eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa służbowych samochodów osobowych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, część 1 - 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078791-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych: Dostawa służbowych samochodów osobowych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, część 1 - 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609877-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Krajowy numer identyfikacyjny 011320130, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)6028645, e-mail a.strojek@zer.msw.gov.pl, faks +48(22)8254979.
Adres strony internetowej (url): http://zer.msw.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa służbowych samochodów osobowych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, część 1 - 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZER-ZP-33/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa służbowych samochodów osobowych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: CZĘŚĆ 1 - służbowy samochód osobowy 5-cio miejscowy o nadwoziu typu kombi, klasa średnia wyższa lub wyższa (popularnie klasa D), z silnikiem benzynowym - 1 szt., CZĘŚĆ 2 - służbowy samochód osobowy 5-cio miejscowy o nadwoziu typu kombi, klasa średnia wyższa lub wyższa (popularnie klasa D), z silnikiem diesla - 1 szt., CZĘŚĆ 3 - służbowy samochód osobowy 5-cio miejscowy o nadwoziu typu kombi Van 5-d (mały samochód dostawczy) - 1 szt. 2. Warunki i wymagania: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych - rok produkcji 2017, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych - samochodów osobowych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA; Samochody muszą spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej. Dostarczone samochody muszą posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną) umożliwiające rejestrację pojazdu; Samochody nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży samochodów i muszą mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowią załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ 1 - służbowy samochód osobowy 5-cio miejscowy o nadwoziu typu kombi, klasa średnia wyższa lub wyższa (popularnie klasa D), z silnikiem benzynowym - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108447.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Plichta Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: m.olszewski@plichta.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 13c
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133390.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133390.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ 2 - służbowy samochód osobowy 5-cio miejscowy o nadwoziu typu kombi, klasa średnia wyższa lub wyższa (popularnie klasa D), z silnikiem diesla - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Plichta Sp. z o.o. Sp. K. ul. Gdańska 13c, 84-200 Wejherowo
Email wykonawcy: m.olszewski@plichta.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 13c
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143490.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143490.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143490.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ 3 - służbowy samochód osobowy 5-cio miejscowy o nadwoziu typu kombi Van 5-d (mały samochód dostawczy) - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.11.2017r. do godz. 11.00. nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.