Ogłoszenie nr 500081239-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących dla potrzeb Opolskiego Oddziału Regionalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300036,
ul. ul. Wrocławska
,
45836
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
0 77 401 84 32, e-mail
opolski@arimr.gov.pl, faks
0 77 457 45 23.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących dla potrzeb Opolskiego Oddziału Regionalnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOR08.2610.3.2017.PS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż, dowóz i rozładunek przez Wykonawcę nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących (dalej: materiały eksploatacyjne) do magazynu Opolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) w Opolu przy ulicy Wrocławskiej 170G oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2. Dostarczenie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nastąpi do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Opolu przy ulicy Wrocławskiej 170G. 3. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych (asortyment, ilości) będących przedmiotem zamówienia: L.p. Urządzenie Symbol oryginalnego materiału Deklarowana wydajność producenta Szacowana ilość 1 Lexmark MX711 Kaseta z tonerem Lexmark 622X (62D2X00) 45000 str. /A4 20 2 Lexmark MS811 Kaseta z tonerem Lexmark 522X (52D2X00) 45000 str. /A4 10 3 Lexmark X651 Kaseta z tonerem Lexmark X651H11E 25000 str./A4 15 4 Lexmark MX611 Kaseta z tonerem Lexmark 602X(60F2X00) 20000 str. /A4 20 5 Lexmark T654 Kaseta z tonerem Lexmark T654X11E 36000 str. /A4 25 6 HP LJ4300 Kaseta z tonerem HP Q1339A 18000 str. /A4 5 7 Samsung ML3710 Kaseta z tonerem Samsung MLT-D205E 10000 str. /A4 10 4. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być: 4.1. Fabrycznie nowe: 4.2. Oryginalne lub równoważne; 4.3. Pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. W przypadku zamiennych materiałów eksploatacyjnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamienny materiał eksploatacyjny; 4.4. Posiadać datę ważności nie krótsza niż 18 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. 5. Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 6. Zamawiający dopuszcza składnie ofert z materiałami równoważnymi zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6.1. Za materiał eksploatacyjny równoważny rozumie się produkt o parametrach nie gorszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) niż wskazane oraz: 6.1.1. Fabrycznie nowy, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części mających jakkolwiek wpływ na jakość wydruku, np. głowica drukująca, toner oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia; 6.1.2. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tonera, materiał równoważny musi posiadać układ analogicznie działający; 6.1.3. Opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych lub używania; 6.1.4. Którego wydajności, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu; 6.1.5. Który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; 6.1.6. Który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tonerem. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o nieprawidłowej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu; 6.1.7. W którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem; 6.1.8. Który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innych własności intelektualnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18940.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inkspot
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23296.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu zapytania o cenę jest następstwem postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Na podstawie art. 69 oraz art. 71.1 ustawy PZP zostało wysłane zapytanie do 9 wykonawców, którzy brali udział w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z art. 70 ustawy PZP przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, które są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych ISO/IEC 19752, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP-2 Remont instalacji elektrycznych w budynku szkoły
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup wraz z dostawą produktów uroginekologicznych (z podziałem na 3 zadania)
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Zakup i dostawa bezprzewodowych stymulatorów serca dla Pracowni Elektrofizjologii.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur i podstawek pod laptopa
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Zakup wraz dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wys. Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.