eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-10

Ogłoszenie nr 500077349-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie : Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512638-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500028764-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie , Krajowy numer identyfikacyjny 770528302, ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598334371, e-mail k.gierszewska@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 598334472.
Adres strony internetowej (url): http://www.niedzwiady.szczecinek.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.3.2018.KG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń budynku biurowego, stanowiącego nową siedzibę Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie, ul. Człuchowska 71, 77-320 Przechlewo wraz z ich wniesieniem, montażem w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Część 1 - dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych. Część 1 obejmuje dostawę i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz o następujących symbolach: - biurka: A1, A5, A6, A9, A10, A22; - osłona przednia rastowa A8; - lada recepcyjna z kontenerem A23; - szafy: A2, A3, A11, A12; - stoły konferencyjne: A13, A15, A16, A20, A21; - stoliki: A4, A14, A17, A18, A19, A25, A39, A40; - fotele: A26, A28, A29, A32, A33; A42 - krzesła: A27, A38; - sofy: A30, A31; - wieszak A41. Część 2 - dostawa i montaż mebli kuchennych i sprzętu AGD. Część 2 obejmuje dostawę i montaż mebli kuchennych i sprzętu AGD o następujących symbolach: - kuchnie: A44, A45, A46; - AGD: A34, A35, A36; - bateria: A43. UWAGA: Zlewozmywaki dostarcza Zamawiający. Wykonawca zamontuje zlewozmywaki w blatach kuchennych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania, funkcjonalność oraz parametry jakie spełniać musi przedmiot zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy Opis Mebli i Elementów Wyposażenia, wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia oraz rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został określony w stanowiącym załącznik nr 8do SIWZ wzorze umowy wraz z kartą gwarancyjną, oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. 5. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac umożliwiających wykorzystanie zamontowanego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, i będzie obejmował m.in.: - wniesienie elementów wyposażenia do odpowiednich pomieszczeń, - ustawienie we właściwych pomieszczeniach, - wypoziomowanie/wyregulowanie poszczególnych elementów wyposażenia, - zawieszenie poszczególnych elementów wyposażenia, - zamontowanie produktów i urządzeń, i ich podłączenie, w tym do sieci, - podłączenie mediów i próbne uruchomienia urządzeń, - uprzątniecie miejsca prac/dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca powinien wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywać podwykonawcy, a także firmy podwykonawców. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i podpisać przez obie Strony protokół uzgodnień kolorystycznych mebli i wyposażenia, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń, - okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi gwarancji udzielanemu przez Wykonawcę. - przed złożeniem oferty wymaga się dokonanie wizji lokalnej w terenie (Wykonawca zobligowany będzie do dostosowania zabudowy kuchennej do zamontowanych szkieł i fototapet). 10. Jeżeli dokumentacja składająca się na opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP, dopuszcza oferowanie produktów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający, wskazując konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o tych samych lub lepszych parametrach. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (poprzez złożenie wraz z ofertą stosownych dokumentów), że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Dokładany termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39112000-0, 39141000-2, 39700000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne Oferta nr 1 - Zamawiający wymagał wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł. Wykonawca nie dopełnił tego obowiązku. Oferta nr 2 - Zamawiający określił w Szczegółowym Opisie Mebli i Elementów Wyposażenia wymagania dla mebli: - fotel oznaczony symbolem A26 winien posiadać oparcie i zagłówek obciągnięte miękką, elastyczną siatką w kolorze czarnym oraz podłokietniki z możliwością regulacji w zakresie wysokości, szerokości, nakładki regulowane przód-tył, na boki. Przedłożona przez Wykonawcę próbka fotela A26 posiada oparcie i zagłówek tapicerowane, natomiast podłokietniki nie mają możliwości regulacji przód-tył. Wymagana szerokość siedziska 510 mm (tolerancja 5%), w przedłożonej próbce jest 470 mm. - biurko oznaczone symbolem A5 - wymagana szerokość 1800 mm, natomiast przedłożona próbka jest o szerokości 1600 mm. Ponadto wymagano, aby Media-Box był wyposażony w 4 gniazda zasilające, 2 gniazda sieciowe, USB + HDMI. W przedłożonej próbce brak gniazd sieciowych oraz USB+HDMI. Uzasadnienie prawne Oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). Oferta nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). W związku z powyższym postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż mebli kuchennych i sprzętu AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31411.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pomorskie Centrum Hotelarstwa "POLONIA" Barbara Pyszniak-Malarewicz
Email wykonawcy: biuro@pchpolnia.pl, malarewicz1@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Gryfitów 2
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Kołobrzeg
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36225.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36225.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76824.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.