To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-14
Ogłoszenie nr 500075635-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.
Gmina Sulejów: Przebudowa nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników - od 2017 do 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605313-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000,
ul. ul. Konecka
42,
97330
Sulejów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 102 500, e-mail
zamowienia@sulejow.pl, faks
446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników - od 2017 do 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników. 2. Zakres inwestycji obejmuje: a) rozbiórkę istniejących zużytych krawężników, obrzeży, chodników z płyt betonowych: - rozebranie krawężników betonowych - 808,5 mb; - rozebranie obrzeży betonowych 6 x 20 cm - 72,2 mb; - rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 cm - 20 mb; - rozebranie chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 - 500,8 m2; b) przestawienie odcinka nowego krawężnika do nowej docelowej niwelety ulicy - 58,3 mb; c) przełożenie nowego chodnika do nowej docelowej niwelety chodnika - 77 m2; d) ustawienie nowych krawężników i obrzeży na ławach betonowych z oporami: - krawężniki betonowe 15 x 30 cm - 808,5 mb; - krawężniki betonowe 15 x 22 cm - 72,2 mb; - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - 20 mb; - obrzeża betonowe 20 x 6 cm - 257,5 mb; e) ułożenie podbudowy pod chodniki i zjazdy: - istniejąca podbudowa - podbudowa z piasku średnioziarnistego zagęszczonego gr. 5 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 8 cm po zagęszczeniu - 500,8 m2; f) ułożenie kostki brukowej: - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm - 110,5 m2; - nawierzchnia z kostki brukowej gr.6 cm - 390 m2; g) regulacja studzienek kanalizacyjnych i wpustów kanalizacji deszczowej: - regulacja włazów - 17 sztuk - regulacja kratek ściekowych - 14 sztuk h) oczyszczenie i uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej jezdni i) oczyszczenie i skropienie jezdni asfaltowej na odcinku objętym remontem - 4180,6 m2; j) ułożenie na odcinku objętym remontem asfaltowej warstwy wyrównawczej - 83 t k) ułożenie na odcinku objętym remontem asfaltowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm - 4180,6 m2 3. Parametry techniczne drogi nie ulegną zmianie. Przebudowę ulicy należy przeprowadzić w istniejącym śladzie ulicy z zachowaniem istniejących spadków podłużnych. Rzędne niwelety należy dostosować do minimalnych spadków poprzecznych z zachowaniem grawitacyjnego odprowadzenia wód opadowych do kratek ściekowych. 4. Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) odtworzenie oznakowania poziomego na remontowanym odcinku drogi: - P-13 linia warunkowego zatrzymania - 4 sztuki; - P-10 przejście dla pieszych - 1 sztuka; - P-17 linia przystankowa - 1 sztuka; b) wykonanie urządzenia bezpieczeństwa ruchu na wysokości przepustu drogowego w postaci znak U-11a - balustrada. 5. Podany wyżej przedmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego w terenie. Składający ofertę złoży stosowne oświadczenie, w którym oświadczy, że zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie i dokonał własnego przedmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównał go z dokumentacją techniczną. 6. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany. 8. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o: - projekt budowlany pn. "Projekt Przebudowy nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników", - przedmiar robót, - STWiORB. 9. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi projekt budowlany. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 10. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. UWAGI: - materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania (dotyczy destruktu z frezowania asfaltu) Wykonawca przygotuje i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) - w trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji oraz zabezpieczyć teren, co uniemożliwi wejście na plac budowy osobom trzecim. 11. Roboty będą podlegały następującym etapom odbioru: a) odbiorowi robót zanikających i ulegających zakryciu - odbierającym będzie Inspektor Nadzoru, b) przy odbiorze końcowym po całkowitym zakończeniu robót składający się na przedmiot zamówienia wykonawca przedłoży następujące dokumenty: o inwentaryzacja powykonawcza wraz z zestawieniem (ilości i powierzchni) wbudowanych materiałów; o badania ugięć płytą statyczną VSS; o badania wskaźnika zagęszczenia gruntu wykonane metodą Proctora; o oryginał dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i kierownika budowy o zakończeniu robót; o kosztorys powykonawczy; o certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do obrotu na zastosowane materiały; o badanie laboratoryjne masy bitumicznej; o badanie laboratoryjne kruszywa użytego przy realizacji zamówienia; o wyniki laboratoryjne badania próbek z wykonanych 3 szt. odwiertów; o oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przepisami prawa i obowiązującymi normami; o dokumentacje fotograficzną w formie elektronicznej z realizacji zadania; o zakres rzeczowy wykonanych robót potwierdzony przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru wraz ze szczegółowym podaniem ilości wbudowanych materiałów. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233140-2, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
296279.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Drogowy "DUKT" Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
364989.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.