eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont placu Apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 W Bolesławcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078792-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Remont placu Apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 W Bolesławcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620471-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont placu Apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 W Bolesławcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

74/V/WE/17/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont Placu Apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Kod CPV 45110000 - 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne Kod CPV 45233200 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV 45230000 - 8 Wymiana kanalizacji deszczowej 1.2 STAN ISTNIEJĄCY Plac Apelowy przewidziany do remontu zlokalizowany jest w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu przy ulicy Wojska Polskiego pomiędzy budynkami 5, 22, 2, 3 i 26 szerokości 71m i dł 132m plus drogi dojazdowe o nawierzchni bitumicznej, a ich nawierzchnia jest obecnie uszkodzona w stopniu znacznym. Istniejące krawężniki kamienne z brakiem zachowania liniowości pionowej i poziomej. Wpusty kanalizacji deszczowej podmyte przez wody opadowe. Ze względu na zły stan techniczny odwodnienia placu apelowego należy dokonać wymiany istniejącej kanalizacji deszczowej w celu zapewnienia sprawnego odprowadzania wód opadowych do systemu kanalizacji funkcjonującego na terenie kompleksu wojskowego kanalizacji ogólnospławnej. Nowe rurociągi należy wykonać w odtworzeniu istniejącej, siatki rurociągów kanalizacji odwodnienia placu, uwzględniając budowę dwóch studni rewizyjnych nie przełazowych na odcinku Ø 200 mm biegnącym przez środek placu. 1.3 ZAKRES STOSOWANIA SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Specyfikacja Techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1. 1.4 ZAKRES ROBÓT UJĘTYCH W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem remontu Placu Apelowego w kompleksie wojskowym nr 3008 na terenie JW 1145 w Bolesławcu. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania: o Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej istniejącego placu wraz z wymienioną istniejącej kanalizacją odwodnienia placu w celu zapewnienia jego właściwego odtworzenia remontowego. Należy zachować istniejące spadki powierzchni placu w tym spadki do wpustów kanalizacji deszczowej. Zinwentaryzowane rzędne terenu należy podnieść o 4cm dla zapewnienia ułożenia nowej warstwy ścieralnej. Do powyższego należy dostosować poziom wpustów i poziom krawężników (zachowując wysokość krawężnika wystającego 12,5 cm i krawężnika wtopionego 3,0 cm - założona wysokość zostanie zweryfikowana przez Inspektora Nadzoru po zweryfikowaniu wysokości istniejących oczyszczonych przez Wykonawcę krawężników). Punkty nawiązania do istniejących dróg wskazano na załączonych szkicach. o Prace remontowe nawierzchni: 1. frezowanie nierówności nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) o gr. do 4 cm placu i dróg dojazdowych z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km około 718,7 m2, szczegółowa lokalizacja powierzchni do frezowania zostanie wskazana przez Inspektora Nadzoru na placu budowy 2. frezowanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) o gr. 4 cm placu i dróg dojazdowych z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km około 3 020,74 m2, Powierzchnie kwalifikujące się do frezowania wg załączonego szkicu tj miejsca o znacznym spękaniu powierzchniowym i przy lokalizacjach nawiązania do istniejących dróg, szczegółowa lokalizacja powierzchni do frezowania zostanie wskazana przez Inspektora Nadzoru na placu budowy, załączono szkic poglądowy) 3. uzupełnienie warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) mieszanką BA 0/20 oraz podbudowy zasadniczej (kostka brukowa) mieszanką betonową, około 3739,5 m2 4. oczyszczenie warstwy wiążącej (obecnej ścieralnej) przed wykonaniem uzupełnień i wykonaniem warstwy wzmacniającej z geosiatki 5. uzupełnienie spękań większych niż 3mm po frezowaniu mieszanką uszczelniającej masy zalewowej, drobnoziarnistą mieszanką mineralno-asfaltową 6. skropienie nawierzchni drogowych/placu na gorąco 7. wzmocnienie warstwy wiążącej (istniejąca osłabiona warstwa ścieralna) geosiatką poliestrową bitumowaną/geosiatką do nawierzchni szklano-węglową powleczoną polimeroasfaltem 120/200 kN/m, gdzie jest to wymagane wykonać zakotwienia siatki, układać na zakład podłużny 25cm, zakład poprzeczny 50 cm z dodatkowym skropieniem lub wykonać zgodnie z zaleceniami producenta; powycinać otwory na wpusty/studnie sieci kanalizacji deszczowej 8. skropienie lepiszczem asfaltowym na gorąco przed ułożeniem warstwy ścieralnej 9. ułożenie warstwy ścieralnej SMA 0/12,8 o grubości po zagęszczeniu 4 cm około 10 207,50 m2 10. wypełnienie spoin masą uszczelniającą bitumiczną (przy elementach takich jak ściek z kostek drogowych kamiennych, wpustach studzienek i innych niewymienionych lokalizacjach, a koniecznych ze względu na zabezpieczenie przed penetracją wód Miejsce składowania frezowanego materiału zostanie wskazane przez Zamawiającego w dniu przekazania terenu budowy. o Prace remontowe krawężników: 1. rozebranie krawężników kamiennych wraz z oczyszczeniem do powtórnego