eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO KANALIZACJI SANIATARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI BRZEZIE, GMINA KŁAJ OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-13

Ogłoszenie nr 500080245-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.

Gmina Kłaj: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO KANALIZACJI SANIATARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI BRZEZIE, GMINA KŁAJ OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508218-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłaj, Krajowy numer identyfikacyjny 54034000000, ul. 655, 32015 Kłaj, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 2841100 w. 36, e-mail inwestycje@klaj.pl, faks 122 841 133.
Adres strony internetowej (url): www.klaj.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO KANALIZACJI SANIATARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI BRZEZIE, GMINA KŁAJ OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres robót: 1. wykonanie mapy do celów projektowych dla terenu niezbędnego do realizacji przedmiotu umowy w skali 1:500 2. opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów sieciowych 3. uzgodnienie projektowanej trasy kanalizacji z właścicielami działek z uwzględnieniem następujących warunków: a) sieć kanalizacyjna zlokalizowana w działkach prywatnych - uzgodnienie lokalizacji sieci kanalizacyjnej na terenie działki, przygotowanie materiałów potwierdzających zgodę właściciela działki (oświadczenie właściciela działki, mapa z naniesionym fragmentem kanalizacji dla pojedynczej działki) do złożenia oświadczenia lub umowy notarialnej b) ustalenie lokalizacji przyłącza kanalizacyjnego, rzędnej i miejsca włączenia do projektowanej sieci kanalizacyjnej - uzgodnienie lokalizacji przyłączy kanalizacyjnych nieruchomości prywatnych, pod warunkiem przedłożenia przez właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości stosownego oświadczenia o przyłączeniu do kanalizacji. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo uzgodnić z właścicielem nieruchomości proponowaną lokalizację przyłącza kanalizacyjnego od instalacji wewnętrznej do sieci kanalizacyjnej na załączniku graficznym (mapie), co powinno być potwierdzone przez właściciela nieruchomości własnoręcznym podpisem. Przedmiotowa mapa winna stanowić załącznik do oświadczenia o przyłączeniu do kanalizacji. 4. Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej i obiektów sieciowych niezbędnych do funkcjonowania kanalizacji, a w szczególności: - ciągów grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej i rurociągów tłocznych - przepompowni ścieków z zasilaniem elektrycznym - innych budowli i budynków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sieci kanalizacji sanitarnej 5. uzyskanie wszystkich wymaganych zgód, warunków, decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszej umowy w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla projektowanych sieci; 6. przygotowanie wniosku o pozwolenia na budowę i reprezentowanie Zamawiającego podczas postępowania administracyjnego wraz uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę sieci kanalizacyjnej 7. opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót 8. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentację należy sporządzić w 4 egzemplarzach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Andrzej Łukaszyk
Email wykonawcy: biuro@alpracownia.pl
Adres pocztowy: ul. Dobra 5/1
Kod pocztowy: 31-431
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W postępowaniu odrzucono ofertę nr 6 złożoną na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. ustawy prawo zamówień publicznych. Oferent składając ofertę przedstawił potencjał techniczny, wiedzę i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia załączając doświadczenie zawodowe podmiotu trzeciego, przy czym nie wykazał na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 uPzp, że podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia Tym samym Zamawiający uznał, m.in. na zasadzie art. 22d ustawy PZP, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 22a ust 2 ustawy PZP Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żądał od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.2.4 SIWZ., z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ przy wykonywaniu zamówienia publicznego będą brały udział potencjalnie przy jednoczesnym braku odpowiednim doświadczeniem samej firmy. Niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozumieniu art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp polega na niezgodności zobowiązania, które wykonawca wyraża w swojej ofercie i przez jej złożenie na siebie przyjmuje, z zakresem zobowiązania, które zamawiający opisał w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i którego przyjęcia oczekuje


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.