eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500080214-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Miasto Rybnik: Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520721-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500040077-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji: 1) samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym dodatkowa tablica rejestracyjna służąca do oznaczenia bagażnika i wtórniki tych tablic, 2) samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, w tym wtórniki tych tablic, 3) indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym dodatkowa tablica rejestracyjna służąca do oznaczenia bagażnika i wtórniki tych tablic, 4) motocyklowe zwyczajne, w tym wtórniki tych tablic, 5) motocyklowe indywidualne, w tym wtórniki tych tablic, 6) motorowerowe zwyczajne, w tym wtórniki tych tablic, 7) samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe, w tym dodatkowa tablica rejestracyjna służąca do oznaczenia bagażnika i wtórniki tych tablic, 8) motocyklowe zabytkowe, w tym wtórniki tych tablic, 9) samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe, 10) samochodowe tymczasowe jednorzędowe zmniejszone, 11) samochodowe tymczasowe badawcze jedno i dwurzędowe, 12) motocyklowe tymczasowe, 13) motocyklowe tymczasowe badawcze, 14) motorowerowe tymczasowe, 15) motorowerowe tymczasowe badawcze, wykonane muszą być muszą być zgodnie z wymogami oraz o parametrach określonych: - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 roku poz. 585), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 roku poz. 2355 ze zmianami). W przypadku zmiany ww. przepisów w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wymagań do obowiązujących aktów prawnych. 2. Dostarczone tablice rejestracyjne powinny być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem, każdy komplet pakowany oddzielnie w folię ochronną w paczkach po 25 kpl. 3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. 4. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany wadliwych tablic w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego. 5. Zamówienie tablic rejestracyjnych odbywać będzie się na podstawie zamówienia złożonego za pośrednictwem poczty, fax´u, e-mail´a w poniedziałek, środę i piątek do godziny 13:00. Realizacja złożonego zamówienia na wtórniki tablic rejestracyjnych lub dodatkowych tablic rejestracyjnych służących do oznaczenia bagażnika, nastąpi do 3 dni od chwili jego złożenia, z tym, że upływ ostatniego dnia przypadający na dzień wolny od pracy, skutkuje realizacją dostawy w pierwszym dniu roboczym. 6. Termin dostawy większej partii (minimum 1.000 kpl), zamówionych tablic rejestracyjnych będzie wynosił do 14 dni. Wykonawca dostarczy każdą tak zamówioną partię tablic na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. 7. Odbiór wycofanych z eksploatacji tablic rejestracyjnych odbywać będzie się w terminie do 6 dni kalendarzowych od zlecenia, nie częściej niż 3 razy w miesiącu, w siedzibie Zamawiającego. 8. Zużyte tablice zostaną przekazane Wykonawcy w celu ich zniszczenia (zagospodarowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) w formie nieprzetworzonej, na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego. Pod pojęciem zagospodarowania Zamawiający rozumie zbieranie, transport albo przetwarzanie tj. co najmniej zniszczenie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 9. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 10. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych tablic mogą różnić się od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione tablice do siedziby Urzędu Miasta Rybnika przy ul. Bolesława Chrobrego 2. 12. Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię tablic. 13. Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 4 do oferty - "Formularz cenowy", będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na tablice i nie przekroczy wartości umowy. 14. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej na poszczególne tablice. 15. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom realizację przedmiotu zamówienia w części dotyczącej dostawy wyprodukowanych przez Wykonawcę tablic rejestracyjnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169024.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TABLA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@tabla.pl
Adres pocztowy: ul. Diamentowa 7b
Kod pocztowy: 20-447
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220528.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220528.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250190.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.