Ogłoszenie z dnia 2018-04-09
Ogłoszenie nr 500075611-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.
Kamień Pomorski: Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest:
1. Powiat Kamieński
2. Adres: ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski
3. Strona internetowa: http://bip.powiatkamienski.pl/
4. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy:
Pomorska Grupa Doradcza
ul. Zbożowa 7/46, 81-020 Gdynia
5. Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu
6. Numer telefonu: 500 205 198
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kamieński, Krajowy numer identyfikacyjny 81168414300000,
ul. ul. Wolińska
7b,
72-400
Kamień Pomorski, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 823 120, e-mail
sstawirej@powiatkamienski.pl, faks
913 823 121.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiatkamienski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim
Numer referencyjny
PGD/KP/003
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyszczególnione w załącznikach do niniejszego zaproszenia w podziale na części:
a. Część Ib zamówienia - wyposażenie pracowni gastronomicznej
b. Część IVb zamówienia - wyposażenie pracowni hotelarskiej,
c. Część IVc zamówienia - wyposażenie pracowni hotelarskiej,
d. Część IVd zamówienia - wyposażenie pracowni hotelarskiej
2. Każdy z załączników dotyczy odrębnej części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach:
- Użyteczność dla osób o różnej sprawności,
- Elastyczność w użytkowaniu,
- Proste i intuicyjne użytkowanie,
- Czytelna informacja,
- Tolerancja na błędy,
- Wygodne użytkowanie bez wysiłku,
- Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania,
- Percepcja równości (Regułę definiuje się w następujący sposób: "Projekt winien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące" (źródło: Kondrad Kaletsch, 2009, The Eighth Principle of Universal Design [w:] Design for All [online]. Newsletter Design For All, Vol-4 march 2009. New Delhi: Institute of India 2009, str.67-72. [dostęp: 25 czerwca 2009]. Dostęp w Word Wide Web: http://www.designforall.in/newsletter_March2009.pdf,) jest to zgodne z art. 9 i 19 Konwencji, które wskazują na samodzielne i na równych prawach korzystanie ze środowiska zurbanizowanego, usług, produktów i dostępu do TIK w sposób, który nie prowadzi do dyskryminacji i stygmatyzacji z uwagi na niepełnosprawność).
4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów.
5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary produktów nie są wiążące i każdy z Wykonawców może dostarczyć inny produkt spełniający te same funkcje edukacyjne i rozwojowe.
6. Podane w opisie przedmiotu niektóre ilości wchodzących w skład jakiegoś zestawu są ilościami minimalnymi i każdy z Wykonawców może zaoferować inny zestaw z taką samą lub większą ilością elementów.
7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia materiały, z których wykonane są zamawiane przedmioty mają jedynie charakter przykładowy i każdy z Wykonawców może zaoferować produkty wykonane z innych materiałów, które odpowiadają swoją funkcjonalnością podanym przykładom.
8. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru bez uwag kompletnej dostawy wraz z instalacją jeżeli dotyczy.
9. Miejscem dostaw FRANCO jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim.
10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.
11. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności.
12. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji.
13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wszystkie dostarczone artykuły na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty odbioru całości zamówienia lub na okres zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny Kod CPV:
39162110-9
Dodatkowe kody CPV:
39162200-7,
39313000-9,
39314000-6,
39315000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. W przeprowadzonym poprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie płynęły żadne oferty.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
- Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową żłobka w Kamieniu Pomorskim realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- "Przebudowa odcinków ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1031Z i nr 1024Z pomiędzy miejscowościami Gostyniec i Pobierowo".
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/041/24 Dostawa i montaż kotłów warzelnych, kuchni elektrycznej wraz z wykonaniem prac adaptacyjnych i podłączeniem instalacyjnym urządzeń oraz wcześniejszy demontaż istniejących urządzeń
- Modernizacja kuchni żywienia zbiorowego w budynku internatu Technikum Leśnego w Warcinie
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 6 części:
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.