eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa samochodu do przewozu odpadów stałych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500078888-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa samochodu do przewozu odpadów stałych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527809-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000, ul. ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4248838, e-mail zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks 32 4249326.
Adres strony internetowej (url): http://zielen.rybnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa samochodu do przewozu odpadów stałych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2018) samochodu wywrotka do przewozu odpadów stałych. Warunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) silnik Diesel , moc 125 ÷ 140 KM, norma emisji spalin EURO 6, b) manualna skrzynia biegów, c) kabina kierowcy trzymiejscowa, klimatyzowana, d) DMC - 3500 kg, e) szerokość pojazdu bez lusterek 1800 ÷1900 mm, f) rozstaw osi 2800 ÷ 3000 mm, g) koła tylne bliźniacze, h) komplet opon zimowych, pełnowymiarowe koło zapasowe, i) belka świetlna LED z napisem "Zieleń Miejska", j) oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym, k) skrzynia samowyładowcza z wywrotem, l) burty aluminiowe o wys. 400 mm,ł) stelaż stalowy do wysokości kabiny z plandeką z okienkami bocznymi o wymiarach 60 x 60 cm, m) tył plandeki podwieszany na paskach, odkrywany w celu opróżnienia zawartości skrzyni wywrotki. Pozostałe warunki: a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące, b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, naprawy i konserwacje (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) - do 5 dni roboczych od dostarczenia samochodu do wskazanego przez Wykonawcę serwisu, d) w przypadku uzasadnionego braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych),wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustaleniaterminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy, w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), g) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w odległości do 60 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego, h) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy, w tym instrukcja obsługi, karta i/lub książka gwarancyjna,wyciąg ze świadectwa homologacji - napisane w języku polskim, i) warunki gwarancji w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wyprzedzają wszelkie postanowienia gwarancyjne określone przez Wykonawcę/producenta w dokumentach gwarancyjnych, j) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów rękojmi za wady przedmiotu umowy, k) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.), l) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu na terytorium RP, ł) samochód zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku, m) samochód uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAD MOBIL spółka jawna
Email wykonawcy: madmobil@madmobil.pl
Adres pocztowy: ul. Wodzisławska 228
Kod pocztowy: 44-270
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.