eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Kościuszki w dzielnicy Śródmieście

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500078375-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Miasto Rybnik: Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Kościuszki w dzielnicy Śródmieście

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511626-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500031658-N-2018, 500033449-N-2018, 500035051-N-2018, 500037800-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Kościuszki w dzielnicy Śródmieście

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Kościuszki w dzielnicy Śródmieście. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres zamówienia: Część administracyjna / roboty modernizacyjne w obrębie klatki schodowej: - demontaż wykładziny podłogowej PCV, stopni i podestów schodów drewnianych, oczyszczenie i naprawa posadzki cementowej, - usunięcie starej farby z powierzchni drewnianych schodów (podstopnic, boków i czół schodów - elementy zabytkowe, skomplikowane), - wykonanie podłogi ślepej z płyt gipsowo-włóknowych podłogowych 2x10mm (na istniejącym deskowaniu) pod płytki ceramiczne, ułożenie płytek podłogowych wraz z cokolikami (płytki o specjalnych wzorach z płytek cementowych - płytki zbliżone wyglądem do istniejących na obiekcie z lat 20-tych XX wieku), - montaż stopnic i podestów schodów drewnianych dębowych, wraz z odtworzeniem cokolika drewnianego, lakierowanie podstopnic i konstrukcji schodów, - renowacja istniejącej zabytkowej balustrady drewnianej (usunięcie warstw starej farby olejnej, szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie), - renowacja istniejącej zabytkowej stolarki drzwiowej drewnianej (usunięcie warstw starej farby olejnej, ewentualna wymiana szklenia i uszkodzonych elementów, szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie), - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną. Portiernia: - rozbiórka istniejącej portierni (drewnianej), - poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego, osadzenie nowych belek nadprożowych - 4x belka stalowa HEA 120, - demontaż boazerii w pom. nr10 oraz wyburzenie ścianki działowej dla osadzenia drzwi aluminiowych, - montaż witryny portierni - stolarka aluminiowa (zgodnie z rysunkiem), dolny pas (0,95m) i górny (0,23m) panel pełny, pas środkowy przeszklony, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w jeden zamek patentowy oraz klamkę, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, - murowanie ścianki działowej w pom.10 do wysokości 2,5m, powyżej montaż okna w ramie aluminiowej typu fix, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, tynkowanie, gładzie gipsowe, malowanie farbą lateksową, - montaż drzwi aluminiowych częściowo przeszklonych: polny pas (0,95m) i górny (0,23m) panel pełny, pas środkowy przeszklony, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w dwa zamki patentowe oraz klamkę, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, - wykonanie okładziny z płyt wykończonych fornirem ścian, podłogi, zabudowa szaf wnękowych, blatu i drzwi (dla podłogi płyty o podwyższonej odporności na ścieranie, wilgoć, ścieranie), - montaż sufitu podwieszanego systemowego aluminiowego rastrowego (krata H=50mm, rozmiar siatki max. 150x150mm) RAL 9017 lub 9004 (lub zbliżony), - przygotowanie do malowania pom. 9,10 przez przeszpachlowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, - demontaż instalacji w pomieszczeniu istniejącej portierni (na korytarzu), - wykonanie instalacji w nowych pomieszczeniach portierni wraz z wymianą opraw oświetleniowych, natężenie oświetlenia powinno spełniać wymogi PN, - wykonanie pomiarów elektrycznych. Korytarze: - skucie luźnego tynku, uzupełnienie tynku, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną, - renowacja istniejącej zabytkowej stolarki drzwiowej, - demontaż okładziny lastrykowej ze stopni i podstopnic klatki schodowej głównej, bocznej i przy sali gimnastycznej, oczyszczenie i przygotowanie podłoża, montaż nowej okładziny z prefabrykowanych elementów lastryko (okładzina w jednym, max. w dwóch elementach), zbliżonych wyglądem do istniejących na obiekcie, odtworzenie cokolików, - renowacja balustrad, pochwytów i krat, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną - korytarze, klatki schodowe. Aula: - demontaż obudowy z boazerii drewnianej, okładzina z płyt GKB, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, miejscowa naprawa uszkodzonego tynku żywicznego (mozaikowego) na lamperii. Sanitariat na III p.: - wydzielenie pomieszczenia sanitariatu wraz z przedsionkiem z powierzchni sali klubowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji sanitarnych (wod-kan i c.o.), - wykonanie kanału wentylacyjnego, - przeprowadzenie pomiarów elektrycznych i prób szczelności wraz z przygotowaniem protokołów. UWAGA: 1. Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarze, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. 2. Kolorystykę i dobór materiałów wykończeniowych należy uzgadniać każdorazowo pisemnie z Użytkownikiem, Zamawiającym i Miejskim Konserwatorem Zabytków. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia otwiera możliwość ewentualnego zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (pracownika portierni) dzięki likwidacji barier architektonicznych w obrębie tego pomieszczenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac demontażowych i rozbiórkowych, - renowacja stolarki, - wymiana stopni drewnianych i lastrykowych, - montaż przeszklonej witryny portierni, - wykonanie prac instalacyjnych, - malowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 649377.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MABAPA - Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba
Email wykonawcy: biuro@mabapa.pl
Adres pocztowy: ul. I. Daszyńskiego 427
Kod pocztowy: 44-151
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 719990.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 707261.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 765023.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.