Ogłoszenie nr 500076361-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Poznań: Żywienie dzieci podopiecznych MOPR w szkołach. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): https://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Żywienie dzieci podopiecznych MOPR w szkołach.
Numer referencyjny
ZOU-XII.271.186.2017.MA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przygotowywanie i wydawanie śniadań i obiadów w następujących szkołach:
a) Szkoła Podstawowa nr 71
b) Szkoła Podstawowa nr 89
c) Zespół Szkół Komunikacji
dzieciom podopiecznym MOPR.
2. Miejsce wykonania zamówienia: szkoły wymienione w pkt 1 na terenie miasta Poznania.
II.5) Główny Kod CPV:
55300000-3
Dodatkowe kody CPV:
55523100-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne:
MOPR zaprasza do negocjacji firmy, które wcześniej zostały wybrane przez Dyrektorów Szkół do współpracy w zakresie żywienia wszystkich dzieci w danej szkole.
Ponieważ dzieci podopiecznych MOPR nie mogą być traktowane oddzielnie od pozostałych dzieci w szkole ani w żaden sposób wyróżniane, MOPR podejmuje negocjacje z firmami które na podstawie umowy ze szkołą prowadzą żywienie kompleksowe wszystkich dzieci.
Ponadto istnieje konieczność kontynuacji żywienia dzieci na terenie szkół przez firmy, które mają podpisane umowy ze szkołami na wyłączność żywienia.
Uzasadnienie prawne:
Wykonawca jest jedynym podmiotem, który może świadczyć przedmiotowe usługi na terenie szkół, dla których świadczona będzie usługa, zatem stanowi to przyczynę techniczną o obiektywnym charakterze, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1a) ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PHU "JARECKI" Jarosław Jankowski,
,
ul. Śląska 9/1,
60-614,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- Organizacja cateringu podczas spotkania networkingowego po konferencji SCR2024 w dn. 23/05/2024 dla CTK -DE-dzp.272-175/24
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 91 im. Orląt Lwowskich przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 24 we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Świadczenie usług restauracyjnych w ramach konferencji organizowanej przez Instytut Ekonomii i Finansów na temat: "Współczesna Ekonomia" dn. 21.06.2024 r.
- Świadczenie usługi organizacji obozu sportowo-szkoleniowego w Dąbkach k/Darłowa nad Morzem Bałtyckim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.