eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › "Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-16

Ogłoszenie nr 500081632-N-2018 z dnia 16-04-2018 r.

Gmina Kurzętnik: "Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 9 "Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych", Działania 9.2. "Infrastruktura socjalna"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525499-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kurzętnik, Krajowy numer identyfikacyjny 53826000000, ul. ul. Grunwaldzka 39, 13306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 056 4740515, 056 4748282, e-mail zppf@kurzetnik.pl, faks 564 748 284.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRG.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia polega na utworzeniu Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach. Inwestycja obejmuje przebudowę dwóch budynków. Budynku głównego po byłej szkole w Wielkich Bałówkach na budynek główny Centrum Aktywności Lokalnej oraz budynku gospodarczego na budynek pracowni stolarskiej w Centrum Aktywności Lokalnej. Budynki zostaną przebudowane metodą tradycyjną. Budynek główny Centrum Aktywności Lokalnej po byłej szkole podstawowej w Wielkich Bałówkach jest wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. W 2009r. Szkoła została zamknięta i od tego czasu budynek stoi nieużytkowany. Budynek szkolny został wybudowany w lokalnym stylu typowym dla budownictwa wiejskiego tego regionu. Przedmiotem zamówienia polega również na wykonaniu remontu i adaptacji dwóch budynków po byłej szkole podstawowej w Wielkich Bałówkach wraz z uporządkowaniem otoczenia, wykonaniem ogrodzenia i parkingu oraz zakupem niezbędnego wyposażenia. W CAL znajdą się odpowiednio wyposażone sale dydaktyczne, pracowanie do prowadzenia zajęć praktycznej nauki zawodu, pokoje do spotkań indywidualnych, sala do zajęć terapeutycznych, szatnie, biura, zaplecze sanitarne. W projektowanym zagospodarowaniu terenu projektant przewidział usunięcie istniejącego odgrodzenia wraz z murem oporowym w całości. Po usunięciu mur oporowy odbudować i wykonać ogrodzenie zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Przedmiot obejmuje również rozebranie schodów zewnętrznych wejściowych do budynku i odbudowanie ich z kostki brukowej betonowej. Zaleca się wizję lokalną w celu lepszego oszacowania przedmiotu zamówienia. Do kalkulacji ceny ryczałtowej należy przenalizować wszystkie dołączone dokumenty i dodatkowe zapisy do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45315100-9, 45300000-0, 45331100-7, 45321000-3, 45421000-4, 45330000-9, 45410000-4, 45430000-0, 45450000-6, 45420000-7, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2040519.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Maciej Kasperkiewicz
Email wykonawcy: biuro@kasperkiewicz.net
Adres pocztowy: ul. Cmentarna 2
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2498979.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2498979.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3246318.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.