Ogłoszenie nr 500075866-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Bydgoszcz: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 od km 35+988 (koniec przeb. skrzyż. rondo, ul. Kętrzyńskiego i 11 Listopada) do km 36+581 (tor kolejowy Toruń-Olsztyn) o dł. 0,593km w m. Wąbrzeźno (ul. Kętrzyńskiego) wraz z remontem przepustu w km 36+380 i budową po stronie prawej chodnika ze ścieżką rowerową.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70462 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 78794 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 99634 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160,
ul. ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3705717, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks
52 3705740.
Adres strony internetowej (url): www.zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 od km 35+988 (koniec przeb. skrzyż. rondo, ul. Kętrzyńskiego i 11 Listopada) do km 36+581 (tor kolejowy Toruń-Olsztyn) o dł. 0,593km w m. Wąbrzeźno (ul. Kętrzyńskiego) wraz z remontem przepustu w km 36+380 i budową po stronie prawej chodnika ze ścieżką rowerową.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW.N4.361.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 od km 35+988 (koniec przeb. skrzyż. rondo, ul. Kętrzyńskiego i 11 Listopada) do km 36+581 (tor kolejowy Toruń-Olsztyn) o dł. 0,593km w m. Wąbrzeźno (ul. Kętrzyńskiego) wraz z remontem przepustu w km 36+380 i budową po stronie prawej chodnika ze ścieżką rowerową. 2. Opis przedmiotu zamówienia - Zamówienie dotyczy rodzaju robót: Branża drogowa: 2.1 odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; 2.2 wycinka krzewostanu niskiego; 2.3 usunięcie warstwy humusu wraz z hałdowaniem; 2.4 rozbiórka elementów dróg ( mieszanek min.-bit., podbudowy, nawierzchni gruntowych lub z KŁM do gr. 35cm, nawierzchni z kostek brukowych lub betonowych płytek chodnikowych, podbudowy, krawężnika i obrzeża betonowego na ławie betonowej, oznakowania pionowego - tablice i słupki), wraz z wywozem gruzu; 2.5 wykonanie wykopów; 2.6 formowanie i zagęszczanie nasypów do wys. 3,0m; 2.7 profilowanie i zagęszczanie podłoża mech. pod w-wy konstrukcyjne (chodniki, ścieżka rowerowa, zjazdy); 2.8 oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; 2.9 podbudowa z KŁM 0/31,5mm gr. 15 cm (chodniki, ścieżka rowerowa) i 20cm (jezdnia + opaska 0,5m, zjazdy do posesji i publiczne, wloty dróg publicznych); 2.10 ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10cm (chodniki, ścieżka rowerowa) , gr. 15cm (opaski 0,5m wzdłuż krawędzi jezdni, zjazdy); 2.11 podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P gr. 10cm (jezdnia - opaska 0,5m wzdłuż krawędzi jezdni, zjazdy); 2.12 naprawy cząstkowe - podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P; 2.13 w-wa profilująca (podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P) - jezdnia; 2.14 w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 8cm (jezdnia); 2.15 frezowanie mieszanek min.-bit. do gr. 2cm wraz z wywozem frezowin; 2.16 w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5cm (jezdnia, zjazdy); 2.17 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (chodniki gr. 8cm kolor szary i zjazdy oraz ścieżka rowerowa gr. 8cm kolor czerwony); 2.18 geosiatka szklano-węglowa; 2.19 oznakowanie poziome cienkowarstwowe; 2.20 oznakowanie pionowe; 2.21 urządzenia bezpieczeństwa ruchu (balustrada U-12a, płytki ryflowane); 2.22 elementy ulic (krawężniki betonowe 15x30cm, 12x25cm, obrzeża 8x30cm, ściek z dwurzędowej kostki kamiennej 9/11); 2.23 plantowanie terenów zielonych; 2.24 humusowanie terenów zielonych gr. 15cm; 2.25 regulacja wysokościowa istniejących wpustów deszczowych; 2.26 przejazd kolejowy (demontaż: płyt CBP, płyt małogabarytowych w torze nr 2, wykonanie wykopów, profilowanie i zagęszczenie gruntu, podbudowa z klińca 4/31/5gr. 25cm, wykonanie fundamentu 20x60, ustawienie belek podporowych, oczyszczenie podsypki tłuczniowej, montaż nawierzchni z płyt małogabarytowych, ułożenie podbudowy z KŁM 0/31,5, w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P gr. 10cm, w-wa wiążąca AC 11S gr. 5cm); Branża mostowa (przepust drogowy w km 36+379,50): 2.27 roboty pomiarowe; 2.28 mech. karczowanie krzaków i poszycia wraz z usunięciem korzeni; 2.29 rozbiórka konstrukcji ustroju nośnego (nawierzchni bitumicznej gr. 15cm, krawężników betonowych 20x30cm, ścieków z elem. betonowych gr. 15cm, podbudowy z KŁM, przepustów rurowych betonowych Ø 60cm, konstrukcji żelbetowych gr. 30cm - ściany czołowe, umocnienia skarp podłoża z betonu gr. do 15cm); 2.30 wykonanie wykopów; 2.31 zasypanie wykopów (podsypka