eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Wykonanie usługi czyszczenie wpustów, studzienek i kanałów deszczowych wraz z kamerowaniem na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-10

Ogłoszenie nr 500077091-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.

Urząd Miejski: Wykonanie usługi czyszczenie wpustów, studzienek i kanałów deszczowych wraz z kamerowaniem na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513762-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska 33, 64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi czyszczenie wpustów, studzienek i kanałów deszczowych wraz z kamerowaniem na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia dotyczy prowadzenia prac związanych z czyszczeniem elementów kanalizacji deszczowej oraz kamerowaniem kanałów tj.: a) studzienek wpustowych kanalizacji deszczowej, b) studzienek kanalizacji deszczowej, c) kanałów deszczowych, d) kamerowania oczyszczonych kanałów wraz z nagraniem filmów CD i przekazanie ich do Zamawiającego, e) zabezpieczenie prac na czas prowadzonych robót. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Czyszczenie elementów kanalizacji deszczowej przy zamuleniu kanału około 30 % wraz z transportem i utylizacją odpadów w następujących ilościach: a) Kanał Ø 200 w ilości 1000 mb b) Kanał Ø 300 w ilości 1000 mb c) Kanał Ø 400 w ilości 1500 mb d) Kanał Ø 600 w ilości 1500 mb e) Kanał Ø 800 w ilości 1500 mb f) Wpusty kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami w ilości 80 szt. g) Studnia rewizyjna Ø 1000 w ilości 60 szt. h) Inspekcja kanałów wraz z dostarczeniem materiału filmowego na nośniku CD w ilości 2000 mb 3. Zakres i termin realizacji poszczególnych prac objętych umową będzie uzgadniany na bieżąco do dnia 15-12-2018 roku z Wydziałem Infrastruktury i Drogowym UG Nowy Tomyśl. 4. Prace mają być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w " SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA ZAMÓWIENIA" załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Zamawiającego prac najpóźniej w ciągu 48 godzin od otrzymania zlecenia. Wykonawca może zaoferować krótszy czas realizacji. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła kryterium oceny ofert (zgodnie z pkt. 14 SIWZ). 6. Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym czasem reakcji w okresie od dnia podpisania umowy do 15-12-2018 roku - wg potrzeb Zamawiającego. 7. Sprzęt winien być sprawny w gotowości do wykonania zamówienia zgodnie z umową. 8. Do Wykonawcy prac należy ponadto: - zabezpieczenie i oznakowanie terenów, na których prowadzone będą roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - urządzenie zaplecza, - roboty należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić dojazdy do budynków na bieżąco. 9. Zakres rzeczowy prac, będących przedmiotem zamówienia oraz informacja o miejscu planowanych prac przekazywane będą na bieżąco Wykonawcy pisemnie,faksem lub, e-mailem. Wykonawca będzie realizował poszczególne prace na podstawie zleceń dokonanych przez Zamawiającego. 10. Rozliczenie prac związanych z przedmiotem zamówienia następować będzie po wykonaniu prac i dokonaniu ich odbioru wg faktycznie wykonanych jednostek po ich zakończeniu i spisania protokołu odbioru. 11. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach: Załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania Zamówienia; oraz w warunkach Projektu umowyzałącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 12. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1666 ze zm.) Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 12.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie osób wykonujących czynności objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 12.1 c), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji w/w przedmiotu zamówienia. b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, c) Zakres wykonywanych czynności : - prace renowacyjne polegające na czyszczenie elementów kanalizacji deszczowej 12.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 12.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 12.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 12.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 12.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: odpowiednio zanonimizowanych kopii umów o pracę, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 12.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 12.2 lub 12.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nieprzedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 12.2 pkt b) lub ppkt 12.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b) w przypadku nieprzedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 12.3 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 12.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 12.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 12.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 12.1 13. Podwykonawstwo 13.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13.2. Wykonawca może powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia. 13.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Ww. informacje należy określić w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13.4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13.5. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. 13.6. Zawarcie umowy z podwykonawcą będzie wymagało wypełnienia obowiązków określonych w art. 143b ustawy pzp oraz art. 6471 Kodeksu cywilnego. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu, a także terminy na zgłoszenie zastrzeżeń albo sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13.7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalania wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

-

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 276522
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOS Poznań Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Krańcowa 12
Kod pocztowy: 61-022
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298644
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199764
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298644
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.