To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 500076224-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Budowa placu zabaw w Parku na Smulsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500063810-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
+48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw w Parku na Smulsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZM.WOA.ZP.2510.61.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 W ramach zamówienia "Budowy placu zabaw w Parku na Smulsku" należy zrealizować następujący zakres prac: 1.1 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych szt. 3 w tym: 1.1.1 huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt., 1.1.2 huśtawka typu równoważnia - 1 szt., 1.1.3 zestaw zabawowy - 1 kpl., w tym 6 elementów 1.1.3.1 wieża z dachem szt. 1 1.1.3.2 zjeżdżalnia szt. 1 1.1.3.3 trap wejściowy z liną szt. 1 1.1.3.4 gra "kółko-krzyżyk" szt. 1 1.1.3.5 balkon szt. 2 1.1.3.6 półwieża szt. 1 1.1.4 Dostawa i montaż małej architektury, w tym: 1.1.4.1 ławek parkowych - 2 szt. 1.1.4.2 kosza na odpady - 1 szt. 1.1.5 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Uwaga! Szczegółowy zakres prac został określony przez Zamawiającego w tabeli elementów scalonych stanowiący załącznik do wniosku. 1.2 Zakres prac, o których mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji "Projekt wykonawczy budowy placu zabaw wraz z montażem urządzeń małej architektury w Parku na Smulsku" opracowanej w czerwcu 2017 roku przez PAGRE Grzegorz Mamenas z Łodzi 1.3 Teren parku nie jest objęty ochroną konserwatorską. 1.4 Zamawiający wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych tj. huśtawki bocianie gniazdo, huśtawki typu równoważnia, montażu: zestawu zabawowego wg specyfikacji 1.1.3. i elementów małej architektury - poz. 1.1.4., o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 1.5 Wykonawca winien złożyć na etapie negocjacji oświadczenie, że czynności polegające na wykonywaniu robót wymienionych w pkt. 1.9 składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej, będą wykonane przez osoby zatrudnione przez niego lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 1.6 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 1.7 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem". Zabezpieczenie musi zostać wniesione przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.7.1 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 1.7.2 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy na 10 % ceny ofertowej brutto. 1.7.3 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1.7.3.1 pieniądzu; 1.7.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 1.7.3.3 gwarancjach bankowych; 1.7.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.7.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.7.4 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK GETIN Bank w Łodzi, Nr: 56 1560 0013 2312 6179 3000 0013. 1.7.5 Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 1.7.6 Zamawiający informuje, iż w przypadku zabezpieczeń innych niż w pieniądzu: 1.7.6.1 Może z tytułu poręczenia lub gwarancji żądać płatności wszelkich kwot, za jakie poręczyciel lub gwarant odpowiada w ramach poręczenia lub gwarancji, z powodu uchybień Wykonawcy w realizacji kontraktu, zgodnie z warunkami poręczenia lub gwarancji, oraz do jej wysokości. Poręczyciel lub gwarant winien bezzwłocznie wypłacić te kwoty na żądanie Zamawiającego i nie może wnieść jakiegokolwiek sprzeciwu niezależnie od powodu. Przed wniesieniem jakiegokolwiek roszczenia z tytułu zabezpieczenia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę podając rodzaj uchybienia, w stosunku, do którego roszczenie ma zostać wniesione. 1.7.6.2 Poręczenie lub gwarancja wchodzi w życie i obowiązuje od daty podpisania Umowy i będzie w mocy w wysokości 100% wysokości zabezpieczenia do dnia 30 po dacie wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, a w wysokości 30% wysokości zabezpieczenia do 15 dnia po upływie okresu rękojmi za wady. 1.7.6.3 Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winno zawierać następujące elementy: 1.7.6.3.1 wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 1.7.6.3.2 numer umowy, 1.7.6.3.3 wskazanie sumy gwarancyjnej, 1.7.6.3.4 określenie terminu ważności gwarancji, 1.7.6.3.5 sformułowanie Gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca: 1.7.6.3.5.1 nie wykonał zamówienia w terminie wynikającym z umowy, 1.7.6.3.5.2 wykonał zamówienie objętą umową z nienależytą starannością. 1.7.7 Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji (za wyjątkiem oświadczenia informującego o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu zamówienia). 1.7.8 W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.7.9 Zamawiający zastrzega, iż ostateczna treść gwarancji, o której mowa w pkt 1.7.6.3 winna być przez Wykonawcę uzgodniona wcześniej z Zamawiającym. 1.7.10 Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1.7.11 Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 151 ustawy Pzp: 1.7.11.1 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, 1.7.11.2 30% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 1.8 Miejsce wykonywania robót budowlanych: obręb ulic Nowy Józefów, Maratońska, na działkach 100/5 , obręb: P-39, 1.9 Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 1.10 Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien dostarczyć: a. potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b. kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), obejmującej cały okres związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia o wartości min. 200 000,00 zł, c. oryginał kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączone do niniejszego zamówienia przedmiary i tabele elementów scalonych. Kosztorys szczegółowy powinien być złożony z ceną nie wyższą niż zaproponowana podczas negocjacji. Kosztorys szczegółowy powinien być: tożsamy w zakresie nazw z poszczególnymi elementami tabeli elementów scalonych i złożony z ceną nie wyższą niż wynikającą z tabeli elementów scalonych (dopuszczalne są niewielkie odstępstwa poszczególnych pozycji wynikające jedynie z zaokrągleń), d. projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, e. kserokopie uprawnień, wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego i kwalifikacji: Kierownika Budowy, f. karty katalogowe/specyfikacje techniczne : urządzeń zabawowych - huśtawki bocianie gniazdo, huśtawki typu równoważnia, zestawu zabawowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV: 45342000-6, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17750.04
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABC Edukacji Jakub Strużyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy firmie ABC EDUKACJI Jakub Strużyk 95-100 Zgierz ul. Kamienna 108 zamówienia na podstawie artykułu 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie o którym mowa w artykule 67 ust. 1 pkt 6 było przewidziane w ogłoszeniu zamówienia podstawowego - Ogłoszenie nr 598143-N-2017 z dnia 2017-05-10 r. Zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Poprawa infrastruktury stadionu przy ul. Stadionowej
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
- "Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Alwernia w miejscowości wraz z infrastrukturą drogową i techniczną" (Przebudowa drogi gminnej nr 101252K wraz z infrastrukturą techniczną ...)
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.