eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Przebudowa odcinka ulicy Góra Strzelecka w rejonie Ośrodka Zdrowia w Sulejowie oraz placu na terenie ośrodka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-14

Ogłoszenie nr 500075705-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.

Gmina Sulejów: Przebudowa odcinka ulicy Góra Strzelecka w rejonie Ośrodka Zdrowia w Sulejowie oraz placu na terenie ośrodka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605329-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa odcinka ulicy Góra Strzelecka w rejonie Ośrodka Zdrowia w Sulejowie oraz placu na terenie ośrodka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Góra Strzelecka na odcinku od skrzyżowania ul. Targowej do działki nr ewid. 236, obr.7 wraz z remontem utwardzenia przy Ośrodku Zdrowia w Sulejowie na działkach nr ewid.: 225, 233/1, 234/1 obręb 7, miasto Sulejów. 2. W ramach przebudowy drogi należy rozebrać istniejące zużyte krawężniki, obrzeża i płyty betonowe, wykonać korytowanie i ułożyć chodniki z kostki betonowej. Oczyścić i uzupełnić ubytki w istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropić istniejącą jezdnię asfaltem, ułożyć na odcinku objętym remontem asfaltowej warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej o gr. 4 cm. 3. W ramach remontu utwardzenia należy rozebrać istniejące zużyte krawężniki, obrzeża i płyty betonowe, wykonać korytowanie i ułożyć utwardzenie z kostki betonowej. Oczyścić i skropić istniejącą nawierzchnię asfaltem oraz ułożyć asfaltową warstwę ścieralną o gr. 4 cm. 4. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o: o Projekt budowlany przebudowy drogi, o Projekt remontu nawierzchni, o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o Przedmiary. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 5. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. UWAGI: - materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.); - w trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji oraz zabezpieczyć teren, co uniemożliwi wejście na plac budowy osobom trzecim. 6. Podany wyżej przedmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego w terenie. Składający ofertę złoży stosowne oświadczenie, w którym oświadczy, że zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie i dokonał własnego przedmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównał go z dokumentacją techniczną. 7. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 8. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi projekt budowlany. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geologiczną, geodezyjną i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach. 10. Wykonawca na własny koszt musi opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych. Projekt organizacji ruchu musi posiadać stosowne uzgodnienia wymagane przepisami prawa. Oznakowanie i zabezpieczenie robót leży po stronie wykonawcy i wykonane zostanie na jego koszt. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 12. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji: a) wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami i normami, w tym oświadczenie, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z dokumentacją projektową; b) w przypadku wykonanie wykopów lub przekopów oraz wykonania podsypki piaskowej należy przeprowadzić badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu - grunt należy zagęścić warstwowo w celu osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia gruntu na poziomie Is = 1,0. Badanie należy wykonać metodą Proctora; c) kosztorys powykonawczy - uproszczony; d) badania laboratoryjne kruszywa użytego przy realizacji zamówienia; e) certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do obrotu na zastosowane materiały; f) oryginał wewnętrznego dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; g) komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia; h) oświadczenie Kierownika Budowy, Inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnioną dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami. Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233140-2, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267755.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Drogowy "DUKT" Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Murowana, ul. Zakładowa 17
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298833.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298833.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 353800.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.