eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 847 204,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500081623-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Gmina Głubczyce: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 847 204,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2017 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617511-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500062875-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głubczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53141287500000, ul. ul. Niepodległości 14, 48100 Głubczyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4853021 w. 230, e-mail wydz-kom-inw@glubczyce.pl, faks 774 852 416.
Adres strony internetowej (url): www.bip.glubczyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 847 204,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2017 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KI.ZP.271.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 847 204 zł. ( słownie : dwa miliony osiemset czterdzieści siedem złoty dwieście cztery złote). Niezbędne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Kwota kredytu długoterminowego - do wysokości 2.847.204,00 zł. 2) Oprocentowanie kredytu należy przyjąć do przygotowania oferty w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M na dzień 09.10.2017 r. na cały okres kredytowania, powiększoną o stałą marżę banku, natomiast do umowy kredytowej należy stosować oprocentowanie zmienne w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M z pierwszego dnia miesiąca, za który następuje naliczenie odsetek. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 1M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. 3) Okres kredytowania - 10 lat - spłata rat kredytowych nastąpi począwszy - od 31 marca 2019 r. do 31 grudnia 2028 r. po upływie rocznej karencji . 4) Karencja w spłacie kredytu - do 30 marca 2019 roku. 5) Spłata kapitału - w okresach kwartalnych. 6) Spłata odsetek - odsetki płatne od wykorzystanego kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, naliczone odsetki od dnia wykorzystania kredytu będą płatne przez Zamawiającego w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, poczynając od dnia 30.12.2017 r. bez kapitalizacji odsetek. W przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy termin spłaty odsetek ustala się na ostatni dzień roboczy danego miesiąca. 7) Spłata rat kapitałowych - w ratach kwartalnych, płatnych w ostatnim dniu każdego kwartału w poszczególnych latach zgodnie z poniższym zestawieniem: Harmonogram spłaty rat kapitałowych Lp. Data spłaty rat kapitałowych Kwota spłaty rat kredytu w danym okresie 1. 31 marca 2019 r. 71.181 2. 30 czerwca 2019 r. 71.181 3. 30 września 2019 r. 71.181 4. 31 grudnia 2019 r. 71.181 5. 31 marca 2020 r. 71.180 6. 30 czerwca 2020 r. 71.180 7. 30 września 2020 r. 71.180 8. 31 grudnia 2020 r. 71.180 9. 31 marca 2021 r. 71.180 10. 30 czerwca 2021 r. 71.180 11. 30 września 2021 r. 71.180 12. 31 grudnia 2021 r. 71.180 13. 31 marca 2022 r. 71.180 14. 30 czerwca 2022 r. 71.180 15. 30 września 2022 r. 71.180 16. 31 grudnia 2022 r. 71.180 17. 31 marca 2023 r. 71.180 18. 30 czerwca 2023 r. 71.180 19. 30 września 2023 r. 71.180 20. 31 grudnia 2023 r. 71.180 21. 31 marca 2024 r. 71.180 22. 30 czerwca 2024 r. 71.180 23. 30 września 2024 r. 71.180 24. 31 grudnia 2024 r. 71.180 25. 31 marca 2025 r. 71.180 26. 30 czerwca 2025 r. 71.180 27. 30 września 2025 r. 71.180 28. 31 grudnia 2025 r. 71.180 29. 31 marca 2026 r. 71.180 30. 30 czerwca 2026 r. 71.180 31. 30 września 2026 r. 71.180 32. 31 grudnia 2026 r. 71.180 33. 31 marca 2027 r. 71.180 34. 30 czerwca 2027 r. 71.180 35. 30 września 2027 r. 71.180 36. 31 grudnia 2027 r. 71.180 37. 31 marca 2028 r. 71.180 38. 30 czerwca 2028 r. 71.180 39. 30 września 2028 r. 71.180 40. 31 grudnia 2028 r. 71.180 Razem 2.847.204. W przypadku, gdy ostatni dzień kwartału przypada na dzień wolny od pracy termin spłaty raty kapitałowej ustala się na ostatni dzień roboczy danego kwartału. 8) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony zamawiającego. 9) Termin postawienia do dyspozycji środków - wykorzystanie kredytu jednorazowo w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji. 10) Nie dopuszcza się zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej. 11) Sposób zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 445256.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Namysłowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Wolności 12
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: Namysłów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 445256.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 445256.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 462709.17
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.