To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-22
Ogłoszenie nr 500080247-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Świętokrzyskie Centrum Onkologii: Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, oraz zakup licencji integracyjnej AD/LDAP.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625815-N-2017 z dnia 2017-12-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Świętokrzyskie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny 126323300000,
ul. ul. Artwińskiego
3,
25734
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
(041) 3674280, e-mail
sco@onkol.kielce.pl, faks
(041) 36 74 071.
Adres strony internetowej (url): www.onkol.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, oraz zakup licencji integracyjnej AD/LDAP.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZP 241/162/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę: 1) w okresie 12 miesięcy (od dnia podpisania umowy) usług wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Becton Dickinson Austria Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, nazywanej dalej systemem 2) nabycia przez Zamawiającego licencji integracyjnej AD/LDAP wraz z 12 miesięcznym serwisem i nadzorem autorskim. 3) Realizacja integracji ADF/LDAP. II. Wymagania 1) Wymagania formalne a) Wykonawca musi dołączyć do oferty dokument wystawiony i podpisany przez producenta oprogramowania CATO potwierdzający, że jest podmiotem upoważnionym do świadczenia usług wsparcia serwisowego w zakresie szkoleń, obsługi i prac instalacyjnych oprogramowania CATO. 2) Wymagania dotyczące wsparcia serwisowego a) Zakres wsparcia serwisowego: i) Modyfikacje systemu uwzględniające zmieniające się przepisy ogólne, rozporządzenia, ustawy, obowiązujące wykładnie prawne lub zalecenia jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia wraz z oddziałami, Ministerstwo Zdrowia). ii) Aktualizacje systemu wprowadzające nowe funkcjonalności i usuwające jego usterki, tj. zgłoszone przez Zamawiającego a wcześniej zweryfikowane wstępnie pod kątem zasadności, ograniczenia w realizacji funkcjonalności systemu występujące na każdej stacji roboczej pracującej w systemie oraz wynikające z przyczyn zawinionych przez producenta oprogramowania CATO. iii) Usuwanie błędów systemu tj. usterek uniemożliwiających korzystanie przez Zamawiającego z funkcjonalności systemu lub powodujących nieprawidłowe przetwarzanie danych przez system na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. iv) Usuwanie awarii systemu tj. zgłoszonego przez Zamawiającego (a wcześniej zweryfikowanego pod kątem zasadności), całkowitego zaniku wszystkich funkcjonalności systemu na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. v) Odtwarzanie danych systemu po awarii z ostatniej, nieuszkodzonej kopii bezpieczeństwa posiadanej przez Zamawiającego. vi) Konsultacje telefoniczne. vii) Zdalna diagnostyka za pośrednictwem bezpiecznego łącza serwisowego. b) Warunki świadczenia wsparcia serwisowego: i) Przystąpienie do usunięcia awarii systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 4 godzin. ii) Usunięcie awarii systemu w czasie nieprzekraczającym 1 dnia roboczego. iii) Przystąpienie do usunięcia błędu systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 2 dni roboczych. iv) Usunięcie błędu systemu w czasie nieprzekraczającym 5 dni roboczych. v) Przystąpienie do usunięcia usterki systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 10 dni roboczych. vi) Usunięcie usterki systemu w czasie nieprzekraczającym 30 dni roboczych. vii) Gotowość do świadczenia konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. viii) Gotowość do świadczenia zdalnej diagnostyki w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. 3) Wymagania dotyczące nabycia przez Zamawiającego licencji integracyjnej AD/LDAP a) Licencja integracyjna AD/LDAP) musi mieć nieograniczony zakres ważności czasowej i globalny zakres. 4) Wymagania dotyczące integracji AD/LDAP: a) Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym planu zawierającego spis czynności do wykonania w ramach integracji AD/LDAP. b) Realizacja integracji AD/LDAP w środowisku Zamawiającego - AD w oparciu o kontroler Windows Server 2003.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, oraz zakup licencji integracyjnej AD/LDAP. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91814.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
112766.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
- Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Remont wiaduktu nad drogą ekspresową S7 w km 1+305 w m. Jędrzejów
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica i AMMS dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu - Dobrzyniu.
- Usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Wsparcie techniczne FortiMail oraz FortiSandbox
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.