To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-21
Ogłoszenie nr 500079422-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.
Gmina Łęczyce: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Nawcz i Dzięcielec"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612515-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łęczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 19167538500000,
ul. ul. Długa
49,
84218
Łęczyce, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 789 214, e-mail
zamowienia.publiczne@leczyce.pl, faks
586 789 125.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Nawcz i Dzięcielec"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.32.2017.DB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje pełnienie czynności inspektora nadzoru budowlanego podczas realizacji inwestycji tj. Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Nawcz i Dzięcielec w zakresie: 3.2.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w szczególności: 1) Ustanowienie inspektora nadzoru w branży sanitarnej. Czas pracy inspektora nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. Wymagana jest obecność minimum 2 w tygodniu (w dni robocze) inspektora nadzoru na budowie (ostateczna ilość wizyt 2 + ilość wizyt dodatkowych zgodnie z ofertą Wykonawcy) 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli technicznej i jakościowej zgodności realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu technicznego, STWIOR , SIWZ oraz ogólnie przyjętymi zasadami sztuki budowlanej, a także nad przygotowaniem prawidłowej dokumentacji odbiorowej. 3) Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia robót, na każdym etapie robót, opatrzonej data i opisem która będzie dołączana do raportu końcowego inwestycji. 4) Wyjaśnianie skarg i spraw spornych związanych z realizacją inwestycji w terminie do 14 dni od przekazania skargi przez Zamawiającego 5) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 6) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 7) Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 8) Organizowanie przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 9) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 10) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 11) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP; 12) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) zaopiniowanie ich i niezwłoczne przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 13) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających, częściowych, etapowych i końcowego wspólnie z Wykonawcą i Zamawiającym , oraz właścicielami gruntów pod wybudowanymi drogami, uczestniczenie w próbach i badaniach. 14) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 15) Wydawanie poleceń Wykonawcy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 16) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 17) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 18) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 19) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów; 20) Potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 21) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 22) Kontrolowanie prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 23) Potwierdzenie gotowości do odbioru robót. 3.2.2 Zamawiający ma prawo kontrolować lub badać gromadzoną przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia oraz sporządzać z niej kopie na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2.3 Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 3.2.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z inspektorem w przypadku nie stosowania się do zapisów niniejszej SIWZ, oraz gdy uzna nienależyte wykonywania powierzonych obowiązków. 3.3 Ogólna charakterystyka robót budowlanych objętych usługą: Zamówienie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w m. Nawcz na terenie działki nr 230, 211, 203, 236, 239/2, 252, 205/11, 9 i 10/1 w ciągu drogi powiatowej nr 1420 G Godętowo - Nawcz - Tłuczewo w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Łęczyce pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nawcz" w zakresie: a) Kanalizacja sanitarna tłoczna z rur: o PVC DN 90mm o łącznej długości : 350 m (sieć) b) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur: o PVC DN 200mm o łącznej długości : 700,00 m (sieć) o PVC DN 160mm o łącznej długości : 160,00 m (przyłącza - 28 szt.) c) Studzienki DN 1000 - 21 szt. d) Studzienki DN 400 -9 szt. e) Wykonania tłoczni bez wyposażenia i zagospodarowania f) Odtworzenie nawierzchni w poprzez wykonanie umocnienia drogi powiatowej nr 1420 G i 1454 G tłuczniem łamanym 0 - 31,5 mm zagęszczonym mechanicznie. Minimalne zagęszczenie - Is wynosi 0,98. W przepadku, nie uzyskania porządnego wyniku Wykonawcza zobowiązany jest do dogęszczenia gruntu. g) Odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych typu IOMB na drogach wewnętrznych tj. dz. nr 252 i 239/2 obręb Nawcz na odcinku od drogi powiatowej nr 1420 G do projektowanych studzienek kanalizacyjnych nr S40 i S44 h) Do obowiązków wykonawcy należy również: o zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji powykonawczej; o organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem dróg; o przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury drogowej. Zakres realizacji w działce nr 211 obręb Nawcz: o stanowiącej pas drogi powiatowej nr 1454 G został wyznaczony na granicy nieruchomości prywatnych tj. dz. nr 177/1 i 177/2 i jest zgodny z zakresem określonym na załączniku nr 5C - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420 G na odcinku Nawcz - Osiek. o stanowiącej pas drogi powiatowej nr 1420 G został wyznaczony poprzez wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do dz. nr 255/1 i jest zgodny z zakresem określonym na załączniku nr 5C - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420 G na odcinku Nawcz - Osiek. Zakres realizacji w działce nr 9 obręb Nawcz: stanowiącej pas drogi powiatowej nr 1420 G został wyznaczony na granicy nieruchomości prywatnych tj. dz. nr 165/1 i 165/2 i jest zgodny z zakresem określonym na załączniku nr 5C - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420 G na odcinku Nawcz - Osiek. w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Łęczyce pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nawcz i Dzięcielec" 3.4 Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z obiektami celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.7 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.8 Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium. 3.9 Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę inspektorów w poszczególnych branżach, mając na uwadze, iż zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane są to osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, które mogą wykonywać czynności samodzielnie, a charakter wykonywanych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. 3.10 Dokumentacja projektowa zakresu robót objętych pełnieniem czynności inspektora nadzoru stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4065.04
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Projektowe w Budownictwie Branży Sanitarnej mgr inż. Jerzy Pomałecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Jeleniu."
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice"
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.