eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zmiana organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500079336-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu: Zmiana organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518059-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 12652800000, ul. ul. Oleska 127, 45231 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 591 800, e-mail przetargi@zdw.opole.pl, faks 774 581 352.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdw.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WP.3211.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Zmiany organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek" zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233120-6 Roboty budowlane w zakresie budowy dróg, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej, 45233221-4 Malowanie nawierzchni, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zmiany organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swoim zakresem: a) Oznakowaniu terenu budowy, b) Opracowaniu i zatwierdzeniu docelowej organizacji ruchu, c) Wykonaniu robót pomiarowych - obiekt liniowy, d) Mechanicznej rozbiórce nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznej, e) Mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni drogowej, f) Wykonaniu warstwy wyrównawczej z AC16W - gr. po zagęszczeniu 4cm, g) Wykonaniu warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne - geosiatka, h) Ułożeniu warstwy wyrównawczej z AC16W, i) Ułożeniu warstwy wiążącej z AC16W - gr. po zagęszczeniu 5cm, j) Ułożeniu warstwy ścieralnej z AC11S - gr. 5cm po zagęszczeniu, k) Przełożeniu zapadniętego chodnika z kostki betonowej, l) Regulacji wysokościowej krawężników na zjazdach i przejściach dla pieszych, m) Regulacji wysokościowej urządzeń obcych wod-kan, n) Wprowadzeniu docelowego oznakowania pionowego i poziomego - grubowarstwowo zgodnie z zatwierdzonym projektem, o) Montażu płyt integracyjnych lub kostek brukowych z wypustkami w obrębie przejść dla pieszych, p) Wywiezieniu gruzu z terenu rozbiórki, q) Uprzątnięciu terenu robót. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych stanowiących integralną część niniejszego opracowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233142-6, 45233220-7, 45233223-8, 45233221-4, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 550028.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 11
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 676535.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 676535.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 825715.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.