To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-12
Ogłoszenie nr 500078888-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa samochodu do przewozu odpadów stałych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527809-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000,
ul. ul. Pod Lasem
64,
44-210
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4248838, e-mail
zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks
32 4249326.
Adres strony internetowej (url): http://zielen.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu do przewozu odpadów stałych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.261.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2018) samochodu wywrotka do przewozu odpadów stałych. Warunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) silnik Diesel , moc 125 ÷ 140 KM, norma emisji spalin EURO 6, b) manualna skrzynia biegów, c) kabina kierowcy trzymiejscowa, klimatyzowana, d) DMC - 3500 kg, e) szerokość pojazdu bez lusterek 1800 ÷1900 mm, f) rozstaw osi 2800 ÷ 3000 mm, g) koła tylne bliźniacze, h) komplet opon zimowych, pełnowymiarowe koło zapasowe, i) belka świetlna LED z napisem "Zieleń Miejska", j) oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym, k) skrzynia samowyładowcza z wywrotem, l) burty aluminiowe o wys. 400 mm,ł) stelaż stalowy do wysokości kabiny z plandeką z okienkami bocznymi o wymiarach 60 x 60 cm, m) tył plandeki podwieszany na paskach, odkrywany w celu opróżnienia zawartości skrzyni wywrotki. Pozostałe warunki: a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące, b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, naprawy i konserwacje (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) - do 5 dni roboczych od dostarczenia samochodu do wskazanego przez Wykonawcę serwisu, d) w przypadku uzasadnionego braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych),wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustaleniaterminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy, w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), g) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w odległości do 60 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego, h) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy, w tym instrukcja obsługi, karta i/lub książka gwarancyjna,wyciąg ze świadectwa homologacji - napisane w języku polskim, i) warunki gwarancji w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wyprzedzają wszelkie postanowienia gwarancyjne określone przez Wykonawcę/producenta w dokumentach gwarancyjnych, j) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów rękojmi za wady przedmiotu umowy, k) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.), l) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu na terytorium RP, ł) samochód zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku, m) samochód uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAD MOBIL spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
141900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.