eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 29 (HANGAR NR 1), ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. GRANICZNEJ 13 WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21824

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078760-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 29 (HANGAR NR 1), ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. GRANICZNEJ 13 WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21824

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605127-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 29 (HANGAR NR 1), ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. GRANICZNEJ 13 WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21824

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

66/VII/WB/17/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21824 remont budynku magazynowego nr 29 (hangar nr 1), zlokalizowanego przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót. Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji przebudowy i spełnia wymogi stawiane w art. 29,30, 31 ustawy PZP. W ramach zadania należy wykonać remont budynku magazynowego nr 29 (hangar nr 1), zlokalizowanego w kompleksie wojskowym nr 2837 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Planowane prace obejmują w swoim zakresie remont hali głównej, remont pomieszczeń w przybudówkach wraz z węzłami sanitarnymi w celu dostosowania do potrzeb użytkownika obiektu i obowiązujących przepisów oraz przywrócenia pełnej sprawności technicznej obiektu. Dane techniczne całego obiektu: - powierzchnia użytkowa - 4117,89 m2 - powierzchnia zabudowy - 4 415,00 m2 - kubatura - 45 691,00 m3 2. STAN ISTNIEJĄCY. Budynek został wzniesiony w roku 1937. Budynek parterowy na planie prostokąta o wymiarach 101,17m x 44,17m składającego się z trzech brył. Główna część budynku to hala o konstrukcji stalowej z łukowatych dźwigarów kratownicowych o znacznej rozpiętości. Wzdłuż krótszych boków hali przylegają dwie przybudówki, budynki murowane przykryte dachem jednospadowym o konstrukcji drewnianej, stanowiących zaplecze socjalno-bytowe. Konstrukcja przykrycia hali głównej składa się z siedmiu łukowych dźwigarów kratownicowych opartych na słupach stalowych dwugałęziowych z przewiązkami. Dźwigar kratowy wraz ze słupami tworzy ramę nośną wzdłuż dłuższego boku budynku. Płatwie pełnościenne stalowe o przekroju dwuteownikowym rozmieszczone są prostopadle do płaszczyzny dźwigarów. Krokwie drewniane oparte na płatwiach w kierunku równoległym do osi dźwigarów kratowych. Pokrycie dachu stanowi papa ułożona na pełnym deskowaniu. Na elewacji frontowej i tylnej w przestrzeni dźwigarów kratowych występuje szklenie o stalowej konstrukcji nośnej z wypełnieniem ze szkła zbrojonego. Posadzkę w hali głównej wykonano betonową z dylatacją. W części tylnej znajduje się kanał techniczny przykryty prefabrykowanymi płytami żelbetowymi. Przybudówki wykonano w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły pełnej ze stropodachem jednospadowym o konstrukcji drewnianej składającej się z krokwi i deskowania pełnego pokrytego papą. Brama hangaru wykonana jest ze skrzydeł przesuwnych o konstrukcji stalowej z częściowym poszyciem wykonanym z blachy oraz wypełnieniem z desek. Budynek od zewnątrz jest otynkowany tynkiem cementowo-wapiennym pomalowanym farbą. Wokół budynku znajduje się opaska betonowa. Budynek o funkcji magazynowej. Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, odgromową, c.o. oraz telefoniczną. Ze względu na zły stan techniczny budynek został wyłączony z eksploatacji decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego Nr 505/2016 z dnia 20.04.2016 r. Budynek ujęty jest w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określają: 1 Projekt Budowlany TOM I - zagospodarowanie terenu 2 Projekt Budowlany TOMII - architektoniczno-budowlany 3 Projekt Wykonawczy branży budowlanej 4 Projekt Wykonawczy branży sanitarnej 5 Projekt Wykonawczy branży elektrycznej 6 Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Po rozstrzygnięciach przetargowych dokumentacja projektowa jest do pobrania w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury po uprzednim, wcześniejszym pisemnym wystąpieniu o jej przekazanie. 3.1. Część ogólna obejmuje:3.1.1. Organizacja terenu budowy. Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy". Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Obowiązki Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy", stanowiącej załącznik do SIWZ. Realizacja robót nie wiąże się z całkowitym wyłączeniem obiektu z eksploatacji i wymagać będzie współdziałania z bezpośrednim użytkownikiem. 3.1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika. a. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie uzyska w związku z wykonywaniem prac, a także do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z Decyzją Z-12/MON z dnia 07.07.2017 r. sygn. Szt. Gen. 1686/2017, b. Wykonawca powinien dostarczyć Użytkownikowi (Jednostce Wojskowej, na terenie, której realizowane są roboty) wykaz pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu prac, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy (wraz z przypisanymi do nich kierowcami), w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana, co 14 dni. c. O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał Użytkownika, co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. d. Wejście/wyjście i wjazd/wyjazd na teren/z terenu Jednostki Wojskowej (budowy) odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek. e. Pojazdy zaopatrujące budowę, niebędące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren jednostki na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie Kierownik Budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie. f. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy Jednostki Wojskowej propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy,Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy Jednostki Wojskowej o ich zmianę. g. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie jednostki bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp. h. Pracownicy Wykonawcy pracować będą pod nadzorem osoby wyznaczonej przez Wykonawcę (brygadzista, kierownik budowy) oraz pod nadzorem osoby wyznaczonej ze stanu osobowego jednostki organizacyjnej. i. Na terenie Jednostki Wojskowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. j. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. k. Przebywanie na terenie JW obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja nr 19/MON z dnia 24.01.17 r. (Dz. Urzędowy MON, poz. 18 z 2017 r.). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody na przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców. l. Wykonawca zobowiązuje się z wyprzedzeniem,co najmniej 7-dniowym uzgadniać wszelkie zmiany, jakie nastąpią w trakcie trwania umowy oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących zadanie. 3.1.3. Wycinka drzew, demontaż i utylizacja odpadów. Zadanie nie wymaga wycinki drzew, ani zabezpieczenia istniejącego drzewostanu. Wytwórcą odpadów jest Wykonawca robót. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci,zdemontowane urządzenia,). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu.Odpad stanowiący złom, drewno należy przekazać do magazynów 2 WOG we Wrocławiu ul. Obornickiej 3.2. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania 21824. Remont wykonany będzie na istniejących fundamentach oraz ścianach konstrukcyjnych. Istniejące fundamenty betonowe oraz grunt poniżej poziomu posadowienia mają dostateczną nośność na potrzeby zaprojektowanych prac budowlanych. Obiekt jest budynkiem magazynowym. Podstawowymi potrzebami i wymogami dla programowego budynku jest poprawa stanu technicznego obiektu: bezpieczeństwo użytkowania obiektu oraz dostosowanie układu funkcjonalno - użytkowego doaktualnych potrzeb. Z uwagi na zły stan techniczny obiektu podstawową potrzebą są roboty remontowe. Zaprojektowano nowy układ pomieszczeń dostosowując do istniejących potrzeb. Zaprojektowano zaplecze biurowo-szatniowe z halą magazynową oraz przeznaczone części pomieszczeń do ćwiczeń sportowych. Zaprojektowano układ funkcjonalny dzielący budynek swoim przeznaczeniem na części: o część 1. magazynowa o część 2. część biurową z zapleczem socjalnym oczęść 3. cześć sportowa. Projekt remontu nie ingeruje w formę architektoniczną budynku. W zakresie remontu znajduję się remont elewacji z zachowaniem istniejącego wyglądu: wymiana pokrycia dachowego, wymiana obróbek blacharskich i systemu odprowadzania wód opadowych, naprawa tynków zewnętrznych, naprawa fasady szklanej, wykonanie nowej opaski wokół budynku, dostosowanie lokalizacji drzwi i okien do wymagań dla poszczególnych pomieszczeń. 3.2.1.BRANŻA BUDOWLANA. 1. Prace rozbiórkowe i demontażowe. 2. Wzmocnienie elementów konstrukcji oraz pokrycia dachowego hali głównej oraz przybudówek. 3. Wykonanie konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne. 4. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej. 5.Zabezpieczenie przed ogniem i czynnikami biologicznymi elementów drewnianych dachu. 6.Wymiana obróbek blacharskich oraz płotków śniegowych. 7. Wymiana orynnowania wraz z rurami spustowymi. 8. Renowacja wrót hangaru wraz z układem jezdnym. 9. Renowacja naświetli w ścianach szczytowych. 10. Izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku. 11.Wykonanie nowej opaski przy budynku. 12. Wykonanie dojść prowadzących z projektowanych wejść do budynku do istniejących chodników. 13. Przemurowania oraz wzmocnienia ścian zewnętrznych.14. Uzupełnienie i naprawa tynków zewnętrznych oraz wewnętrznych. 15. Prace murarskie. 16.Wykonanie nadproża nad projektowanymi otworami drzwiowymi. 17. Wykonanie obudowy z płyty gipsowo-kartonowej w sanitariatach. 18. Wykonanie podłogi betonowej w hali głównej. 19.Wykonanie warstw podkładowych pod posadzki w częściach przybudówek. 20. Izolacja przeciwwilgoceniowa w pomieszczeniach sanitarnych. 21. Wykonanie wentylacji. 22. Prace wykończeniowe. 23. Stolarka drzwiowa. 24. Stolarka okienna. 25. Tuby oświetleniowe. 26. Wyposażenie pomieszczeń: sanitarnych, biurowych, do ćwiczeń. 27. Wyposażenie pomieszczenia:porządkowego, socjalnego, sali odpraw. 28. Malowanie pasów dojść do pomieszczeń i oznaczenia dróg ewakuacyjnych. UWAGA Wykaz wyposażenia pomieszczeń znajdujący się w Projekcie Wykonawczym branży budowlanej na str. 26 będzie realizowany z odrębnego zadania. 3.2.2.BRANŻA SANITARNA. 1. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. 2. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej. 3. Wykonanie instalacji c.o. 4. Wykonanie wew. instalacji wodociągowej. 5.Wykonanie instalacji hydrantowej. 6. Wykonanie wew. instalacji kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie wentylacji mechanicznej. 8. Wykonanie kanału technicznego. 3.2.3. BRANŻA ELEKTRYCZNA. 1.Wykonanie złącza kablowego ZK-1. 2. Wykonanie wyłącznika p.poż. 3. Wykonanie tablic bezpiecznikowych TB-1, TB-2. 4. Wykonanie podstawowego oświetlenia wewnętrznego. 5. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego. 6. Wykonanie gniazd wtyczkowych 1-fazowych oraz 1-fazowych. 7. Wykonanie instalacji ogrzewania hydrantów. 8. Wykonanie instalacji zestawu podnoszenia ciśnienia wody p.poż. 9. Wykonanie instalacji telefonicznej. 10. Wykonanie instalacji odgromowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45331210-1, 45400000-1, 45442100-8, 45311000-0, 45310000-3, 45442200-9, 45261910-6, 45262500-6, 45332300-6, 45332400-7, 45332200-5, 45331100-7, 45312310-3, 45312311-0, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5265683.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana
Email wykonawcy: biuro@mas-bud.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 6c
Kod pocztowy: 59-330
Miejscowość: Ścinawa
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5883507.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5883507.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7608445.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.