To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-18
Ogłoszenie nr 500076638-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Modernizacja zieleńca między ul. Gdańską a ul. Kopernika w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590935-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
+48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zieleńca między ul. Gdańską a ul. Kopernika w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZM.WOA.ZP.2510.48.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:[Powołana w treści ogłoszenia numeracja zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: "Modernizacji zieleńca między ul. Gdańską a ul. Kopernika w Łodzi dz. nr 214/3, obręb P-20.", na podstawie dokumentacji : 3.1.1 " Przebudowa -modernizacja zieleńca miedzy ul. Gdańską a ul. Kopernika dz. 214/3, obr.P-20" opracowanej w lipcu 2017 roku przez KERRIA Pracownię Projektową z Koła zostanie zrealizowany następujący zakres prac: 3.1.1.1 Roboty przygotowawcze. 3.1.1.2 Roboty rozbiórkowe. 3.1.1.3 Roboty renowacyjne. 3.1.1.4 Nawierzchnie. 3.1.1.5 Urządzenia fitness:. 3.1.1.6 Mała architektura. 3.1.1.7 Inwentaryzacja powykonawcza. 3.1.1.8 Roboty przygotowawcze w zakresie zieleni. Uwaga: Zamawiający wyłączył z realizacji z w/w dokumentacji następujący zakres prac: wycinkę drzew i krzewów, wykonanie wiązań elastycznych, odmładzanie krzewów, rozbiórki budynku trafo z odbudową ogrodzenia, wykonanie nawierzchni: elastycznej, dostawy i montażu: koszy, tablic i ogrodzenia, dostawy i montażu urządzeń zabawowych: urządzenie linowe i huśtawka dla niepełnosprawnych, nasadzenia roślinne i zakładanie trawników. 3.1.2 "Remontu placu zabaw wraz z doposażeniem urządzeń małej architektury" opracowanej w maju bieżącego roku przez PAGRE Grzegorz Mamenas z Łodzi zostanie zrealizowany następujący zakres prac: 3.1.2.1 Oczyszczenie mechaniczne i malowanie urządzeń zabawowych. 3.1.2.2 Demontaż i utylizacja zestawu zabawowego. 3.1.2.3 Dostawa i montaż nowego zestawu zabawowego. 3.1.2.4 Wykonanie pola piaskowego wraz z obrzeżami. 3.2 Ww. dokumentacje zawarte są w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3.3 Teren zieleńca nie jest obiektem objętym ochroną konserwatorską. 3.4 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.5 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych: 3.5.1 robót przygotowawczych, rozbiórkowych, renowacyjnych, 3.5.2 wykonania pola piaskowego i nawierzchni z kostki betonowej o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.6 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.7 Wykonawca winien zapoznać się z projektem, o którym mowa w pkt 3.1.1 i 3.1.2 i oświadczyć, że nie ma do niego żadnych zastrzeżeń oraz że prace będące przedmiotem jego opracowania są w pełni możliwe do zrealizowania. 3.8 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.9 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacjach, o których mowa w pkt. 3.5. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.10 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stanu zdrowotnego drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 3.11 Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb ulic: ul. Gdańska, ul. Kopernika, działki numer 214/3, obręb P-20. 3.12 Wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.13 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w sytuacji, gdy będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi. Zamawiający przewiduje następujący zakres prac - z dokumentacji i przedmiaru robót wykonanych przez KERRIA Pracownia Projektowa: 3.13.1 I. Zieleń i mała architektura: LOD-01-12I 3.13.1.1 - dz. 3. Poz. 22 - 42 Rozbiórka budynku trafo z odbudową ogrodzenia. 3.13.1.2 - dz. 5.3 poz. 70 -80 Nawierzchnia elastyczna pod urządzenie zabawowe , 3.13.1.3 - dz. 6. poz. 81 -82 Urządzenia zabawowe 3.13.1.4 - dz. 9 poz. 94 - 98 Ogrodzenie 3.13.2 II. Zieleń: LOD-))-02H 3.13.2.1 - 1.14 - 1.17 - Roboty przygotowawcze 3.13.2.2 - 9.91. - 9.103 - Zieleń 3.14 Kod CPV: o 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych o 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę o 45223810-7 Konstrukcje gotowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45223810-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
401416.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EBM Kwaśniak Emilia Kwaśniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
349294.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 74 na terenie gm. Rusiec w woj. łódzkim
- 54/TP/ZP/D/2024-zakup czyściwa włókninowego
- 56/TP/ZP/D/2024 dostawy rękawic medycznych
- 10/2024 Sukcesywne dostarczanie artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi.
- Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z urządzeniami małej architektury
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.