Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-20
Ogłoszenie nr 500078816-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.
Gmina Kołobrzeg: Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w Dźwirzynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 4 Naturalne Otoczenie człowieka Działanie 4.9 Rozwój zasobów endogenicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610883-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 33092071300000,
ul. ul. Trzebiatowska
,
78100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 524 848, e-mail
sekretariat@gminakolobrzeg.com.pl, faks
943 530 455.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.kolobrzeg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w Dźwirzynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKO-III.271.29.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia "Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w Dźwirzynie" w formule "zaprojektuj i wybuduj", tj. dokumentacja projektowa oraz roboty budowlane obejmujące budowę centrum turystyki i rekreacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami towarzyszącymi koniecznymi do wykonania zadania polegające między innymi na: ? rozbiórce istniejącego hangaru ? demontażu infrastruktury technicznej podziemnej i naziemnej będącej w kolizji z nowoprojektowanym budynkiem, ? wycince istniejących drzew będących w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu ? przebudowie istniejącego przyłącza i dostosowaniu do nowej mocy przyłączy energii elektrycznej, ? wykonaniu przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ? wykonaniu przyłącza gazowego ? wykonaniu instalacji elektrycznych i teletechnicznych wewnętrznych, ? wykonaniu nowego uziemienia i instalacji odgromowej, ? wykonaniu trawników, ? wykonaniu nawierzchni tarasów zewnętrznych, ? budowie budynku Centrum, - wykonanie fundamentów pod budynek - wykonanie ścian - wykonanie niezbędnych izolacji termicznych i hydrotechnicznych - wykonanie posadzek - tynkowanie wewnętrzne i zewnętrzne - układanie płytek - dostawa i montaż elewacji - dostawa i montaż balustrad - dostawa i montaż konstrukcji dachu - wykonanie pokrycia dachu - dostawa i montaż ślusarki okienno-drzwiowej ? wykonaniu i przygotowanie terenu pod prace hydrotechniczne (nabrzeże, slipy itp.) ? wykonaniu nabrzeża wraz ze slipami ? wykonaniu infrastruktury podziemnej zewnętrznej i wewnętrznej terenu budowy (kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji wodociągowej, kanalizacji elektroenergetycznej, instalacji gazowej, uziomów, instalacji hydrantowej, instalacji telekomunikacyjnej, instalacji słaboprądowych, instalacji dedykowanych, instalacji solarnej podgrzewania c.w.u.,) ? analizie i wykonaniu instalacji opartych na wykorzystaniu alternatywnych źródeł energii odnawialnej , w tym w szczególności paneli solarnych i pomp ciepła, ? wykonaniu instalacji zewnętrznej oświetleniowej ? wykonaniu instalacji wewnętrznych ? wykonaniu robót wykończeniowych ? wykonaniu ogrodzenia terenu ? wykonaniu monitoringu zewnętrznego terenu ? podniesieniu rzędnej terenu zgodnie z projektem oraz uzupełnienie gruntów do poziomu projektowanych nawierzchni, powierzchni utwardzonych i budynku ? wykonaniu zieleni niskiej i wysokiej oraz plaży poprzez realizację robót ziemnych narzutowych ? wykonaniu ciągów pieszych, pieszo-jezdnych, parkingów, elementów małej architektury i plac zabaw ? zabezpieczeniu i pielęgnacji istniejącego drzewostanu na terenie inwestycji, ? w celu obniżenia kosztów eksploatacyjnych budynku należy przeanalizować i przedstawić do akceptacji Zamawiającego wyniki powyższych analiz zastosowanie w budynku urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii, w szczególności pompy ciepła i panele solarne, ? wyposażeniu terenu w elementy małej architektury, ? wyposażeniu budynku zgodnie z zakresem określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. ? doprowadzeniu i wyposażeniu budynku w następujące instalacje, systemy i sieci: - łącza teletechniczne (okablowanie strukturalne, telefon) - instalację elektroenergetyczną, - system wentylacji i oddymiania, - system sygnalizacji pożaru, - system sygnalizacji włamania, - instalacje okablowania strukturalnego, - sieć zimnej i ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - instalację grzewczą co, - instalację gazową, - instalację wentylacji mechanicznej z rekuperatorem, - instalacje dedykowane do urządzeń technologicznych. ? Oraz wszelkich zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Zakres inwestycji określa Program Funkcjonalno użytkowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71248000-8, 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1, 45241500-3, 45310000-3, 45244000-9, 45330000-9, 43612800-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9053882.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Hydrotechnicznych i Podwodnych UW Service Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11381454.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
więcej: Wyciągarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.