawiającego z informacją o rezygnacji z podpisania umowy. Art. 93 ust. 1 pkt. 7.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.