wykorzystania, długości ok. 584m 2. rozebranie istniejącego ścieku długości ok. 584m 3.rozebranie istniejących ław wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod nową ławę pod krawężniki, długości ok. 584m 4. wykonanie ławy krawężnikowej o szer. około 60cm wraz z oporem z betonu długości ok. 584m 5. wykonanie dylatacji ław (max co 40 m) 6. wbudowanie oczyszczonych krawężników kamiennych wystających, długości ok. 584m 7. wbudowanie ścieku z minimum dwóch rzędów kostki drogowej kamiennej gr.16cm wzdłuż krawężnika i wokół wpustów, z spadkami zapewniającymi spływ wody opadowej do wpustów kanalizacji deszczowej (od strony placu) długości ok. 584m i szerokości minimum 34 cm (od lica krawężnika) 8. regulacja krawężników wtopionych przy nawiązaniach do istniejących dróg ok. 54 m 9. uzupełnienie humusu wzdłuż przełożonych krawężników (odrestaurowanie jak z przed wykonania przełożenia krawężników) jednak nie mniej niż szerokości 1m od tylnej płaszczyzny krawężnika, wysokość poziomu humusu zagęszczonego 20 mm poniżej górnej płaszczyzny krawężnika 10. wykonanie trawnika parkowego siewem (odrestaurowanie jak z przed wykonania przełożenia krawężników) jednak nie mniej niż szerokości 1m od tylnej części krawężnika o Oznakowanie poziome placu: 1. Wykonanie oznaczenia lądowiska dla helikopterów jak istniejący oraz wykonanie linii segregacyjnych zgodnie z wytycznymi użytkownika, farbą chlorokauczukową w kolorze białym, ok. 40m2 PRACE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ Szczegółowy zakres rzeczowy określają : mapa poglądowa z uwidocznioną trasą planowanej do wymiany kanalizacji deszczowej oraz opis przedmiotu zamówienia. Dokumentacja jest dostępna na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. Roboty do wykonania Zakres remontu kanalizacji deszczowej obejmuje: a) rozbiórka fragmentu istniejącej płyty placu apelowego na szerokości 1,00 m na długości istniejącego rurociągu kanalizacji deszczowej, przewidzianej do wymiany, po uprzednim odcięciu omawianego fragmentu od całości przy pomocy piły mechanicznej, b) wywóz gruzu z rozbiórki płyty oraz odłożenia na odkład sfrezowanej warstwy wierzchniej placu c) wykonanie wykopów liniowych szerokości 1 m pod rurociągi kanalizacyjne średnicy nominalnej Ø 200 i 160 mm, d) wykonanie wykopów pod trzy studnie rewizyjne nie włazowe z tworzywa sztucznego Ø 400, wykonane z utwardzonego polichlorku winylu. Teleskop z włazem żeliwnym zabezpieczonym śrubami stalowymi i wyprofilowaną kinetą. Właz żeliwny klasy D400 e) wykonanie wykopów pod studnie ściekowe szt. 12, f) wywóz gruntu w wykonanych wykopów liniowych i jamistych, g) pełne umocnienie ścian wykopów, h) połączenie instalacji kolektora zbiorczego Ø 200 z istniejącą studzienką rewizyjną, i) montaż trzech studni niewłazowych z PVC Ø400 z pokrywami żeliwnymi klasy D 400 typ 400, j) montaż studzienek ściekowych, ulicznych betonowych Ø 500 mm z osadnikiem i syfonem kamionkowym szt.12, k) wykonanie podejść odpływowych Ø 160 do 12 wpustów ściekowych żeliwnych klasy D400 BK 300x500 l) montaż rurociągu kanalizacji deszczowej z rur gładkościennych PVC, łączonych kielichowo Ø 200 i 1600 mm - PVC-u SN 8 m) oznakowanie trasy rurociągu taśmą z tworzywa, n) wykonanie z piasku podsypek pod kanały 15 cm i obsypek kanałów 30 cm , o) wykonanie prób odbiorowych wykonanej instalacji przed zakryciem, p) ocieplenie rurociągu keramzytem na grubości 20 cm, q) Transport piasku na zasypanie rurociągu i studni wykonanej kanalizacji, r) zasypanie rurociągu i studni piaskiem z zgęszczaniem mechanicznym ubijakami warstwami w stanie luźnym 25 cm, do wymiany gruntu rodzimego używać piasku różnoziarnistego - frakcja piaskowa- średnica ziaren- od 0,02 mm do 2 mm s) zagłębienie rurociągów - istniejące t) zagłębienie instalacji wynika z założonego systemu kanalizacji grawitacyjnej u) wykonanie płyty betonowej na ubitej warstwie pisku zasypanego wykopu grubości 20cm , v) czyszczenie mechaniczne kanałów istniejącej kanalizacji Ø 200 na długości 80 m, w) odgruzowanie i naprawa istniejącej studni rewizyjnych szt. 1 x) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z adnotacją o przyjęciu do zasobu przez Ośr.Dok.Geod.Kart. RZI. 1.5 PRACE TOWARZYSZĄCE I ROBOTY TYMCZASOWE: Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w przedmiarach, w szczególności: - transport, składowanie oraz utylizacja odpadów gruzu i ziemi; - utrzymanie i likwidacja placu budowy; - utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; - działania ochronne zgodnie z warunkami BHP; - wydzielenie strefy bezpieczeństwa poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą wraz z tablicami ostrzegawczymi (wygrodzenie powinno być stabilne, odporne na oddziaływanie od pojazdów mechanicznych i czynniki atmosferyczne w tym podmuch wiatru) Wymienione roboty nie podlegają oddzielnej zapłacie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233200-1, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1150094.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NTG Sp. z o. o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy: biurontg@viessmann-nysa.pl
Adres pocztowy: ul. Grodkowska 56
Kod pocztowy: 48-300
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1400970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1400970.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1912547.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.