To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-20
Ogłoszenie nr 500078658-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.
Miasto Rybnik: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614250-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydruk i dostawa kalendarzy na 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.179.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa kalendarzy na 2018 r.: 1) 4000 szt. kalendarzy listkowych, 2) 600 szt. kalendarzy trójdzielnych, 3) 500 szt. kalendarzy plakatowych listwowanych. Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie do produkcji i wykonanie kalendarzy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, b) dostarczenie kalendarzy Zamawiającemu. Na wszystkich kalendarzach będzie indywidualny nadruk, zgodny z projektem przygotowanym przez Zamawiającego (projekt zostanie przekazany Wykonawcy, w terminie jednego dnia od daty zawarcia umowy). Wszystkie objęte zamówieniem kalendarze muszą być nowe. Charakterystyka poszczególnych kalendarzy. 1. Kalendarz listkowy - 4000 szt.: wymiary: 85mm x 55 mm (zaokrąglone narożniki), papier o gramaturze 350 g/m², druk obustronny pełny kolor, obustronna folia błysk, pakowanie w pliki po 50 szt. 2. Kalendarz trójdzielny - 600 szt.: kalendarz składający się z główki, plecków i kalendarza w postaci 3 kalendariów na miesiąc poprzedni, obecny i następny. ? Główka - wypukła, wykonana z białego kartonu o gramaturze min. 230 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość - 310 mm, wysokość - 210 mm, z dziurką do zawieszenia na ścianie na środku szerokości główki i ok. 10 mm od jej górnej krawędzi, druk jednostronny pełny kolor + folia błysk jednostronnie. ? Plecki kalendarza - wykonane z białego kartonu o gramaturze min. 300 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość - 310 mm, wysokość - 580 mm; plecki doklejone do główki kalendarza, druk jednostronny pełny kolor, lakier dyspersyjny. ? Kalendarz - w postaci 3 oddzielnych kalendariów (12 kart zrywanych) w układzie miesiąc poprzedni, obecny, i następny, klejonych w bloczki wzdłuż górnej krawędzi (w górnym dodatkowo z grudniem 2017 r., a w dolnym dodatkowo ze styczniem 2019 r.) doklejanych do plecków kalendarza, z możliwością odrywania kartek z danym miesiącem, wykonanych z papieru offsetowego o gramaturze min. 80 g/m², przybliżone wymiary kartek z kalendariami poszczególnych miesięcy: szerokość - 280 mm, wysokość 140 mm. Wyróżnienia kolorystyczne na kalendarium w kolorze niebieskim lub neutralnym np. szarym. Kalendarze będą wyposażone w przeźroczysty plastikowy pasek z czerwonym okienkiem do wskazywania aktualnej daty, mocowany na bocznych krawędziach kalendarza. Wszystkie kalendarze będą pakowane indywidualnie w pudełka z białej mikrofali z okienkiem, przez które widać główkę kalendarza oraz zbiorczo w kartony po 20 szt. Kalendarium w języku polskim, angielskim, niemieckim dla miesięcy, tygodni i dni, wszystkie święta zaznaczone w kalendarium muszą być świętami obchodzonymi w Polsce, święta (niedziele również) należy oznaczyć kolorem czerwonym. 3. Kalendarz plakatowy listwowany - 500 szt., wymiary: szerokość - 680 mm, wysokość - 980 mm, papier o gramaturze min. 170 g/m², druk jednostronny pełny kolor, papier kreda błysk, folia błysk, na dolnej i na górnej krawędzi srebrna metalowa listwa, górna listwa z zawieszką na środku do zawieszenia na ścianie, pakowanie w rolki po 25 szt. W dniu zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu trzy projekty kalendarium kalendarzy ściennych trójdzielnych. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu kalendarzy. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie, w ramach wynagrodzenia, wszystkich kalendarzy do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Dostarczenie kalendarzy odbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy Urzędu. Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia kalendarzy powstałe podczas realizacji dostawy kalendarzy i rozładunku. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy materiałów są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy każdego z zadań) przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - czynności drukowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7600.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7935.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Świadczenie usług fotokopiowania na potrzeby Instytutu Badań Edukacyjnych.
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
- Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów, promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
- "Zakup i dostawa blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek FARGO HDP z podziałem na części (pakiety)".
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.