eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu ul. Kopernika 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500080104-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu ul. Kopernika 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623465-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 621462400000, ul. ul. Kopernika 3, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 226 097, e-mail mopr@mopr.pl, faks 158 230 738.
Adres strony internetowej (url): www.mopr.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu ul. Kopernika 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG.26.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu, znajdującym się przy ul. Kopernika 3. Jest to budynek trzykondygnacyjny podpiwniczony, o powierzchni użytkowej 2325,25m2 wyposażony w instalację ppoż., antywłamaniową, monitoring, sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, gazową, telefoniczną oraz pełne wyposażenie pokoi, tj. biurka, szafy itp. Służba dozoru i ochrony osób i mienia realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a szczególnie z uwzględnieniem ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. 2016 poz. 1432 z późn. zm.). Garaże w ilości 2 szt. b) Ochrona polegająca na działaniach zapobiegających wykroczeniom i przestępstwom przeciwko mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałaniu powstawania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren nieruchomości wskazanych w ust.1 realizowana będzie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i (tj. Dz. U. 2016 poz.1432 z późn. zm.), całodobowo przez siedem dni w tygodniu, w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej przez pracowników Wykonawcy oraz przez grupę interwencyjną, o której mowa w §1 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.10.2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania amunicji. c) Wykonawca nie jest uprawniony do przeniesienia na jakąkolwiek osobę trzecią praw lub obowiązków określonych niniejszym zamówieniem. Odpowiedzialność za powierzone mienie rozpoczyna się z chwilą przejęcia obiektów pod ochronę. d) Wykonawca opracuje niezwłocznie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy "Instrukcję ochrony obiektu" i przedstawi ją Zamawiającemu. Niniejszy dokument zatwierdzony przez obie strony stanowić będzie integralną część umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie z nią pracowników i umieszczenie go w miejscu widocznym, na stanowisku pracy pracownika ochrony w chronionym obiekcie. e) Służba ochrony pełniona jest przez pracowników Wykonawcy w oparciu o "Instrukcję ochrony obiektu" i regulaminy służby wydane przez Wykonawcę. f) Wykonawca dostarczy i umieści logo Wykonawcy z informacją o monitorowaniu obiektu w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. g) Usługa dla lokalizacji obiektu świadczona jest całodobowo w systemie zmianowym przez jednego pracownika Wykonawcy na zmianie, Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu umowy pracowników ochrony, spełniających wymogi wskazane w art. 2 ust. 6 ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia, tj. wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 11 grudnia 2013r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony. h) Nad wykonaniem czynności dozoru nad kwalifikowanymi pracownikami ochrony Wykonawca czuwa poprzez min.1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, o którym mowa w rozdz. 1 art. 2 ust. 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, tj. wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 11 grudnia 2013r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony. i) Wykonawca oświadcza, iż dysponuje zmotoryzowaną grupą interwencyjną mogącą w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych. j) W przypadku wykonywania przez grupę interwencyjną innych działań uniemożliwiających przybycie w określonym czasie, Zamawiający dopuszcza przybycie dodatkowego wsparcia grupy interwencyjnej podwykonawcy. k) Wykonawca zapewni jeden raz w miesiącu bezpłatny przyjazd grupy interwencyjnej w celu sprawdzenia gotowości do interwencji. l) Szczegółowe wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy: ? Pracownicy Wykonawcy zostaną przeszkoleni w zakresie BHP i ppoż., ochrony danych osobowych oraz zasad udzielania pierwszej pomocy na koszt Wykonawcy; ? Pracownicy Wykonawcy posiadają jednolite umundurowanie służbowe z widocznym emblematem i logo Wykonawcy pozwalające na jego czytelną identyfikację; ? Pracownicy Wykonawcy posiadają identyfikator z imieniem, nazwiskiem oraz zdjęciem; ? Pracownicy Wykonawcy wyposażeni w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym: środki przymusu bezpośredniego (np. pałki wielofunkcyjne, kajdanki) oraz środki łączności bezprzewodowej zapewniające możliwość kontaktu zarówno z patrolem interwencyjnym, policją jak i upoważnionymi pracownikami Zamawiającego, zapewnione przez Wykonawcę, m) Wykonawca będzie podejmował natychmiastowe interwencje w przypadkach zagrożenia życia lub zdrowia osób znajdujących się na terenie chronionej nieruchomości oraz ich mienia, a w szczególności: ? kradzieży, kradzieży z włamaniem, rozboju, zakłócania porządku; ? wandalizmu i niszczenia mienia zwłaszcza niszczenia zabezpieczeń drzwi, zabudowań; ? prób zawładnięcia mieniem znajdującym się na terenie obiektów; n) W razie zaistnienia wykroczenia lub przestępstwa Wykonawca natychmiast po jego stwierdzeniu zawiadamia właściwą jednostkę Policji oraz Zamawiającego. o) Wykonawca podejmie wszelkie dopuszczalne prawem działania mające na celu zatrzymanie sprawców zdarzenia, ustalenia ich tożsamości oraz niezwłocznego przekazania Policji lub Straży Miejskiej. p) Wykonawca we własnym zakresie będzie na bieżąco wyposażał pracowników ochrony w niezbędne książki do ewidencji zdarzeń tj. ? książkę służby wraz z kontrolą ruchu osobowego q) Wykonawca zapewni aby pracownicy ochrony zatrudnieni przy realizacji niniejszej umowy w szczególności: ? prowadzili książki: wydania-przyjęcia kluczy, przejęcia służby, jej przebiegu, dokonanych obchodów, dalszego przekazania służby, zaistniałych zdarzeń, ewentualnych działań grupy interwencyjnej; ? nie wpuszczali na teren chronionego obiektu po godzinach urzędowania MOPR osób trzecich, które nie uzyskały zezwolenia Zamawiającego; ? prowadzili stały dozór zainstalowanych w budynku Zamawiającego systemu monitoringu, systemu sygnalizacji włamania do pomieszczeń, systemów sygnalizacji wykrywania pożarów. ? dokonywali obchodów budynku oraz terenu zewnętrznego nie rzadziej niż co dwie godziny, potwierdzając fakt obchodu wpisem w książce służby; ? zwracali szczególną uwagę na osoby, których zachowanie w sposób oczywisty może zagrażać bezpieczeństwu chronionego obiektu oraz pozostawionego na nim mienia; ? podejmowali dopuszczalne prawem działania mające na celu uniemożliwienie kradzieży, odparcie lub uniemożliwienie bezpośredniego zamachu na mienie; ? współdziałali w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia na terenie obiektów z jednostkami Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej oraz pracownikami Zamawiającego; ? powiadamiali upoważnionych pracowników Zamawiającego o nagłych zdarzeniach zaistniałych w chronionym obiekcie, a w wypadkach zagrożeń wzywali patrol interwencyjny Wykonawcy, którego czas dojazdu na teren obiektu nie może przekraczać czasu opisanego w lit. k) od chwili wezwania skierowanego do centrum operacyjnego Wykonawcy przez pełniącego służbę pracownika; ? dbali o zachowanie czystości i porządku w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego; ? prowadzili stały dozór systemu alarmowego oraz p.poż. prowadzili stały dozór systemu kontroli dostępu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162721.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokola 14
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140132.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140132.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144382.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.