eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łazy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500077652-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Gmina Szydłowiec: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łazy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604429-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szydłowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 52379000000, ul. pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 617 86 30, e-mail przetargi@szydlowiec.pl, faks 48 617 05 10.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szydlowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łazy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.271.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi gminnej w miejscowości Łazy na odcinku od km 0+284,50 do km 1+179,31. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną branży drogowej, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: roboty pomiarowe,roboty ziemne,rozebranie nawierzchni istniejących zjazdów z betonu, rozebranie przepustów rurowych, wykonanie przepustów rurowych na ławie fundamentowej pod zjazdami, montaż ścianek czołowych prefabrykowanych, obrukowanie wylotów istniejących przepustów, montaż przepustów rurowych dla stabilności słupów energetycznych, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstw odsączających z piasku o gr. 15 cm i gr. 10 cm, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 31,5/63 mm gr. 15 cm, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 8 cm, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych 0.31,5 mm na zjazdach gr. 15 cm, stabilizacja gruntu cementem 2,5 MPa pod chodnik, warstwa gr. 10 cm, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15, ustawienie obrzeży o wymiarach 20x6 cm i 30x8 cm na podsypce piaskowej, wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych, wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych, wykonanie nawierzchni z kruszywa gr. 10 cm, umocnienie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 mm, przebudowa rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, umocnienie skarp i dna rowu płytami chodnikowymi szer. 40 cm na podsypce cementowo - piaskowej, oczyszczenie przepustów śr. 0,5 m z namułu do 20% jego średnicy, obrukowanie wlotów i wylotów istniejącego przepustu oraz przepustów przy słupach energetycznych, regulacja zasuw wodociągowych, oznakowanie pionowe oraz oznakowanie poziome jezdni, ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233250-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 683665.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiortswo Produkcyjno - Usługowo- Handlowe INTERBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: interbudradom@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Limanowskiego 154
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 840909.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 840909.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1353032.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.