żwirowa-piaskowa gr. 8cm, zasypka piaskowa gr. 15cm, formowanie i zagęszczanie nasypów, wzmacnianie podłoża gruntowego - geomembrana PP, wzmacnianie podłoża gruntowego - geowłóknina, zasypanie wykopów); 2.32 wykonanie zbrojenia (przygotowanie i montaż); 2.33 betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie z deskowaniem C30/37; 2.34 podbeton C16/20 gr. 10cm; 2.35 rura stalowa spiralnie karbowana z montażem; 2.36 izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne z roztworu asfaltowego na powierzchni ścian, skrzydełek, płyty fundamentowej; 2.37 fundament kruszywowy - warstwa dolna gr. 30cm; 2.38 drenaż poprzeczny (podsypka filtracyjna, rura elastyczna PVC-U Øzew160mm w zwojach z filterem, impregnacja grzybobójcza materiałów na podsypki); 2.39 montaż balustrad - odcinki proste; 2.40 impregnacja i zabezpieczenie podłoży betonowych - 2x gruntowanie i powłoka ochronna na podłożach średniochłonnych; 2.41 umocnienie koryta ścieku (z otoczaków gr. 15cm na chudym betonie); 2.42 studzienki rewizyjne i zbiorcze drenażowe w dnie wykopu, osadniki piaski Ø800-1000mm. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Zamawiający przekaże wykonawcy ważny projekt tymczasowej i stałej organizacji. 5. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. 7. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego i po oczyszczeniu i spaletowaniu, należy je odwieźć za pokwitowaniem ilości i asortymentu na plac składowy Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.09.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana nieistotna, roboty dodatkowe obejmujące: wykonania zabezpieczenia ścian wykopu ściankami szczelnymi; demontaż i ponowny montaż barier energochłonnych w ul. Pszennej; wykonania tymczasowego obejścia istniejącego gazociągu dn 125; wykonania zbrojenia ściany południowej po zmianach projektowych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Wykonanie zabezpieczenia ścian wykopu ściankami szczelnymi z uwagi na konieczność wykonania głębokich wykopów oraz bliskie sąsiedztwo ul. Pszennej, ogrodzenia prywatnej działki oraz gazociągu konieczne jest zabicie ścianek szczelnych typu Larsen;
2. Demontaż i ponowny montaż bariery energochłonnej - bariera energochłonna w ul. Pszennej znajduje się na krawędzi wykopu pod ściankę czołową przebudowywanego przepustu i konieczny jest jej demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót;
3. Wykonanie obejścia na istniejącym gazociągu dn 125 z uwagi na brak możliwości zabezpieczenia istniejącego gazociągu w trakcie prowadzenia robót ziemnych związanych z remontem przepustu należy wykonać tymczasowe obejście na istniejącym gazociągu poza strefę wykopu;
4. Wykonanie zbrojenia ścian czołowych przepustu - po zmianach projektowych geometria oraz wymiary ścian czołowych uległy zmianie, konieczne jest ponowne wykonanie zbrojenia ścian zgodnie z aktualnymi rysunkami konstrukcyjnymi.
Roboty dodatkowe stanowiące przedmiot aneksu mogą być zrealizowane przez dotychczasowego Wykonawcę z uwagi na brzmienie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp. Ewentualna zmiana wykonawcy pociągnęłaby za sobą nie tylko zwiększenie kosztów realizacji zamówienia, jak również istotną niedogodność polegającą na wystąpieniu licznych trudność w koordynacji prac obydwu wykonawców w ramach jednego terenu (placu) budowy. Dotychczasowy Wykonawca zapewnia ciągłość pod względem technicznym wykonywanych robót, dysponuje na budowie odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym, stąd Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z organizacją terenu budowy przez innego Wykonawcę. Wartość robót do wykonania wynosi 156 221,25 zł netto. Wartość udzielonego zamówienia podstawowego wynosi brutto 1 969 938,00 zł (netto 1 601 575,61 zł). Zmiana umowy jest drugą powodującą zmianę wynagrodzenia Wykonawcy i nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie umocnień brzegowych Starego Kanału Bydgoskiego pomiędzy śluzami nr IV i V na lewym brzegu
- Usługi telefonii komórkowej, mobilnego Internetu, dostawę fabrycznie nowych aparatów telefonii komórkowej i urządzeń transmisji danych tj. modemów, tabletów wraz z kartami SIM
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- SZPiFP-32-24 Dostawa samochodu typu autolaweta
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa opon do pojazdów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Sobków - etap III
- Przebudowa ulicy J. Stapińskiego w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 R Wysoka Strzyżowska - Strzyżów - Żarnowa w m. Strzyżów w km 5+145 - 5+330 i 5+380 - 6+190.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.