eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › Przebudowa drogi gminnej nr 222003G w miejscowości Przechlewko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078591-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Przechlewo: Przebudowa drogi gminnej nr 222003G w miejscowości Przechlewko
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: PROW 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 9718-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 16221-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 31507-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przechlewo, Krajowy numer identyfikacyjny 770979690, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598334301, e-mail programy.pomocowe@przechlewo.pl, faks 598334631.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 222003G w miejscowości Przechlewko

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IRP.ZP.271.1.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Przechlewko na działce nr 425/2, 439, 432 obręb Przechlewko. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, b) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych, c) Wykonanie robót budowlanych w zakresie zgodnym z Programem Funkcjonalno - Użytkowym. Droga gminna nr 222003G łączy się z drogą powiatową nr 2509G. CHARAKTERYSTCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU I ZAKRES ROBÓT - klasa techniczna: D, - obciążenie: 100kN/oś, - kategoria ruchu: KR 1, - przekrój półuliczny (obramowanie jednostronne z krawężnika 15x30 cm), - szerokość jezdni: 5,5 m, - szerokość poboczy: 1,0 m, - szerokość chodników 1,5 m, - odwodnienie terenu: spadkami poprzecznymi i podłużnymi na tereny przyległe, - długość planowanego do przebudowy odcinka: ok. 694 m. Wykonanie robót w zakresie: - wykonania robót rozbiórkowych i przygotowawczych, - organizacji ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja, - przebudowy istniejącej nawierzchni, - budowy chodnika jednostronnego (prawostronny), - wbudowania krawężników, - wykonanie poboczy i odwodnienia, - przebudowy zjazdów, - remont nawierzchni mostu, - przebudowa przepustu, - robót ziemnych, - wykonania oznakowania (stała organizacja ruchu), - zabezpieczenia i przebudowy urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, - przebudowy połączenia z drogą powiatową, - wykonania robót wykończeniowych i porządkowych. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej musi zostać zaprojektowana dla kategorii ruchu KR-1, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. 2016 r., poz. 124 z późn. zm.). Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych; b) opracowania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu; c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż; d) uzyskania wszelkich decyzji, opinii i pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) uzyskania decyzji środowiskowej (jeżeli będzie wymagana); f) opracowania i zatwierdzenia organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; g) opracowania, uzyskania wymaganych opinii i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu stałej organizacji ruchu; h) opracowanie harmonogramu prac - w terminie 10 dni od podpisania umowy; i) realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; j) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; k) prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; l) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty , wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; ł) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); m) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; n) złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskania jego przyjęcia przez właściwy organ (w przypadku gdy będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymienione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. Przy czym zgodnie z art. 30 ust. 5, wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:

45231300-8,

71320000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 222003G w miejscowości Przechlewko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

POL-DRÓG Drawsko Pomorskie S.A., drawsko@poldrog.pl, ul. Podmiejska 2, 78-500, Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 556368.14 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie § 18 lit. b) dotyczącego przedłużającej się procedury administracyjnej z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego niezbędnego do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz w nawiązaniu do § 18 lit. c) Umowy Nr 1/RB/2017 z dnia 22.02.2017r., w związku z wystąpieniem nieprzewidzianych okoliczności, wynikających z bardzo trudnych warunków atmosferycznych spowodowanych intensywnymi opadami deszczu w okresie realizacji robót, które znacznie utrudniają a wręcz uniemożliwiają wykonywanie zaplanowanych robót w terminach określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, Strony za obopólną zgodą postanawiają, co następuje

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.