eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa artykułów spożywczych różnych i jaj kurzych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500078033-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Zakład Karny w Koronowie: Dostawa artykułów spożywczych różnych i jaj kurzych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617109-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
ARESZT ŚLEDCZY CHOJNICE, UL. PIETRUSZKOWA 4, CHOJNICE KONTAKT: AGNIESZKA STOSIK, NIP: 555-11-73-532, REGON: 000320880
ZAKŁAD KARNY KORONOWO, UL. BYDGOSKA 27, KORONOWO, KONTAKT: GRAŻYNA WALO, NIP: 967-00-69-091, REGON 000319629


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Koronowie, Krajowy numer identyfikacyjny 31962900000, ul. ul. Bydgoska 27, 86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0 52 382 22 11, e-mail dkw_koronowo@sw.gov.pl, faks 0 52 382 09 00.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ZAKŁAD KARNY

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
ZAMÓWIENIE BĘDZIE UDZIELONE W IMIENIU I NA RZECZ INNYCH ZAMAWIAJĄCYCH TJ. ARESZT ŚLEDCZY W CHOJNICACH, INDYWIDUALNEIE- ZAKŁAD KARNY KORONOWO

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów spożywczych różnych i jaj kurzych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/Kw.2232.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Grupa 1: 1. Sałatka warzywna (cebula, marchew, ogórek, papryka czerwona) - 1 000 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 2. Sałatka warzywna (kapusta, cebula, marchew, burak czerwony) - 1 000 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 3. Sałatka szwedzka - 1 000 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997 4. Groszek konserwowy - 1 020 kg ( ilość szacunkowa ) (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803 5. Koncentrat pomidorowy 30 % - 2 180 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331427-6, PN-75/A-77601 Grupa 2: 1) Herbata granulowana czarna w opakowaniu jednostkowym nie mniejszym niż 40 kg - 950 kg, nomenklatura CPV: 15863000-5, PN-ISO 3720:1997/Ap1:2004 2) Kawa zbożowe opakowaniu jednostkowym nie mniejszym niż 25 kg - 1400 kg, nomenklatura CPV: 15860000-4, PN-V-74029:2006 3) Pieprz mielony czarny w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 185 kg, nomenklatura CPV: 15872100-2, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 4) Sól drobnoziarnista w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 3 800 kg, nomenklatura CPV: 15872400-5, PN-C-84081-2:1998 5) Majeranek przetarty, suszony o swoistej barwie w opakowaniach jednostkowych 0,5-2 kg - 105 kg, nomenklatura CPV: 15872300-4, PN-A-86958:1997/Az1:2002 6) Ziele angielskie w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 65 kg, nomenklatura CPV: 15871270-7, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 7) Jarzynka w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 310 kg nomenklatura CPV: 15871270-7,PN-A - 86965:1997/Az1:2002 8) Liść laurowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 65 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1,PN-A - 86965:1997/Az1:2002 9) Papryka słodka mielona w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 30 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 10)Papryka ostra mielona w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 65 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 11) Czosnek granulowany w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 60 kg, nomenklatura CPV: 15872300-4, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 12) Chrzan tarty w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 165 kg, nomenklatura CPV: 15891900-9, PN-A - 86965:1997/Az1:2002 13) Kwasek cytrynowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 30 kg, nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 14) Żelatyna w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 2,5 kg, nomenklatura CPV: 15890000-3,PN-A - 86955:1997/Az1:2002 15) Cynamon w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg- 3 kg, nomenklatura CPV: 15872200-3, PN-A - 86955:1997/Az1:2002 16) Musztarda w opakowaniach 1-5 kg - 1 200 kg, nomenklatura CPV: 15871250-1, PN-A86964:2002/Az1:2004 17) Ketchup w opakowaniach 1-5 kg - 1 200 kg, nomenklatura CPV: 15871230-5, PN-A86964:2002/Az1:2004 18) Przyprawa uniwersalna do zup w płynie w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 l- 2 750 l, nomenklatura CPV: 15871270-7, PN-A-86967:1998/Az1:2002 19) Ocet spirytusowy 10% w opakowaniach o pojemności 0,5 l - 650 l, nomenklatura CPV: 15871110-8, PN-EN-13188:2002/AC:2003 20) Majonez w opakowaniach o pojemności 0,6 - 3 kg - 500 kg, nomenklatura CPV: 15871273-8, ,PN-A86964:2002/Az1:2004, 21) Budyń waniliowy bez cukru w opakowaniach 0,5-5 kg - 390 kg, nomenklatura CPV: 15800000-6, 22) Kisiel truskawkowy bez cukru w opakowaniach nie mniejszych niż 5 kg - 160 kg, nomenklatura CPV: 15800000-6, 23) Zioła prowansalskie w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 35 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1, PN-A-86967/5 24) Pieprz ziołowy w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 40 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1, PN-A-86967/5 25) Curry w opakowaniach jednostkowych 0,5-1 kg - 5 kg, nomenklatura CPV: 15872000-1, GRUPA 3: 1. Jaja świeże kl. A w kategorii wagowej średnie - symbol "M", masa jaj 53-63 g, CPV: 03142500-3, PN-86/A-86504 - 120 000 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15331000-1


Dodatkowe kody CPV: 15331000-1, 15331000-7, 15331462-3, 15331427-6, 15863000-5, 15860000-4, 15872100-2, 15872400-5, 15872400-5, 15872300-4, 15871270-7, 15871270-7, 15872000-1, 15872200-3, 15872200-3, 15872300-4, 15891900-9, 15890000-3, 15890000-3, 15872200-3, 15871250-1, 15871230-5, 15871270-7, 15871110-8, 15871273-8, 15800000-6, 15800000-6, 15872000-1, 15872000-1, 15872000-1, 03142500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18114.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H. GRACJA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. A. MICKIEWICZA 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: SIEMKOWICE
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16919.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16919.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19896.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: GRUPA 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39737.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW DORO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. MŁYŃSKA 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: INOWROCŁAW
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35332.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35332.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38081.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: GRUPA 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU BILIŃSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. TOWAROWA 14/45
Kod pocztowy: 10-416
Miejscowość: OLSZTYN
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.